Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - All Terrain Dual Rocket Launcher
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

All Terrain Dual Rocket Launcher

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: All Terrain Dual Rocket Launcher
    Sendt: 13-Januar-2017 kl. 17:35
Så kom dagen, hvor mit 4 måneder lange projekt er blevet færdigt, eller dvs raket bilen er færdig, Den skal nemlig være en del af mit næste layout, som gerne skal stå færdigt til KF 2017. Jeg har taget de gode råd med fra første opslag, hvor raketterne var lidt små, nu er de blevet større. Samtidig er pladsen i mellem det to affyringsramper fyldt ud med en radar/kontrol rum. Sidste hånd blev lagt på i dag, da cockpittet blev færdigt med indvendige detaljer. Her en stribe billeder:























Redigeret af Søren-Johansen - 13-Januar-2017 kl. 17:56
Søren Johansen
Til top
Ole.Olsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 28-Juni-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 1847
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ole.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Januar-2017 kl. 17:50
Klodsfest 2027 - lyder som et rimeligt ambitiøst projekt
Ole Olsen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Januar-2017 kl. 17:52
Citat: Ole.Olsen Ole.Olsen skrev:

Klodsfest 2027 - lyder som et rimeligt ambitiøst projekt


Jaaa det... 2017 er nok mere realistisk:-)
Søren Johansen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Januar-2017 kl. 17:54


Søren Johansen
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2017 kl. 09:36
Super fed MOC!!

Synes du er rigtig god til at bygge Lego-space, no doubt!

Hvis du er modtagelig, synes jeg du skal arbejde lidt med detaljerne i cokpittet, bedre sæder og hvis det er muligt, noget med nogle hvide knopper i overgangen til glaspartiet.

Men synes du bygger FEDT Lego!!
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2017 kl. 12:51
Har ikke andet at tilføje end

Når jeg har samlet underkæben op igen, så kan det være jeg tør vove mig ud i et enkelt forbedringsforslag...
Til top
Jesper.Burgdorff Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar
Suppleant i bestyrelsen

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Denmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 2470
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Burgdorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 13:12
Looking good
Jesper Burgdorff Madsen
Til top
Søren.Christensen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 10-Januar-2017
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 145
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 13:40
Den er rigtig fed! Og du har ramt den klassiske space stil så godt at det gik lige i nostalgien her... Approve
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Februar-2017 kl. 00:15
Strøtanke: Hvad med at publicerer den på Eurobricks? Den fortjener afgjort større eksponering end vores halvdøde forum LOL

Redigeret af Dennis.Tomsen - 02-Februar-2017 kl. 00:17
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 06:04
Den er blevet rigtig god. Og kæmpe stor, opdager man, når man får øje på minifigurerne Smile Hvis jeg skulle være lidt besværlig, så ville jeg ønske mig nogle flere raketter, så den ikke løber så hurtigt tør, når det først går løs. På den anden side er det sikkert sådan en type raketter, der hver især kan jævne en større provinsby med jorden Dead Nuke LOL
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1192
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 09:43
super sej måde at bygge på. er meget imponeret over de der hjul, kunne man få et nærbillede?!
Peder Svend Pedersen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 10:07
Citat: Peder.Svend.Pedersen Peder.Svend.Pedersen skrev:

super sej måde at bygge på. er meget imponeret over de der hjul, kunne man få et nærbillede?!


Mener at i det første opslag er der billeder af hjulene tæt på. Det her er tråd nummer 2
Søren Johansen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 10:09
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Den er blevet rigtig god. Og kæmpe stor, opdager man, når man får øje på minifigurerne Smile Hvis jeg skulle være lidt besværlig, så ville jeg ønske mig nogle flere raketter, så den ikke løber så hurtigt tør, når det først går løs. På den anden side er det sikkert sådan en type raketter, der hver især kan jævne en større provinsby med jorden Dead Nuke LOL


Er lidt i tvivl om det skal være raketter ment til krig eller forskning. Tror dog det bliver sidst nævnte, da classic space hovedsagligt var tiltænkt forskning mm.
Søren Johansen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 01:23
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Den er blevet rigtig god. Og kæmpe stor, opdager man, når man får øje på minifigurerne Smile Hvis jeg skulle være lidt besværlig, så ville jeg ønske mig nogle flere raketter, så den ikke løber så hurtigt tør, når det først går løs. På den anden side er det sikkert sådan en type raketter, der hver især kan jævne en større provinsby med jorden Dead Nuke LOL


Er lidt i tvivl om det skal være raketter ment til krig eller forskning. Tror dog det bliver sidst nævnte, da classic space hovedsagligt var tiltænkt forskning mm.
Jeg stemmer også for det sidste. Og ja, det var det fede ved Classic Space, at der ikke var alt det med de gode imod de onde. De fleste kommer nok intuitivt til at tænke på noget BOM-agtigt, fremfor noget fredeligt, når de ser dem. Men det finder du jo ud af på LEGO World Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.