![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Byggemøde i Vrå |
Besvar
|
Side <12345 9> |
| Forfatter | |
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Beskeder: 711 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30-September-2010 kl. 08:23 |
|
Jeg har adviseret sabelkatten - og har fået fri den 9. oktober...
Så hvis der er nogen, der vil være med til at dele benzinen til Nordjylland, så skriv lige en PM. Så finder vi ud af noget.
PS.: Jeg har også et rimeligt stort bagagerum til at fragte byggeprojekter i...
|
|
|
Gert Christensen
LEGO TECHNIC - Ja tak! |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2051 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30-September-2010 kl. 10:12 |
|
Haha - det lyder dejligt. Nu er diverse andre også begyndt at modtage den service pakke, så mon ikke også vi når det ? Vi skal nok få os en hyggelig eftermiddag ! :D
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard ..
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2051 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30-September-2010 kl. 10:47 |
|
Og til andre som er interesseret - jeg bor:
Borupvej 170 9760 Vrå |
|
|
|
|
![]() |
|
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Beskeder: 711 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30-September-2010 kl. 15:54 |
|
|
|
Gert Christensen
LEGO TECHNIC - Ja tak! |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01-Oktober-2010 kl. 18:40 |
|
Så er der én uge til, og vi er indtil videre 4 deltagere .. Nichlas - en stadig ung (11 år) LEGO fan, er måske interesseret i at komme med - vil I andre have noget imod det? - Samtidig overvejer hans mor at lave en pålægsbuffet og evt. noget poretærte til middagsmad, hvis det skulle friste, så hun vil gerne have besked helst inden torsdag mht mad. Ellers finder vi et alternativ.
- jeg hørte vist også en fugl synge om boget med en kage? Måske det var en lagkage - det tror jeg nok - nu må vi se ..
Jeg glæder mig lidt.
|
|
|
|
|
![]() |
|
G.Christensen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 10:48 |
|
Hej Martin.
Jeg har i hvert fald ikke noget imod, at Nichlas kommer med. Lad ham (og hans mor) bare se, hvad vi er for nogle mennesker.
Og hans mors pålægsbuffet og porretærte kan sagtens friste mig.
Jeg glæder mig meget!
|
|
|
Gert Christensen
LEGO TECHNIC - Ja tak! |
|
![]() |
|
G.Christensen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 01:32 |
|
Jeg så i en anden tråd, at du roder med NXT Martin, så jeg tror, jeg vil tage mit med, så du måske kunne hjælpe mig i gang med det?
Redigeret af G.Christensen - 04-Oktober-2010 kl. 01:32 |
|
|
Gert Christensen
LEGO TECHNIC - Ja tak! |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 03:22 |
|
Jep, det gør jeg også lidt I .. Har dog problemer med at komme på hvad jeg vil lave ..
|
|
|
|
|
![]() |
|
G.Christensen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 14:48 |
|
Hehe man kan vel altid lade sig inspirere. - Om ikke andet så til et byggemøde.
|
|
|
Gert Christensen
LEGO TECHNIC - Ja tak! |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 14:57 |
|
Helt enig.
- Men dette er vist ved at blive til en samtale i stedet for en alm. tråd, så jeg går lige "Back to the track". Indtil videre er vi 4 deltagere. Jeg mangler stadig at høre fra Søren Aasholm, som virkede interesseret sidst jeg snakkede med ham ?
Og Gert - ingen har meldt sig fra Midtjylland af, eller hvordan ser det ud?
Jeg skal have besked senest Torsdag, hvis I vil have del i poretærten. (det smager GODT) - der kommer også et alternativ.
Jeg påbegynder oprydning og rengøringen af Pjaltenborg imorgen, så det er klar til at blive indvaderet at LEGO fans på lørdag!!
|
|
|
|
|
![]() |
|
G.Christensen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 07:21 |
Nej desværre ikke Martin. Men det kan nåes endnu.
Jeg regner med at starte hjemmefra omkring kl. 7,00, runde Randers omkring kl. 7,20, Hobro kl. 7,40, Ålborg kl.8,00-8,10 og lande i Vrå omkring kl. 8,45-9,00.
(Så er der lidt tider, hvis nogle vil med op og køre.)
PS.: Jeg har modtaget mine aktuatorer til 8043'eren med posten i dag, så den skulle meget gerne blive samlet på lørdag.
Redigeret af G.Christensen - 06-Oktober-2010 kl. 07:23 |
|
|
Gert Christensen
LEGO TECHNIC - Ja tak! |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 08:30 |
|
Det lyder super. Så skal jeg jo tidligt op.
Jeg sidder i skolen - håber den ligger i postkassen derhjemme.
|
|
|
|
|
![]() |
|
G.Christensen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 14:42 |
|
Det kunne jo være, jeg skulle tage med din far og Gårdmand Thomsen rundt og kigge på gamle traktorer...
Desuden tager jeg lige min kamerataske med. - Kan tage nogle billeder og måske nogle videoklip, der kan lægges online.
|
|
|
Gert Christensen
LEGO TECHNIC - Ja tak! |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 14:52 |
|
Det tror jeg du er mere end velkommen til !
- jeg smutter også med ud en tur, trods jeg har set alle et par gange i forvejen ..
Næste gang - du har da vist den optimistiske hat på i dag. Men jeg håber også det bliver en succes og gentagelse.
|
|
|
|
|
![]() |
|
G.Christensen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 16:47 |
Som oftest starter ting i det små. Også vores kære forening. Så selvfølgelig bliver det da en succes, der sagtens tåler gentagelse.
|
|
|
Gert Christensen
LEGO TECHNIC - Ja tak! |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 16:55 |
- Det er nemlig rigtigt.
Og til Carsten (og måske Frederik) så kører der et tog klokken 08:35, og der er i Vrå klokken 9:20. Vil det sådan nogenlunde passe? Så må Gert og jeg klare os alene indtil da.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12345 9> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |