Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Aturilla Radar Command Base
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aturilla Radar Command Base

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Aturilla Radar Command Base
    Sendt: 12-April-2017 kl. 12:21
For satan da Søren Big smileClap
Kenneth Nielsen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 19:29
Citat: Dennis.Tomsen Dennis.Tomsen skrev:

Fedt byggeri som sædvanligt, Søren, men for en sjælden gangs skyld ( Big smile ) synes jeg der mangler et eller andet, som bryder monotonien mere langs siderne - nogle udhæng, platforme eller lignende måske?


Tak Dennis. Som basen ser ud her, ser den som du siger, lidt monoton ud. Da den er en del af mit næste layout projekt, er der lang vej endnu og omkring liggende ting er slet ikke færdige eller påbegyndt. Der kommer sikkert nogle platforme og andre relevante ting. SÅ bare vent til det står færdigt:-)
Søren Johansen
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 19:24
så fedt bygget Søren Thumbs Up
Anders Dimitri Massigeh
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 19:00
Fedt byggeri som sædvanligt, Søren, men for en sjælden gangs skyld ( Big smile ) synes jeg der mangler et eller andet, som bryder monotonien mere langs siderne - nogle udhæng, platforme eller lignende måske?

Redigeret af Dennis.Tomsen - 11-April-2017 kl. 19:01
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 17:40
Den ser da meget lækker og kompakt ud.
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 17:38
Super. Glæder mig til at se den til Klodsfest.
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 17:12
Ser sgu godt ud Søren Cool
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 14:19
Til mit næste Neo CS projekt, har jeg siden raket bilen blev færdig, fået bygget denne base. Den er bygget på 2x4 32x32 baseplates og består 18 moduler. De fremad hældende vægge er lavet ved hjælp af hængsler i 4 led for at få det til at passe. Selve det færdige layout har lang vej endnu og jeg satser på at det står færdigt til SFW. Selve basen og raket bilen kan ses til KF 2017.




















Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.