![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Ringenes Herre |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Ringenes HerreSendt: 13-April-2010 kl. 13:39 |
|
|
Her er et par (dårlige, slørede) billeder af mit seneste projekt:
Ringenes Herre - Under angreb i Balins gravkammer. Det kommer også med på KF
(Ændringer kan forekomme i placeringen af diverse løse elementer
Det er planen at få taget nogle ordentlige billeder til upload efter KF
Vi ses ! |
||
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2010 kl. 13:48 |
|
|
CAAAAASTLE!!!! Føj for en bimse bamse knage det er en fed MOC Kenneth!!!
Man er overhovedet ikke i tvivl om hvad, hvor eller hvem det forestiller...
|
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2010 kl. 14:07 |
|
|
Yes sir - den weekend kan da kun ligge for langt væk! Det ser rigtigt godt ud, Kenneth - den skal nok studeres nærmere...
|
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Kenneth.Jensen
Klods
Medlem siden: 20-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2010 kl. 14:43 |
|
|
Kanon MOC!! - glæder mig til at opleve den lørdag! :)
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2010 kl. 15:00 |
|
|
Wow, det er fedt !
vidunderlig moc !
jeg kan godt lide den portion SNOT, som du har brugt
så er det at man ærger sig over at man ikke skal med til KF
|
||
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
||
![]() |
||
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1417 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2010 kl. 15:36 |
|
|
DET DER - det er lige mig
Rigtig - rigtig godt lavet |
||
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
||
![]() |
||
Michael.Poulsen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 300 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2010 kl. 16:27 |
|
|
Det er kanon lavet.. Får helt lyst til, at se filmene igen...
|
||
|
Hilsen Michael Poulsen
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2010 kl. 17:41 |
|
|
Jeg må nok som LOTR-fan tilslutte mig koret af den begejstrede flok ligesindede.
Sønnike og jeg så billederne sammen, og vi kunne "næsten" allerede ved første billede se, hvilken scene du havde genskabt.
Glæder mig til at se den færdig (den er ikke færdig vel - synes der mangler nogle afslutninger eller kanter - det fortjener den). |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2010 kl. 17:59 |
|
|
Hold da kæææææfff...
hvor er det bare lige i øjet. Det er ved at være et
stykke tid siden jeg har set filmen (flere gange) og jeg kom straks ind i scenen og stemningen. Det er meget smagfuldt og varieret så man ikke bliver mæt af alt det grå. Bravo - jeg glæder mig også rigtig meget til KF.
|
||
![]() |
||
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2010 kl. 20:23 |
|
|
Du skal bare fortsæt Kenneth - vi vil se mere!
|
||
![]() |
||
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-April-2010 kl. 04:22 |
|
|
Se DET DER, det er bare godt. Mere af den slags. Den glæder jeg mig til at kigge nærmere på.
Mange hilsner Henning M. |
||
![]() |
||
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-April-2010 kl. 05:30 |
|
|
Tak for de pæne ord alle sammen
Tjaae, den er nok så færdig som den kan blive inden KF er jeg bange for. Er ikke helt sikker på hvad du mener den mangler, men du må meget gerne forklare det på lørdag ! Er altid lydhør for andre ideer og forslag til ændringer |
||
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-April-2010 kl. 07:09 |
|
Det kan du da sagtens sige.
Men noget alle denne sokkel (nu har jeg jo ikke set et billede af hele byggeriet - sådan på afstand), så den præsenterer sig godt. Den kan dekoreres på mange måder, men et eller andet som kan referere til LOTR.
|
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-April-2010 kl. 07:48 |
|
|
Superflot!
Jeg så tilfældigvis filmene her for et par uger siden og har derfor scenen frisk i erindringen.
Med fare for at blive flamet, så må jeg sige at jeg synes filmene er for lange og for prætentiøse og mangler den charme som eksempelvis SW har. Så jeg bliver næppe nogensinde LOTR-fan.
Men det ændrer ikke på at din MOC er supergodt udført og rammer filmscenen meget fint! |
||
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-April-2010 kl. 14:23 |
|
Lige mine ord! ![]() Men ikke desto mindre, så er den flot, Kenneth - og jeg glæder mig til at se resultatet live... ![]() |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-April-2010 kl. 04:06 |
|
|
Som mine 2 ovenstående bestyrelseskolleger er jeg heller
ikke den store LOTR-fan, men det skal på ingen måde afholde mig fra at synes din kreation, som MOC, er super fed og glæde mig til at se nærmere på den til KF. Lille detalje... Er der låg/tag på? Det går jeg næsten ikke ud fra (så vil det være svært at se hvad der foregår) - hvis ikke vil jeg foreslå dig at sætte nogle tiles på toppen af de øverste søjler (ses på billed nr. 2) - Altså det er bare min ydmyge mening, men synes det giver en finere afslutning, når der nu er flere forskellige slags knopper ved siden af hinanden (de almindelige og de hule fra de omvendte slopes) Varme hilsener Sus |
||
![]() |
||
Kenneth.N
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-April-2010 kl. 04:24 |
|
|
Hej Sus, du har helt ret i begge dele Jeg ville selv meget gerne sætte tiles hele vejen rundt i toppen for at afslutte den pænt. Eller plates så det i det mindste ser ens ud hele vejen rundt Desværre har jeg ikke nok af nogen af delene her inden KF |
||
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |