![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lego havn "city" fra 90'erne |
Besvar
|
| Forfatter | |
Anders Wormstrup
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lego havn "city" fra 90'erneSendt: 09-Juli-2010 kl. 09:06 |
|
Hej med jer.
Først vil jeg sige, at det virker til at være en rigtig spændende hjemmeside og forening, som jeg ikke anede fandtes.
Håber I kan hjælpe mig med følgende problem.
Jeg søger en lego havn fra 90'erne i kollektionen "city".
Jeg har allerede en havn med en enkelt kran (den lille), men på samme tidspunkt kunne man købe en lidt større havn med 2 røde kraner på skinner (mener jeg).
Er der nogen der kan hjælpe, og hvor kan man evt. købe sådan en henne? Er det overhovedte muligt?
På forhånd tak for hjælpen!
Vh
Anders Wormstrup
|
|
![]() |
|
Asger.Lindeblad
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1774 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Juli-2010 kl. 09:16 |
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Juli-2010 kl. 09:23 |
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Anders Wormstrup
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Juli-2010 kl. 10:34 |
|
Mange tak for den hurtige repsons!
Og I ramte jo plet begge to. En sten faldt fra mit hjerte - nu kan der bygges videre på byen derhjemme :o)
Asger: Jeg vil overveje det seriøst
Jesper: Mange tak for hjælpen
Nu skal der handles! Og god weekend
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |