Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Århus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Århus?

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Jan.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Juli-2010 kl. 17:55
Gert vi forsøger at arrangere et igen i  starten af august, så husk løbende at holde øje med tråden.

---
Jan
Til top
Jesper.Ottosen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 11-Juni-2010
Sted: DK
Point: 246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Ottosen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 18:41
STAR WARS (IV-a new hope) TRENCH RUN i LEGO:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=4542382
pokkers osse.. jeg var ellers på sporet, men godt lavet ;-)
Til top
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2010 kl. 07:47
Citat: Jan.Sørensen Jan.Sørensen skrev:

Gert vi forsøger at arrangere et igen i  starten af august, så husk løbende at holde øje med tråden.

---
Jan
Ja... - Så er vi midt i august...
Til top
Allan.Johansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 14-Juli-2005
Point: 2344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2010 kl. 15:09
Var der ikke tale om slutningen af august? På grund af ferien?

Men jeg er da frisk på et møde hvis folk ellers er kommet hjem igen...
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 07:58
Citat: Allan.Johansen Allan.Johansen skrev:

Var der ikke tale om slutningen af august? På grund af ferien?

Men jeg er da frisk på et møde hvis folk ellers er kommet hjem igen...
Jeg vil gerne komme, hvis det kan passe med datoen. - Bare ikke på lørdag. Da skal min nevø giftes, og han bliver nok skuffet, hvis jeg ikke dukker op til brylluppet.
Men ud over det, så passer dagene mandag, onsdag, fredag og lørdag mig bedst, da jeg de tre andre dage skal i dialyse. Men er der flertal for én af de tre dage, jeg ikke kan, må i jo holde møde uden mig.

(Jeg har et projekt (8043) stående til næste gang jeg skal til byggemøde - hvis jeg kan lade den stå så længe) LOL

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 07:09
Skal vi prøve en lørdig igen? Eventuelt den første lørdag i næste måned (som sædvanlig)...

Eller er der flertal for at prøve en hverdag? Indtil videre har vi jo holdt det i weekenden for ikke at rende ind i problemer med arbejde. Men en hverdagsaften med lidt aftensmad og LEGO hygge kan da også være sjovt. Men så ved jeg ikke, om vi kan være i butikken. Måske jeg kan overtale dem til at lade os bruge butikken hele aftenen hvis bare vi selv lukker efter os.

Hvad mener I andre...?
Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 22-September-2009
Region: Østjylland
Point: 1998
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 12:19
Lørdage kan være svære at booke da kæreste og sociale arrangementer ligger beslag på weekender lang tid i forvejen

Hvis det skulle være en hverdagsaften kan vi sagtens låne lokaler på mit arbejde:
Ny Banegårdsgade 55, Århus C, men derudover kunne det jo også være hyggeligt at se folks legohuler!
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 06:45
Hmm... Den er måske lidt svær... Jeg synes, det er rigtigt flinkt af Orla, at vi må komme i hans butik og holde byggemøde. Men man føler sig måske lidt forpligtet til at købe det, man vil bygge i butikken i stedet for at tage et sæt med hjemmefra.
Og misforstå mig nu ikke - jeg vil gerne støtte ham men kunne også godt tænke mig at prøve et andet sted. F.eks. det som Anders foreslår.
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 09:30
En hverdag ved Anders' arbejde er også fint med mig. I må også godt komme her...dog ikke lige den her gang, da kalenderen er lidt booket med div. ting og sager og det kommer vist til at kræve en større oprydning for at man kan være bekendt at lukke andre ind i lego-rummet Tongue

---
Jan
Til top
Sus.Warming Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 25-Oktober-2007
Point: 524
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sus.Warming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 10:17
Vi er lørdagsbookede til efter Skærbæk er jeg bange for

men som andre har foreslået kunne det være fint med en hverdagsaften - Alt efter barnepigemuligheder bliver det nok kun én af os (Jan og undertegnede) som kan slippe hjemmefra, men det er også helt okay.

Varme hilsener
Sus - som i disse våde dage er glad for at vores hus ligger højt så jeg ikke behøver være alt for nervøs for LEGO rummet i kælderen

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 17:52
Citat: A.Flyndersøe A.Flyndersøe skrev:

Lørdage kan være svære at booke da kæreste og sociale arrangementer ligger beslag på weekender lang tid i forvejen

Hvis det skulle være en hverdagsaften kan vi sagtens låne lokaler på mit arbejde:
Ny Banegårdsgade 55, Århus C, men derudover kunne det jo også være hyggeligt at se folks legohuler!

Hvordan er faciliteterne på dit arbejde? Tænkte på om man kunne lave/ medbringe mad så man kan få en gang hyggelig aftensmad og så en lang byggeaften. Skal det være en hverdag kan vi jo nok ikke mødes før 18 - 19 tiden...
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 18:01
Citat: Allan.Johansen Allan.Johansen skrev:

Citat: A.Flyndersøe A.Flyndersøe skrev:

Hvordan er faciliteterne på dit arbejde? Tænkte på om man kunne lave/ medbringe mad så man kan få en gang hyggelig aftensmad og så en lang byggeaften. Skal det være en hverdag kan vi jo nok ikke mødes før 18 - 19 tiden...
- Og hvilke parkeringsmuligheder er der?  For os der kommer i bil langvejs fra... Wink

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 18:54
Mht. maden så er det vel ikke værre end man kan snuppe en sandwich eller noget andet med fra et af alle de steder, der faldbyder mad omkring banegården.

---
Jan
Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 22-September-2009
Region: Østjylland
Point: 1998
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 03:55
Jep, men ellers er det faktisk i kantinen så der er et lille køkken med ovn + mikro osv

Der er gratis parkering

Redigeret af A.Flyndersøe - 19-August-2010 kl. 03:57
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.102 sekunder.