Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Billund ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Billund ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde i Billund ?
    Sendt: 11-Januar-2017 kl. 19:07
håber det er det rigtige sted tråden er placeret Wink

jeg vil høre om der er stemning for et byggemøde i Billund by evt. på biblioteket.
Måske som fast byggemøde man ved aldrig Big smile
Hvis det blir godt kunne vi lave det i det kommende Lego house der kan vi godt komme til at holde byggemøder i fremtiden,de har jo så mange lokaler.
Nogle friske medlemmer  i Billund omegn ?
Anders Dimitri Massigeh
Til top
Kristian.Ibsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 26-Oktober-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 544
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian.Ibsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 20:51
Vi flyttede til Vorbasse her i august og er så småt ved at komme  på plads. Biblioteket vil være en godt sted at mødes og der er også mulighed for at bruge BillundSkolens LEIS lokale (LEGO Education Innovation Studio) da jeg arbejder på skolen som LEIS vejleder. Kunne måske også være noget, hvis man har lyst til at prøve kræfter med  Wedo eller Mindstorm.
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 21:18
lyder spændene med mindstorms har aldrig rigtig fået det prøvet før i rolige omgivelser altid kun hurtigt til events som lego world.
har nok bare overset det med Vorbasse, nogen ide om hvornår næste byggemøde er ?
jeg vil måske starte en byggemøde op på Billund bibliotek ellers vil det da være fedt på skolen du arbejder på der da rigelig med plads kan jeg tænke mig :-)
er det den ved Hybenvej du arbejder på ?



Anders Dimitri Massigeh
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 21:19
jeg vil selvfølgelig kun starte et byggemøde op hvis der er nogle der har tid og lyst :-)
Anders Dimitri Massigeh
Til top
Jan.Krupic Se drop down
Knop
Knop


Medlem siden: 10-Januar-2017
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Krupic Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 16:32
Jeg bor ved Aarhus, men vil meget gerne komme til byggemødet i Billund hvis jeg kan den dato i aftaler
Jan Krupic
Til top
Bjarne.S.Pedersen Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 10-Juni-2016
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 45
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjarne.S.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 07:53
Go ide med byggemøde i Billund,jeg bor ikke langt fra Billund.(20 km)jeg har ikke været med før,så det kunne være spændende at prøve det.
Mvh Bjarne.s.Pedersen
Bjarne Schjødt Pedersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.