Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - VW T1 Camper Van ombygget til vase med blomster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VW T1 Camper Van ombygget til vase med blomster

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: VW T1 Camper Van ombygget til vase med blomster
    Sendt: 22-April-2017 kl. 17:27
Jeg vil gerne præsentere mit bidrag til Rethink konkurrencen til Klodsfest i Århus.

Idéen bag denne model er, at mange LEGO fans køber og bygger flotte sæt, som de gerne vil have til at stå fremme til pynt. Dette kan nogle gange konflikte med den gænse opfattelse af, hvad der er normalt at have stående fremme. Derimod  opfattes det som normalt at have en vase med blomster stående fremme. (Uanset hvordan vasen ser ud!)

Derfor har jeg ændret bilen til en vase, og puttet blomster i den. Blomsterne er naturligvis også bygget af LEGO klodser, da de jo forbliver flotte og ikke visner.

Hermed kan man både have en LEGO bil og en buket blomster stående på bordet til pynt.


 
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
John.Thomsen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 616
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 18:33
Hold da op hvor er det genialt. Både Jane og jeg er meget imponerede. Fantastisk måde at bruge mange bilsæder.
John Scheel Thomsen
Til top
NielsOttoHansen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 23-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 151
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NielsOttoHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-April-2017 kl. 17:42
Fantastisk smukke blomster,jeg kan kun rose dig for måden at bruge bilsæderne på.
Niels Otto Søndertoft Hansen
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 18-December-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-April-2017 kl. 18:54
Supergod og hyggelig
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.