Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Århus Rådhus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Århus Rådhus

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leif Lenskjold Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leif Lenskjold Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Århus Rådhus
    Sendt: 26-Juli-2017 kl. 23:25
Hej alle. Jeg har købt et KF2017 - Århus Rådhus sæt. Det er virkelig flot, MEN der mangler alle de runde, grå klodser med hul igennem, som der skulle have været 52 af. Derfor kan tårnet ikke bygges. Der står jeg skal henvende mig her, hvis der er problemer med sættet, så det er hermed gjort :-)
Til top
Klaus.Algreen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 19-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 4024
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Algreen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juli-2017 kl. 10:09
Hej Leif

Dejligt at du kan lide sættet. Jeg beklager at vores kvalitetskontrol ikke har været lige så god som forbilledet hos LEGO, men det findes der heldigvis råd for. Wink

Hvis du sender din adresse til bestyrelsen@byggepladen.dk, så sørger vi for at du får de manglende klodser.

Klaus Algreen
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.