Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - S-Tog logo i LEGO!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S-Tog logo i LEGO!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frederik.Rabøl Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Marts-2017
Sted: Odense NV
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Frederik.Rabøl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: S-Tog logo i LEGO!
    Sendt: 01-August-2017 kl. 08:02
Her er et mini build af et S-tog logo med nogle af de nye oste klodser. Kom endelig med feedback, for synes at der er for mange plader i dybden. Tongue


Instagram, Facebook, YouTube — @BrickyPlace
Til top
Nikolai.O.M.Nissen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 07-Juni-2017
Sted: Herning
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 403
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikolai.O.M.Nissen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 12:16
Ser godt ud! Og virker også passende med mængden af klodser. Så er det bare at få bygget et s-tog og en station til skiltet Wink 

Redigeret af Nikolai.O.M.Nissen - 01-August-2017 kl. 12:17
Nikolai Nissen
Min flickr profil

Til top
Jacob.Sparre Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 225
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob.Sparre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 13:23
Når jeg ser på skiltene ude i byen, så synes jeg enderne på S'et er mere skarpe.  Burde du ikke bruge en kvadratisk 1x1 tile og ikke en U-formet?
Til top
Frederik.Rabøl Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Marts-2017
Sted: Odense NV
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Rabøl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 16:18
Citat: Nikolai.O.M.Nissen Nikolai.O.M.Nissen skrev:

Ser godt ud! Og virker også passende med mængden af klodser. Så er det bare at få bygget et s-tog og en station til skiltet Wink 
det er skam i gang
Instagram, Facebook, YouTube — @BrickyPlace
Til top
Frederik.Rabøl Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Marts-2017
Sted: Odense NV
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Rabøl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 16:19
Citat: Jacob.Sparre Jacob.Sparre skrev:

Når jeg ser på skiltene ude i byen, så synes jeg enderne på S'et er mere skarpe.  Burde du ikke bruge en kvadratisk 1x1 tile og ikke en U-formet?
det har jeg også siddet men, det ser bare lidt ufærdigt ud, men det er jo noget der nemt kan skiftes om man vil
Instagram, Facebook, YouTube — @BrickyPlace
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 01:44
Smile Jeg har på et tidspunkt været lidt igang med samme motiv. Dine vinkler på siderne er ok, men S'et skriger efter at blive centreret – det er 5 knopper højt og den røde baggrund er 6, så hvis man jump'er, løser det problemet. Jeg kender kun en måde, som dog kræver mere højde i byggeriet for at de nødvendige SNOT-teknikker kan benyttes. På den anden side er de rimelig tykke, de skilte der hænger ved stationerne.

Nedenfor er mit bud, i henholdsvis LDD og Stud.io. Skriften er præget af betingelserne for at kunne jump'e + at begge programmer ikke har alle de nyeste elementer.

Her er begge filer – samlet zip via Dropbox.

Vh Ulrik




Redigeret af Ulrik.Hansen - 02-August-2017 kl. 01:45
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Frederik.Rabøl Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Marts-2017
Sted: Odense NV
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Rabøl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 08:01
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Smile Jeg har på et tidspunkt været lidt igang med samme motiv. Dine vinkler på siderne er ok, men S'et skriger efter at blive centreret – det er 5 knopper højt og den røde baggrund er 6, så hvis man jump'er, løser det problemet. Jeg kender kun en måde, som dog kræver mere højde i byggeriet for at de nødvendige SNOT-teknikker kan benyttes. På den anden side er de rimelig tykke, de skilte der hænger ved stationerne.

Nedenfor er mit bud, i henholdsvis LDD og Stud.io. Skriften er præget af betingelserne for at kunne jump'e + at begge programmer ikke har alle de nyeste elementer.

Her er begge filer – samlet zip via Dropbox.

Vh Ulrik




S'et er faktisk centreret. Det ser bare ikke sådan ud på billedet. Men ja, ellers kan du bruge den uendelige version af LDD og få de nye oste med
Edit: ups dem havde du allerede fundet

Redigeret af Frederik.Rabøl - 02-August-2017 kl. 08:08
Instagram, Facebook, YouTube — @BrickyPlace
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.