Byggepladen Websted Genveje:
Forside
Månedens billede
Kalender
Danmarkskortet
Medlemsfordele
Download
Chat
Forum Start Forum Start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Byggemøde i Vrå
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Vrå

Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
G.Christensen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-Juni-2007
Land: Denmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 711
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 08:23
Jeg har adviseret sabelkatten - og har fået fri den 9. oktober... Clap
Så hvis der er nogen, der vil være med til at dele benzinen til Nordjylland, så skriv lige en PM. Så finder vi ud af noget.
PS.: Jeg har også et rimeligt stort bagagerum til at fragte byggeprojekter i... Wink

Gert Christensen

LEGO TECHNIC - Ja tak!
Til top
Martin.Nygaard Se Drop Down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Region: Vendsyssel
Beskeder: 2047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 10:12
Haha - det lyder dejligt. Nu er diverse andre også begyndt at modtage den service pakke, så mon ikke også vi når det ? Vi skal nok få os en hyggelig eftermiddag ! :D
Martin "Technic" Nygaard ..

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 10:47
Og til andre som er interesseret - jeg bor:
Borupvej 170
9760 Vrå

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 15:54
Citat: Martin.Nygaard

Haha - det lyder dejligt. Nu er diverse andre også begyndt at modtage den service pakke, så mon ikke også vi når det ? Vi skal nok få os en hyggelig eftermiddag ! :D
Ja helt sikkert! Smile
Gert Christensen

LEGO TECHNIC - Ja tak!
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Oktober-2010 kl. 18:40
Så er der én uge til, og vi er indtil videre 4 deltagere .. Nichlas - en stadig ung (11 år) LEGO fan, er måske interesseret i at komme med - vil I andre have noget imod det? - Samtidig overvejer hans mor at lave en pålægsbuffet og evt. noget poretærte til middagsmad, hvis det skulle friste, så hun vil gerne have besked helst inden torsdag mht mad. Ellers finder vi et alternativ.
- jeg hørte vist også en fugl synge om boget med en kage? Måske det var en lagkage - det tror jeg nok - nu må vi se ..

Jeg glæder mig lidt.

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 10:48
Hej Martin.
Jeg har i hvert fald ikke noget imod, at Nichlas kommer med. Lad ham (og hans mor) bare se, hvad vi er for nogle mennesker. Smile
Og hans mors pålægsbuffet og porretærte kan sagtens friste mig. Thumbs Up
Jeg glæder mig meget! Tongue

Gert Christensen

LEGO TECHNIC - Ja tak!
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 01:32
Jeg så i en anden tråd, at du roder med NXT Martin, så jeg tror, jeg vil tage mit med, så du måske kunne hjælpe mig i gang med det? Wink

Redigeret af G.Christensen - 04-Oktober-2010 kl. 01:32
Gert Christensen

LEGO TECHNIC - Ja tak!
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 03:22
Jep, det gør jeg også lidt I .. Har dog problemer med at komme på hvad jeg vil lave ..

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 14:48
Hehe man kan vel altid lade sig inspirere. - Om ikke andet så til et byggemøde. Wink
Gert Christensen

LEGO TECHNIC - Ja tak!
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 14:57
Helt enig.
- Men dette er vist ved at blive til en samtale i stedet for en alm. tråd, så jeg går lige "Back to the track".

Indtil videre er vi 4 deltagere. Jeg mangler stadig at høre fra Søren Aasholm, som virkede interesseret sidst jeg snakkede med ham ?
Og Gert - ingen har meldt sig fra Midtjylland af, eller hvordan ser det ud?

Jeg skal have besked senest Torsdag, hvis I vil have del i poretærten. (det smager GODT)
- der kommer også et alternativ.

Jeg påbegynder oprydning og rengøringen af Pjaltenborg imorgen, så det er klar til at blive indvaderet at LEGO fans på lørdag!!

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 07:21

Og Gert - ingen har meldt sig fra Midtjylland af, eller hvordan ser det ud?
Nej desværre ikke Martin. Men det kan nåes endnu. Wink

Jeg regner med at starte hjemmefra omkring kl. 7,00, runde Randers omkring kl. 7,20, Hobro kl. 7,40, Ålborg kl.8,00-8,10 og lande i Vrå omkring kl. 8,45-9,00.
(Så er der lidt tider, hvis nogle vil med op og køre.)

PS.: Jeg har modtaget mine aktuatorer til 8043'eren med posten i dag, så den skulle meget gerne blive samlet på lørdag. Clap

Redigeret af G.Christensen - 06-Oktober-2010 kl. 07:23
Gert Christensen

LEGO TECHNIC - Ja tak!
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 08:30
Det lyder super. Så skal jeg jo tidligt op.
Jeg sidder i skolen - håber den ligger i postkassen derhjemme.

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 14:42
Det kunne jo være, jeg skulle tage med din far og Gårdmand Thomsen rundt og kigge på gamle traktorer... LOL
Desuden tager jeg lige min kamerataske med. - Kan tage nogle billeder og måske nogle videoklip, der kan lægges online. Wink Det er jo altid hyggeligt at kigge på billeder bagefter. Så er der nok også nogle, der bliver misundelige over, at de ikke tog med, og som så kommer med næste gang. Thumbs Up

Gert Christensen

LEGO TECHNIC - Ja tak!
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 14:52
Det tror jeg du er mere end velkommen til !
- jeg smutter også med ud en tur, trods jeg har set alle et par gange i forvejen ..

Næste gang - du har da vist den optimistiske hat på i dag. Men jeg håber også det bliver en succes og gentagelse.

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 16:47

Det tror jeg du er mere end velkommen til !
- jeg smutter også med ud en tur, trods jeg har set alle et par gange i forvejen ..

Næste gang - du har da vist den optimistiske hat på i dag. Men jeg håber også det bliver en succes og gentagelse.
Man SKAL da være optimist Martin. Alt andet er så negativt og kedeligt. Det gider jeg altså ikke. (Hov nu kom jeg til at bruge det der udtryk, jeg ellers ikke kan fordrage - 'gider ikke'.) LOL
Som oftest starter ting i det små. Også vores kære forening. Så selvfølgelig bliver det da en succes, der sagtens tåler gentagelse. Wink

Gert Christensen

LEGO TECHNIC - Ja tak!
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 16:55
Citat: G.Christensen

Man SKAL da være optimist Martin. Alt andet er så negativt og kedeligt. Det gider jeg altså ikke. (Hov nu kom jeg til at bruge det der udtryk, jeg ellers ikke kan fordrage - 'gider ikke'.) LOL
Som oftest starter ting i det små. Også vores kære forening. Så selvfølgelig bliver det da en succes, der sagtens tåler gentagelse. Wink

- Det er nemlig rigtigt.

Og til Carsten (og måske Frederik) så kører der et tog klokken 08:35, og der er i Vrå klokken 9:20. Vil det sådan nogenlunde passe? Så må Gert og jeg klare os alene indtil da.

Til top
 Besvar Besvar Side  <12345 9>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.68
Copyright ©2001-2010 Web Wiz

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.