![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Fan Weekend 2010Sidste weekend i september, lørdag kl. 11.00 - 17.00, søndag kl. 10.00 - 16.00 Læs mere om eventen bag udstillingen og tilmeld dig på www.fanweekend.dk |
Det faldende vand |
Besvar
|
| Forfatter | ||
F.Normann
Klods
Medlem siden: 14-Maj-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Online Beskeder: 122 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Det faldende vandSendt: 13-Marts-2010 kl. 06:27 |
|
|
Hej alle sammen
Her er min Moc så i dæmpet lys |
||
|
Mange venlige klodsers hilsner
Frederik Ankjær Normann Pederen Alle har skabertrangen |
||
![]() |
||
Sandra.Almeida
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Klods
Medlem siden: 28-September-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 168 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 06:33 |
|
|
Den ser rigtigt flot ud.
|
||
|
Husstandmedlemer
AKA: Cassiebsg - "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He kan barely function in the present!" |
||
![]() |
||
Svend.E.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 3030 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 06:48 |
|
|
Meget vellykket
|
||
|
Svend Erik Saksun
LEGO Ambassador Cycle 6 & 7 Chairman of the EuroLUG Steering Group Non Certified LEGO Artist |
||
![]() |
||
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 1062 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 09:14 |
|
|
Flot, flot.
Meget godt brug af lys. Det ser virkelig livligt ud.
|
||
|
Rasmus Grøhn Damgaard
Alt kan løses med kreationer. |
||
![]() |
||
Jesper.Hansen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 1745 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 09:42 |
|
|
Skønt at se
|
||
|
venligst men klodset, Jesper
ansvarshavende redaktør på Byggebladet
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Tagsten
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Online Beskeder: 458 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 12:26 |
|
|
Flot med det lys bag det hele ..
|
||
|
Martin Nygaard ..
Technic - så kører det ! nuværende projekt: en mobil gulvvask. |
||
![]() |
||
ChristianGrønne
Tagsten
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Land: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Beskeder: 458 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 12:38 |
|
|
Coooool
|
||
|
Christian Grønne [/ B]
vær nu ikke alt for klodsset til nytår |
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Liftarm
Medlem siden: 29-Maj-2006 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Online Beskeder: 3383 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 14:20 |
|
|
Øv dig lige i, at lægge flere billeder i én besked.
Fine klodser, men jeg mangler lidt variation i tykkelsen af selve faldet.
Og så har jeg aldrig før set et vandfald med lys før - springvand er derimod ofte belyst. Hvorfra kom idéen? Løber lyset så i det mindste? |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
F.Normann
Klods
Medlem siden: 14-Maj-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Online Beskeder: 122 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 14:29 |
|
|
Hej Jesper.T.
Jeg kan godt se hva du mener med at variere lidt i selve vandets fald, har selv spekuleret meget over det. Hvordan lægger man præcist flere billeder ind af gangen ? Og hvad mener du med at lyset løber?
|
||
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Liftarm
Medlem siden: 29-Maj-2006 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Online Beskeder: 3383 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 15:54 |
|
|
Når du har lagt det første ind, går du en linie ned, og gentager hvad gjorde, da du lagde det første billede ind.
Synes ellers, at jeg plejer at kunne finde hvad jeg skal bruge på nettet, men jeg kan ganske enkelt ikke finde en video med "løbelys".
Nogen der har et bud? |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 24-Januar-2004 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Beskeder: 4584 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2010 kl. 05:21 |
|
|
Hej Frederik
Jeg synes det ser flot ud med lys i vandfaldet - det er naturligvis ikke som set i naturen, men en del af en excentrisk, japansk rigmands have ![]() PS. Tilmeld den gerne til Lys i mørket her. |
||
![]() |
||
Knud.Thomsen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Beskeder: 1205 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2010 kl. 05:55 |
|
|
Jesper: Prøv Gert's video fra KF 2008
|
||
|
Knud Richard Thomsen
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2010 kl. 06:24 |
|
|
Tak Knud - du er en knag.
Se fra ca. 0.50 til 0.55 inde i denne video. |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
F.Normann
Klods
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2010 kl. 06:31 |
|
|
Nåå sådan
men kan man lave det med lego lys ? |
||
|
||
![]() |
||
C.Straaberg
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 24-Januar-2004 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Beskeder: 4584 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2010 kl. 06:41 |
|
Ikke direkte. MEN! Der er løsninger (som jeg tror vil virke): Mekanisk: motor der driver nogle kontakter, der tænder og slukker lamperne i et mønster. Elektronisk: RCX (eller evt en NXT) der programmeringsmæssigt tænder/slukker diverse lamper. |
||
![]() |
||
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |