![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Breaker 1-9, this here is the Rubber Duck |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
C.Rasmussen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Beskeder: 1561 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-November-2006 kl. 04:49 |
Christian |
|
|
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
|
![]() |
|
Jim.Knudsen
Klods
Medlem siden: 31-Oktober-2004 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 250 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-November-2006 kl. 13:54 |
|
Er der ikke meget custommade på den? eller er det MB dele? Jeg tænker på vindspoileren, forruden og luftindtag, dem har jeg ikke set før? |
|
|
Jim Knudsen
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Liftarm
Medlem siden: 29-Februar-2004 Land: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 4061 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-November-2006 kl. 15:16 |
Jeg vil komme med følgende påstande: Alt der er "metalisk" blåt er M***B**** og/eller hjemmelavet! Tanken eller værktøjskassen er også M***B**** og/eller hjemmelavet! |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Liftarm
Medlem siden: 24-Januar-2004 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 4165 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-November-2006 kl. 16:02 |
|
Spørgsmålet er, om den ikke er REN Megablocks??? Minimum 80% ihvertfald... |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Arne.Nielsen
Tagsten
Medlem siden: 18-Marts-2004 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 385 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 11-November-2006 kl. 02:55 |
Skærme, kofanger, kølegitter og lygtekasser (men ikke selve lygterne) er LEGO, resten er Mega Bloks. Mega Bloks har ikke lavet en 1x2 grill plade. hilsen Arne |
|
|
Arne Lykke Nielsen
|
|
![]() |
|
A.Engel
Panel
Medlem siden: 23-November-2006 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 921 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30-November-2006 kl. 16:28 |
|
til anders
rigtig fed lastbil du har lavet der |
|
![]() |
|
Jim.Knudsen
Klods
Medlem siden: 31-Oktober-2004 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 250 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01-December-2006 kl. 14:27 |
|
At dømme efter vindspoiler, tag og forrude må det have været en meget tilsvarende/lignende MB-truck. PS. 1x2 grill-plade = ikke i LEGO? Der er da en grill-tile 1x2 som jeg skulle mene der er anvendt til køleren her, eller er der en synlig forskel som jeg ikke kan få øje på? |
|
|
Jim Knudsen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |