Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Warp Core Power Generator
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Warp Core Power Generator

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Warp Core Power Generator
    Sendt: 20-April-2017 kl. 15:20
Næste del til mit nye Neo Classic Space layout, er denne power generator. Inspireret af oprørenes base på Hoth i Star Wars episode 5, har jeg bygget den i lego. Den fylder 2x48 baseplates og mangler de sidste detaljer mm. Håber i kan lide den.







Søren Johansen
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 16:21
Fancy ser den ud, Den ser rigtigt lækker ud, jeg kan godt lide den teknik.

Jeg går ikke udfra den skal stå på den der grå baseplate til fremtidige udstiller??? 
Hvis det er, så prøv en anden farve.....

Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 20-April-2017 kl. 16:22
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 17:37
Fancy teknik
Glæder mig rigtig meget til at se det endelig resultat ☺

Redigeret af Dennis.Tomsen - 20-April-2017 kl. 22:18
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 18:44
Ser dælme godt ud Søren Big smile
Kenneth Nielsen
Til top
Nicolai.Krog Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 22-Marts-2016
Sted: Sorø
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 213
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolai.Krog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 19:35
Det ser virkelig godt ud :), hvordan har du lavet rundingerne ?
Nicolai
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 21:06
Det er lige et par roser værd!!

Men jeg tror du skal have dine skolepenge retur, jeg ser to stk 48x48 BP og ikke 2x48 BP!    :-)
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 21:31
Interessante byggeteknikker. Mangler der ikke noget blå farve, hvis den skal være Neo-classic? Det kommer måske senere. Jeg har været rimelig meget til Star Trek engang, og en Warp Core plejer at være noget man har med i et rumskib for at kunne Warp'e. Det her ligner noget på en stationær base. Bare en tanke.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 21:41
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Interessante byggeteknikker. Mangler der ikke noget blå farve, hvis den skal være Neo-classic? Det kommer måske senere. Jeg har været rimelig meget til Star Trek engang, og en Warp Core plejer at være noget man har med i et rumskib for at kunne Warp'e. Det her ligner noget på en stationær base. Bare en tanke.


Det skal ligge i forbindelse med den færdig gjorte base jeg lagde op for en uge siden. så de blå skal nok komme. Mht til navnet er det bare en blanding af sci fi navne:-) Warp er normalt et udtryk for at rejse i lysets hastighed.
Søren Johansen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 21:42
Citat: Anders.Sinding Anders.Sinding skrev:

Det er lige et par roser værd!!

Men jeg tror du skal have dine skolepenge retur, jeg ser to stk 48x48 BP og ikke 2x48 BP!    :-)


Jeg har slet ikke gået i skole:-)
Søren Johansen
Til top
Klaus.Schmidt Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 26-Oktober-2012
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 586
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 09:15
Imponerende.... Hvis du en dag bliver træt af al det space, så kunne der blive et fint Cars layout ud af de halve fælge du har lavet...
Klaus Schmidt
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 12:01
Det er en lidt kompliceret måde det er bygget på. Hver bue består af 48 led. 1 led består af en 6x10 plade, med en 1x6 plade på, som sidder 4 knopper inde på 6x10 pladen. I samme side sidder der for enden af 6x10 pladen, 3 plader med knopper på siden. Hvert led bliver forbundet med hinanden i den modsatte ende af 6x10 pladen og på 1x6 pladen længere oppe. Pga af den buede struktur, sidder ledende ikke 100% fast på hinanden, men stadig stærk nok til ikke at falde i stykker. På hvert led hvor der så er knopper for enden, kan man sætte curved slopes som en afsluttende detlaje. Håber det var nok beskrivelse.
Søren Johansen
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 18-December-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 10:48
Ser godt ud. Vil jeg lige kigge grundigt efter (kopiere :-)) når jeg bygger lidt starwars.
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juni-2017 kl. 23:48
Det ser rigtig godt ud og er let at genkende.

Du havde en super fed 6-hjulet classic space launcher med til Koldsfest. Har du også en tråd med den?
Til top
Jørgen.Tietze Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 30-April-2017
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 402
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Tietze Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Juni-2017 kl. 09:49
Jørgen Tietze
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Juni-2017 kl. 15:53
Takker. Det er sku' et mesterværk.
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Juni-2017 kl. 16:01
Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Takker. Det er sku' et mesterværk.


Takker Lasse. Sascha har bedre billeder på sin flickr profil.
Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.