Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Vinter hus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vinter hus

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Kasserer og LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 14529
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vinter hus
    Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 17:57
Jeg brugte eftermiddagen på at bygge en nyt hus til min vinter by.
 
Huset er inspireret af det huset fra sæt 10229.
 
Der er ikke lavet møbler eller andet i huset da jeg valgte det skulle være lukket på alle 4 sider.
 
 
 
Søren Skjødt-Ladefoged.

Kasserer & LUGBULK General
Til top
Per.S.Olsen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 05-November-2015
Sted: Haderslev
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 281
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.S.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 19:06
Så smukt !
Per S. Olsen
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 19:14
Kommer allerede i julestemning... Embarrassed

Et flot og jule-hyggeligt hus Big smile


Har du overvejet lidt lys i det? Embarrassed
Kenneth Nielsen
Til top
Jesper.Burgdorff Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar
Suppleant i bestyrelsen

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Denmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 2470
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Burgdorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 19:39
Ser rigtig godt ud👍
Jesper Burgdorff Madsen
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 20:14
super flot Julehus Thumbs Up  
kan ikke undgå at lægge mærke til der mangler et par hvide 1*3 slopes under taget. 
starten på en juleby ?



Redigeret af Anders.Dimitri - 04-Oktober-2017 kl. 20:15
Anders Dimitri Massigeh
Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Kasserer og LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 14529
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 21:26
Citat: Anders.Dimitri Anders.Dimitri skrev:

super flot Julehus Thumbs Up  
kan ikke undgå at lægge mærke til der mangler et par hvide 1*3 slopes under taget. 
starten på en juleby ?

Det er starten på årets juleby den bliver ændret hver år. De manglede Slops under taget skyldes at der ikke var flere i kassen, så dem skal jeg først have skaffet. Dagens byggeri var ikke planlagt men en pludselig indskydelse, så klodsbeholdningen var ikke kontrolleret før jeg gik i gang.
Søren Skjødt-Ladefoged.

Kasserer & LUGBULK General
Til top
Martin.Jespersen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 02-August-2017
Sted: Herlev
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 205
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 21:33
Ej hvor er det fint! 
Martin Jespersen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Oktober-2017 kl. 09:29
Citat: S.Skjødt-Ladefoged S.Skjødt-Ladefoged skrev:

Citat: Anders.Dimitri Anders.Dimitri skrev:

super flot Julehus Thumbs Up  
kan ikke undgå at lægge mærke til der mangler et par hvide 1*3 slopes under taget. 
starten på en juleby ?

Det er starten på årets juleby den bliver ændret hver år. De manglede Slops under taget skyldes at der ikke var flere i kassen, så dem skal jeg først have skaffet. Dagens byggeri var ikke planlagt men en pludselig indskydelse, så klodsbeholdningen var ikke kontrolleret før jeg gik i gang.

Hvor mange mangler du? Jeg tager dem så med i lommen til bulk. Skal bare bruge antal.Wink Ser nu god ud huset,Smile
Henrik Kunz
Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Kasserer og LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 14529
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Oktober-2017 kl. 14:51
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Citat: S.Skjødt-Ladefoged S.Skjødt-Ladefoged skrev:

Citat: Anders.Dimitri Anders.Dimitri skrev:

super flot Julehus Thumbs Up  
kan ikke undgå at lægge mærke til der mangler et par hvide 1*3 slopes under taget. 
starten på en juleby ?

Det er starten på årets juleby den bliver ændret hver år. De manglede Slops under taget skyldes at der ikke var flere i kassen, så dem skal jeg først have skaffet. Dagens byggeri var ikke planlagt men en pludselig indskydelse, så klodsbeholdningen var ikke kontrolleret før jeg gik i gang.

Hvor mange mangler du? Jeg tager dem så med i lommen til bulk. Skal bare bruge antal.Wink Ser nu god ud huset,Smile
 
Tak 6 stk.
Søren Skjødt-Ladefoged.

Kasserer & LUGBULK General
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 09:11
Citat: S.Skjødt-Ladefoged S.Skjødt-Ladefoged skrev:

Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Citat: S.Skjødt-Ladefoged S.Skjødt-Ladefoged skrev:

Citat: Anders.Dimitri Anders.Dimitri skrev:

super flot Julehus Thumbs Up  
kan ikke undgå at lægge mærke til der mangler et par hvide 1*3 slopes under taget. 
starten på en juleby ?

Det er starten på årets juleby den bliver ændret hver år. De manglede Slops under taget skyldes at der ikke var flere i kassen, så dem skal jeg først have skaffet. Dagens byggeri var ikke planlagt men en pludselig indskydelse, så klodsbeholdningen var ikke kontrolleret før jeg gik i gang.

Hvor mange mangler du? Jeg tager dem så med i lommen til bulk. Skal bare bruge antal.Wink Ser nu god ud huset,Smile
 
Tak 6 stk.

De er så lagt i lommen til i eftermiddag.Wink
Henrik Kunz
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.