Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Tiny Cruise Ship
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tiny Cruise Ship

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tiny Cruise Ship
    Sendt: 12-Marts-2017 kl. 16:21
Jeg har skabt mig lidt med Bricklinks Stud.io-software og lavet et udkast af et projekt, som jeg længe gået og småfedtet med. Stud.io har en mere eller mindre automatisk renderingsdel, som nok er hovedårsagen til at jeg nu poster dette.

I min serie af miniskibe, har jeg tidligere lavet et gammeldags passagerskib samt et containerskib. Denne gang er det så et moderne krydstogskib. Disse små byggerier er et sideprojekt uden egentligt formål, så jeg går ikke længere så meget op i om de er helt færdigudviklede.




Dele af skibet er ikke gjort fast, så hvis man puffer til det, sker følgende:



Redigeret af Ulrik.Hansen - 12-Marts-2017 kl. 16:43
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 17:31
Rigtigt fint resultat Smile Bliv endelig ved med at poste dine hyggeprojekter Wink

Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3069
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 18:03
Du får lige en rose herfra.   ;-))
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 18:52
Mange tak Smile jeg har også et andet skib, som jeg ikke har kunne bestemme farverne på, men det vil jeg se at få gjort noget ved.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5421
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 19:08
Elsker dine tiny ships Thumbs Up
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7659
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 22:13
Citat: Dennis.Tomsen Dennis.Tomsen skrev:

Elsker dine tiny ships Thumbs Up


Nu er jeg enig med dig, Dennis... LOL

Super-fede skibe! Elsker mikrobyg! Clap
René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 29-April-2008
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5436
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Marts-2017 kl. 18:07
Jeg er meget begejstret for dine miniature ting Ulrik. Skal skibet ikke ind og ligge til kaj ved Langelinie på din Kbh model? Den ville være ekstra fed hvis du lige fik Frederiksstaden med synes jeg. 😊

Jeg kom til at spekulere på om denne ville passe på skibet?
Synes at fronten virker lidt bar uden vinduer, når der nu er vinduer på siden af skibet.


https://www.bricklink.com/PL/3040p32.gif?0

Redigeret af C.Behrens - 14-Marts-2017 kl. 18:13
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Marts-2017 kl. 22:13
Tanken har strejfet mig, at hvis jeg gik lidt længere ud mod nordhavnen (lige efter Skuespilshuset), så kommer strækningen hvor krydstogtsskibene lægger til, og så ville jeg helt sikkert inkludere et stort skib, for dem er der ikke nogen af i det eksisterende layout. At inkludere hele Frederiksstaden, er min #1 request rent udvidelsesmæssigt fra publikum (også min egen) og jeg er faktisk begyndt at eksperimentere med flere af detaljerne i området – tilmed også Kastellet, for at det ikke skal være løgn Smile og det går langt bedre end jeg turde have regne med.

Du har ret i det med at fronten virker nøgen i forhold til siderne – godt nok er de jo også totalt fortegnet, da der langt fra kun er to etager vinduer LOL alternativt kunne jeg finde på at droppe de transparenter plates/tiles jeg bruger i siderne for at strømligne og bedre matche skalaen. Den klods jeg selv havde kig på til fronten, minder i printet om den du linker til, men er en Slope, Inverted 45 2 x 2 with Ferry Windows Black Pattern.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.111 sekunder.