Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO Ideas Second 2016 Review Results
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO Ideas Second 2016 Review Results

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2017 kl. 19:18
Citat: Michael.Landsvig Michael.Landsvig skrev:

Citat: Søren.Christensen Søren.Christensen skrev:

Citat: Sacha.Erhardtsen Sacha.Erhardtsen skrev:

Jeg er i øvrigt glad for at sættet ikke er så populært herinde, for så er der en chance for at jeg kan få fingrene i sættet, uden at skulle betale i dyre domme for at få et sæt sendt fra Hamborg eller som nu hvor jeg krydser fingre for at jeg er heldig nok til at få pingvinens bil, som pt. er i restordre.

Wink

Med fare for at det ikke vedkommer dette emne overhovedet, så har jeg selv undret mig over at netop 70911 The Penguin Arctic Roller ikke er til at støve op nogle steder, og selv Lego selv har den i restordre, mens alle andre sæt i serien findes i overflod. Hvad er det lige der gør dette ene sæt så populært, ved du det?




Var i Lego Store i dag og der stod der stadig 70911 The Penguin Arctic Roller på hylden ,
så jeg købte da selvfølgelig en med hjem


Sættet var ikke på hylden da jeg var i København tilbage i februar, og jeg spurgte efter det.
Men det her giver mig et lille håb om at jeg rent faktisk får sættet fra nettet.
Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
Kristina.W Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 02-December-2015
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 261
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Kristina.W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Marts-2017 kl. 20:27
Enig i, at sættet tiltaler en bestemt målgruppe. Jeg synes også selv, at sættet er rigtig fedt, især hvis figurerne  kommer op i en flot ramme. For mig er der noget historisk smukt og legendarisk over sættet, og det spiller nok også en rolle, at jeg selv er en ung kvinde. Godt, at der er lidt for enhver smag Smile

Her er flere billeder af sættet:


Redigeret af Kristina.W - 07-Marts-2017 kl. 20:28
Til top
Mikkel.Hammer Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 21-April-2016
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 111
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Hammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 07:10
Som ivrig samler af LEGO Ideas, har jeg ikke den helt store holdning til om de valgte modeller er minifig eller komplicerede  modeller. Hele konceptet bag LEGO Ideas, er vel i bund og grund, at helt almindelige LEGO elskere har muligheden for at netop deres MOC bliver til et officielt LEGO sæt. Wink 
Mikkel Hammer
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 6215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 08:00
Citat: Mikkel.Hammer Mikkel.Hammer skrev:


Som ivrig samler af LEGO Ideas, har jeg ikke den helt store holdning til om de valgte modeller er minifig eller komplicerede  modeller. Hele konceptet bag LEGO Ideas, er vel i bund og grund, at helt almindelige LEGO elskere har muligheden for at netop deres MOC bliver til et officielt LEGO sæt. Wink 


Jeg har det lidt på samme måde. Har da også adskillige, men kun hvis jeg syntes de er fede.

21305 Maze... nah... Den siger mig bare intet.

21307 Caterham derimod den er bare for fed!

Den nyeste skal da også i samlingen. Det er på en måde lidt sjovere, når der er minifigs med
Det var også primært derfor, vi købte Yellow Submarine...
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24
Til top
Frederik.Rabøl Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Marts-2017
Sted: Odense NV
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Rabøl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 13:16
Altså fair nok at det har en dybere betydning med NASA sættet, men som modular building elsker, jeg havde nu lige så pænt gået og ventet på den worker construction site blev valgt. For nøøøørrj den er da godt nok flot




Redigeret af Frederik.Rabøl - 22-Marts-2017 kl. 13:18
Instagram, Facebook, YouTube — @BrickyPlace
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 16:52
Hvordan kunne Women of NASA overhovedet få 10.000 supporter ???  
Jeg tør være på at da Lego valgte den der, så var det en taste fejl, eller en der nøs lige i det han pegede på et af billederne, 

Jeg kan personligt ikke se pointen overhovedet i at udgive sådan et sæt.....
Igen det er den rå udgave det der, når Lego har pillet lidt ved det, så er der nok lidt mer emed end bare nogle Minifigs...

Jeg tror grunden til at de valgte den, er fordi den havde en overskuelig størrelse, de andre var ret store projekter. 

Voltron, Spaceballs og Modular Construction site var ret gode, (Også den der tunnel ting der kunne skabe et sort hul og rive os alle sammen til Atomer, og derefter spalte dem.... Jeg ville ikke købe den, dog var den ret original)

Observatoriet var da en No brainer, da Lego aldrig rigtigt har lavet sådan et før.
Husene fra reneseance perioden er vildt flotte, men jeg ved hvor mange dele der går til de der teknikker, så medmindre man vil give små 2000-2500 for dem stk minimum.....
så var det realistisk at Lego valgte dem fra,
 
Jeg ville klart havde været interesseret i at købe obervatoriet eller de andre jeg nævnte
(på nær mideladler husene)

Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 22-Marts-2017 kl. 16:53
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 2981
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 22:25
Lidt tam omgang, ville nok hellere have den lambogini eller det lille hus på prærien eller familien adams mansion.


Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Helgi.Toftegaard Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Bestyrelsessuppleant

Medlem siden: 20-Februar-2013
Sted: DK
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1491
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Helgi.Toftegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Marts-2017 kl. 20:11
Citat: Frederik.Rabøl Frederik.Rabøl skrev:

som modular building elsker, jeg havde nu lige så pænt gået og ventet på den worker construction site blev valgt. For nøøøørrj den er da godt nok flot
LDD byggevejledning findes her
"Sadly after an extensive review by LEGO Ideas panel Modular Construction Site didn’t make it through to our shop shelves. (...) Well here comes the awesome news – Ryan has kindly made the LEGO Digital Designer LXF file available for free download (Construction Site Modular)."

Helgi
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.