Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Hurup, Thy
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Hurup, Thy

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Kasserer og LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 14529
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 20:52
Ved godt det er i meget god tid, men nu kommer sommerferien jo snart, og nogle planlægger i god tid, så det går jo nok.

Lørdag d. 19. august 2017 inviteres der hermed til Byggemøde i Hurup, Thy i tidsrummet fra 10 til 20.

Vi kan uden problemer være omkring de 20 personer. Det er ikke pladsen der er problemet, men alle vil jo nok gerne have bord og stol. Hvis der skulle blive overtegnet på meget kort tid, så skal vi nok finde en løsning på det.

Frokosten må I selv klare, men til aften smider vi nok noget på pandekagestegeren.
Derudover kan der laves kaffe og the, ligesom der er vand til rådighed i vandhanen.

Jeg deltager:
1. Jan 
2. Ina
3. Emil
4. Peter
5. Johanne
6. Tina Haulrich
7. Palle Haulrich
8. Peter Vingborg 
9. Per Andersen
10. Gitte Larsen
11 Søren SL
12 Klaus SL
13. René Marstrand Andersen
14. Henrik Kunz
15. Jette Færch
16. Henning B.
17. Henning M.
18. Anders Dimitri
19. Jesper Holm
20. Mads Møller Pedersen
21. Niels Bo Fisker
22. Poul-Erik Borre
23. Ulf Andersen (Vi medbringer vores lille hund (dværgschnauzeren Atlas). Han er fredelig og rolig - og giver forhåbentlig ikke andre deltagere problemer mht. alergi?)
24. Ronnie Pedersen (nyt medlem)
Søren Skjødt-Ladefoged.

Kasserer & LUGBULK General
Til top
Klaus.Algreen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 19-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 4024
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Algreen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 20:54
Ved godt det er i meget god tid, men nu kommer sommerferien jo snart, og nogle planlægger i god tid, så det går jo nok.

Lørdag d. 19. august 2017 inviteres der hermed til Byggemøde i Hurup, Thy i tidsrummet fra 10 til 20.

Vi kan uden problemer være omkring de 20 personer. Det er ikke pladsen der er problemet, men alle vil jo nok gerne have bord og stol. Hvis der skulle blive overtegnet på meget kort tid, så skal vi nok finde en løsning på det.

Frokosten må I selv klare, men til aften smider vi nok noget på pandekagestegeren.
Derudover kan der laves kaffe og the, ligesom der er vand til rådighed i vandhanen.

Jeg deltager:
1. Jan 
2. Ina
3. Emil
4. Peter
5. Johanne
6. Tina Haulrich
7. Palle Haulrich
8. Peter Vingborg 
9. Per Andersen
10. Gitte Larsen
11 Søren SL
12 Klaus SL (hvis han har fri)
13. René Marstrand Andersen
14. Henrik Kunz
15. Jette Færch
16. Henning B.
17. Henning M.
18. Anders Dimitri
19. Jesper Holm
20. Mads Møller Pedersen
21. Niels Bo Fisker
22. Poul-Erik Borre
23. Ulf Andersen (Vi medbringer vores lille hund (dværgschnauzeren Atlas). Han er fredelig og rolig - og giver forhåbentlig ikke andre deltagere problemer mht. alergi?)
24. Ronnie Pedersen (nyt medlem)
25. Klaus Algreen (hvis der er plads :))
Klaus Algreen
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 21:19
Citat: Klaus.Algreen Klaus.Algreen skrev:

25. Klaus Algreen (hvis der er plads :))

Der skal nok være plads. Udfordringen er borde og stole, men da jeg er ved at flytte lidt rundt med lagerrummet, så kommer mine egne byggeborde også ind i kantinen.
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 21:30
Lidt information omkring Byggemødet.

Som tilføjet i første indlæg, så er adressen Toftegade 48, 7760 Hurup.
Det er et tidligere svineslagteri, hvor nogle bygninger ikke vedligeholdes længere. 

Jeg hænger et banner op ved den port hvor I skal køre ind. Der er rigelig plads til parkering. Efter porten er der en rød bygning, med et skilt hvorpå der står "Kantine". Det er så op af trappen og til højre. Hvis det er almindelig dansk sommervejr (regn), er trappen meget glat.

Til frokost vil det være muligt at købe "SnackPizza", og der kan købes kildevand og sodavand.
Det er også muligt at gå over til Meny supermarked og handle ind der.

Til aften er der ændret lidt. Fyldte pandekager til så mange folk tager alt for meget tid, så Palle har lovet at være Grillmester.

Hvis der er spørgsmål, så skriv endeligt, og skulle der være problemer med at finde frem til lokalet, når I er på adressen, så ring på 21686014.
Til top
Henning.Nielsen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 08-November-2014
Sted: Lunderskov
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henning.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 16:35
Ved godt det er i meget god tid, men nu kommer sommerferien jo snart, og nogle planlægger i god tid, så det går jo nok.

Lørdag d. 19. august 2017 inviteres der hermed til Byggemøde i Hurup, Thy i tidsrummet fra 10 til 20.

Vi kan uden problemer være omkring de 20 personer. Det er ikke pladsen der er problemet, men alle vil jo nok gerne have bord og stol. Hvis der skulle blive overtegnet på meget kort tid, så skal vi nok finde en løsning på det.

Frokosten må I selv klare, men til aften smider vi nok noget på pandekagestegeren.
Derudover kan der laves kaffe og the, ligesom der er vand til rådighed i vandhanen.

Jeg deltager:
1. Jan 
2. Ina
3. Emil
4. Peter
5. Johanne
6. Tina Haulrich
7. Palle Haulrich
8. Peter Vingborg 
9. Per Andersen
10. Gitte Larsen
11 Søren SL
12 Klaus SL (hvis han har fri)
13. René Marstrand Andersen
14. Henrik Kunz
15. Jette Færch
16. Henning B.
17. Henning M.
18. Anders Dimitri
19. Jesper Holm
20. Mads Møller Pedersen
21. Niels Bo Fisker
22. Poul-Erik Borre
23. Ulf Andersen (Vi medbringer vores lille hund (dværgschnauzeren Atlas). Han er fredelig og rolig - og giver forhåbentlig ikke andre deltagere problemer mht. alergi?)
24. Ronnie Pedersen (nyt medlem)
25. Klaus Algreen (hvis der er plads :))
26. Henning Nielsen (hvis der er plads og jeg når hjem)
Henning Nielsen
Til top
Henrik.Ludvigsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7912
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Ludvigsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 18:11
Jeg hijacker lige tråden - jeg har 4 kasser med ældre numre af Byggebladet (kasse som en kasse med kopipapir) - de skal fragtes til Hurup.

Er der nogle sjællændere, som vil tage dem op til Jan og derved spare foreningen for en dyr fragt... de vejer mere end Postnord har lyst til at transportere......

Mvh, Henrik
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 6215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 18:35
Citat: Henrik.Ludvigsen Henrik.Ludvigsen skrev:

Jeg hijacker lige tråden - jeg har 4 kasser med ældre numre af Byggebladet (kasse som en kasse med kopipapir) - de skal fragtes til Hurup.

Er der nogle sjællændere, som vil tage dem op til Jan og derved spare foreningen for en dyr fragt... de vejer mere end Postnord har lyst til at transportere......

Mvh, Henrik


Den kan vi godt tage med. Skal faktisk til Roskilde imorgen, så hvis du kan sætte den frem i carporten, så henter jeg på et eller andet tidspunkt...
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24
Til top
Henrik.Ludvigsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7912
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Ludvigsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 18:41
Citat: Palle.Haulrich Palle.Haulrich skrev:

Citat: Henrik.Ludvigsen Henrik.Ludvigsen skrev:

Jeg hijacker lige tråden - jeg har 4 kasser med ældre numre af Byggebladet (kasse som en kasse med kopipapir) - de skal fragtes til Hurup.

Er der nogle sjællændere, som vil tage dem op til Jan og derved spare foreningen for en dyr fragt... de vejer mere end Postnord har lyst til at transportere......

Mvh, Henrik


Den kan vi godt tage med. Skal faktisk til Roskilde imorgen, så hvis du kan sætte den frem i carporten, så henter jeg på et eller andet tidspunkt...


Takker - der var ikke noget krav om mindeklodser denne gang....

De står i carporten fra i morgen tidlig kl. 7.47......

Tak - hils Tina

Mvh, Henrik
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 6215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 05:25
Citat: Henrik.Ludvigsen Henrik.Ludvigsen skrev:

Citat: Palle.Haulrich Palle.Haulrich skrev:

Citat: Henrik.Ludvigsen Henrik.Ludvigsen skrev:

Jeg hijacker lige tråden - jeg har 4 kasser med ældre numre af Byggebladet (kasse som en kasse med kopipapir) - de skal fragtes til Hurup.

Er der nogle sjællændere, som vil tage dem op til Jan og derved spare foreningen for en dyr fragt... de vejer mere end Postnord har lyst til at transportere......

Mvh, Henrik


Den kan vi godt tage med. Skal faktisk til Roskilde imorgen, så hvis du kan sætte den frem i carporten, så henter jeg på et eller andet tidspunkt...


Takker - der var ikke noget krav om mindeklodser denne gang....

De står i carporten fra i morgen tidlig kl. 7.47......

Tak - hils Tina

Mvh, Henrik


Jeg fik jo også to sidst
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24
Til top
Henning.Nielsen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 08-November-2014
Sted: Lunderskov
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henning.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 21:04
Hej Jan! Jeg bliver desvære nød til at melde fra! Håber i får et godt byggemøde. Mvh Henning Nielsen
Henning Nielsen
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 21:52
Citat: Henning.Nielsen Henning.Nielsen skrev:

Hej Jan! Jeg bliver desvære nød til at melde fra! Håber i får et godt byggemøde. Mvh Henning Nielsen

Så må du jo satse på en anden gang. Så længe kantine lokalet ikke bliver fast lejet ud, så kan vi bruge det til byggemøder.

Er lige blevet færdig med klargøring, og der er fint plads til alle (og et par stykker mere, hvis det skal være).


Til top
Klaus.Algreen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 19-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 4024
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Algreen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 08:07
Jeg havde lige misset en anden aftale lørdag men satser på at kunne kigge forbi fra en gang sidst på eftermiddagen hvis ikke den anden aftale trækker alt for meget ud.


Klaus Algreen
Til top
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 20:35
Vi glæder os til byggemødet og regner med at være fremme ved 11-tiden.

Mvh

Poul-Erik og Ulf
Ulf Andersen
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 20:48
Citat: Ulf.Andersen Ulf.Andersen skrev:

Vi glæder os til byggemødet og regner med at være fremme ved 11-tiden.

Mvh

Poul-Erik og Ulf

Vi er jo nogen der sidder her allerede LOL
Til top
Johanne.A Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 05-August-2009
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 287
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johanne.A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-August-2017 kl. 17:15
Hej Jan
Mange tak for et kanon godt byggemøde og noget god mad i Hurup. Det er fantastisk at opleve, hvordan der på kryds og tværs bliver bygget, sorteret eller snakket om vor fælles passion LEGO og om alle mulige andre emner. 
Tak til alle for et godt samvær.

Mange hilsner fra Peter og Johanne  
Johanne Andresen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 08:55
Jette og jeg vil også takke for et super Byggemøde. Der var kun et problem og det var at tiden gik for hurtig. Wink Vi glæder os allerede til næste gang. Kæmpe tak til Jan + Familie. Smile
Henrik Kunz
Til top
Gitte.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-Juni-2012
Sted: Danmark
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1607
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 10:18
Et kæmpe tak skal der også lyde herfra. Det var et par hyggelige timer også på dit lager LOL og dejlig mad vi fik Thumbs Up
Klodsmutter
Til top
H.Bidstrup Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 1274
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Bidstrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 17:23
Jeg slutter mig til koret - TAK for en hyggelig dag.
Det var virkelig det værd at bruge en lørdag på Smile.
Selv om der var en der lavede rod, i mine ny sorterede klodser, ved at kyle nogle skæve mørkebrune LEGO dimser ned i poserne Wink
Henning Bidstrup

Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem

Til top
Jesper.Holm Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 27-November-2008
Sted: Denmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 401
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 09:40
Så fik jeg prøvet at været til byggemøde. Det er bestemt ikke sidste gang :)

Tak for en god oplevelse. Hyggeligt at møde jer allesammen
Klods-Holm

LEGO... Et klodset tidsfordriv
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.