Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Rumlego
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rumlego

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersH Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rumlego
    Sendt: 17-August-2016 kl. 13:17
Har en MASSE sæt fra rumserien. Vist mest de "nyere" sæt fra omkring 1977-81.
Min søn er ligeså optaget af Lego, som jeg også altid har været. Men med omkring 200 kg Lego i huset er det på tide at rydde lidt ud.

Så: hvis nogen af jer mangler noget bestemt, så sig endelig til. Jeg vil gerne forsøge at lægge billeder på senere, hvis der overhovedet er interesse.

Byg!
Anders
Til top
Simon.Priisholm Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 25-Februar-2014
Sted: Vedbæk
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon.Priisholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 13:30
Hej Anders

Det lyder spændene. Det ville være fedt med nogle billeder. Desvære kan du ikke lægge billeder direkte op på forum. Du kan bruge forskelige andre billed oploandings servies så som flicker.

Lidt om pris:
Helt fordelt af hensyn hvad medlemmer vil give er hele sæt i god stand det der "nok" giver den bedste pris. 


  
Simon Priisholm
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-August-2016 kl. 07:20
Hej Anders - Hvis du opfører sættenes numre her i tråden, vil du med stor sansynlighed få noget respons på noget af det Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-August-2016 kl. 12:38
Hej Anders. Send mig gerne en mail med billeder, priser og stand på sættene? sorenjohansen1@live.dk
Søren Johansen
Til top
Rasmus.Fachmann Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 12-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 543
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fachmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 23:27
Også gern til mig. Er efter et par sat fra den klassiske rum serie. rasmus@familienfachmann.dk
Til top
Allan.Berner.A Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 08-August-2016
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 66
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Berner.A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-August-2016 kl. 11:36
Hej Anders
Jeg er også interesseret i den serie.
Særligt nr. 918 space-transport.
Håber at høre mere

Mvh Allan
Bernerallan@gmail.com
Allan Berner Andersen
http://www.klodsgravering.dk/
Til top
Anders Holt Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders Holt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 16:40
Beklager at jeg lod tråden dø. Jeg er så småt i gang med at sortere og bygge. Jeg vil til en start lægge billeder på af vejledningerne.
Til top
Anders Holt Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders Holt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 16:41
...hvilket jeg så ikke kan finde ud af...
Til top
Anders Holt Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders Holt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 16:46
Jeg sender snarest billederne til jer, der har skrevet mailadresser herinde.
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7820
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 17:39
Anders Holt - du kan ikke som gæst lægge billeder op og ej heller funktionelle link.

Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.