Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Træ hane anno 1954
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Træ hane anno 1954

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Marianne N. Andersen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marianne N. Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Træ hane anno 1954
    Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 11:28
 

Hej....jeg er den heldige ejer af denne trælegohane -S/16 20 cm - som min bror fik i 1954.

Den har LEGO mærket på, men er lidt slidt. Dvs at noget af malingen er skallet af...især rundt i kanterne...lidt mere end den på fotoet her.

Jeg vil ikke sælge, da den har stor affektionsværdi - jeg har også trillet rundt med den. Jeg er bare nysgerrig.... hvilken pris ligger sådan en fyr i, for en samler? Ved godt det kommer an på stand osv, men bare en ca-pris?

Hilsen Marianne fra Odense           
                            http://www.miniland.nl/Historie/Houtpaginas/fotos/dieren/104.%29%20Pulltoy%20COCK.JPG
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3920
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 21:04
Jeg kan se, at du ikke har fået et svar. Jeg har gennem tiden købt en hel del LEGO trælegetøj, så jeg må hellere prøve med et svar.

Det altid svært med priser, da der jo ikke sælges så mange.

Det trækker op at der er LEGO mærke, så man kan se at det er en original LEGO model.

Det trækker også op, hvis det er en model, der ikke ses så tit til salg. Hanen har jeg set flere gange, så jeg vil mene at den hører til de mere almindelige uden at jeg er ekspert på det.

Og sidst og absolut ikke mindst så betyder det en del hvor slidt modellen er. Med udgangspunkt i at du siger at din model er mere slidt end den på billedet, så vil jeg mene at prisen er omkring 800-900 kr.






Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Marianne Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marianne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Oktober-2016 kl. 08:37
Smile ...mange tak for svaret.
Selvom du ikke er sikker, så giver det mig alligevel en ide. Og det lige hvad jeg gerne ville. Den skal jo ikke sælges....men står og pynter her i mit kontor.
Hilsen Marianne
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.