Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Valby onsdag d.24/2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Valby onsdag d.24/2

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde i Valby onsdag d.24/2
    Sendt: 02-Februar-2016 kl. 10:07
Ja så er jeg blvet rask og synes da vi igen skal prøve et byggemøde i Valby. Døren åbner kl.16 og vi bestiller mad fra Pitzzaria omkring kl.17.45 for egen regning. Der vil være kaffe,thee, og sodavand på min regning. Husk det er jer som skriver jer først på. Håber at se nogle af jer nye medlemmer. Smile

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)

Husk kom med godt humør og noget du kan bygge.Wink
Vel mødt.
Henrik Kunz
Til top
Simon.Priisholm Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 25-Februar-2014
Sted: Vedbæk
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon.Priisholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 10:48
Ja så er jeg blvet rask og synes da vi igen skal prøve et byggemøde i Valby. Døren åbner kl.16 og vi bestiller mad fra Pitzzaria omkring kl.17.45 for egen regning. Der vil være kaffe,thee, og sodavand på min regning. Husk det er jer som skriver jer først på. Håber at se nogle af jer nye medlemmer. Smile

1) Priisholm
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)

Husk kom med godt humør og noget du kan bygge.Wink
Vel mødt.
Simon Priisholm
Til top
Lone.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-September-2013
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 467
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 12:05
Ja så er jeg blvet rask og synes da vi igen skal prøve et byggemøde i Valby. Døren åbner kl.16 og vi bestiller mad fra Pitzzaria omkring kl.17.45 for egen regning. Der vil være kaffe,thee, og sodavand på min regning. Husk det er jer som skriver jer først på. Håber at se nogle af jer nye medlemmer. Smile

1) Priisholm
2) Lone M (glæder mig du har det bedre)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
Lone Marcussen

Let's play together
Til top
Martin.Nørregaard Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 08-August-2015
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 331
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nørregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 13:34
Ja så er jeg blvet rask og synes da vi igen skal prøve et byggemøde i Valby. Døren åbner kl.16 og vi bestiller mad fra Pitzzaria omkring kl.17.45 for egen regning. Der vil være kaffe,thee, og sodavand på min regning. Husk det er jer som skriver jer først på. Håber at se nogle af jer nye medlemmer. Smile

1) Priisholm
2) Lone M (glæder mig du har det bedre)
3) Martin Nørregaard Hansen
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)

Husk kom med godt humør og noget du kan bygge.Wink
Vel mødt.
Martin Nørregaard Hansen
Til top
Michael.Landsvig Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1179
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.Landsvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 13:39

Michael

Søren Hansen

kan ikke skrive på listen fra telefonen her






Redigeret af Michael.Landsvig - 02-Februar-2016 kl. 13:40
M Landsvig
Til top
Simon.Priisholm Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 25-Februar-2014
Sted: Vedbæk
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon.Priisholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 13:52
Ja så er jeg blvet rask og synes da vi igen skal prøve et byggemøde i Valby. Døren åbner kl.16 og vi bestiller mad fra Pitzzaria omkring kl.17.45 for egen regning. Der vil være kaffe,thee, og sodavand på min regning. Husk det er jer som skriver jer først på. Håber at se nogle af jer nye medlemmer. Smile

1) Priisholm
2) Lone M (glæder mig du har det bedre)
3) Martin Nørregaard Hansen
4) Michael
5) Søren Hansen
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)

Husk kom med godt humør og noget du kan bygge.Wink
Vel mødt.
Simon Priisholm
Til top
John.Verup Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-Januar-2016
Sted: Hvidovre
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 409
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Verup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 23:15
Ja så er jeg blvet rask og synes da vi igen skal prøve et byggemøde i Valby. Døren åbner kl.16 og vi bestiller mad fra Pitzzaria omkring kl.17.45 for egen regning. Der vil være kaffe,thee, og sodavand på min regning. Husk det er jer som skriver jer først på. Håber at se nogle af jer nye medlemmer. Smile

1) Priisholm
2) Lone M (glæder mig du har det bedre)
3) Martin Nørregaard Hansen
4) Michael
5) Søren Hansen
6) John Verup
7)
8)
9)
10)
11)
12)

Husk kom med godt humør og noget du kan bygge.Wink
Vel mødt.
John Verup
Til top
John.Verup Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-Januar-2016
Sted: Hvidovre
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 409
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Verup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 23:17
Jeg får nok brug for en adresse når det nærmer sigWink Men det bliver spændende glæder mig.
John Verup
Til top
Simon.Priisholm Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 25-Februar-2014
Sted: Vedbæk
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon.Priisholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 08:17
Citat: John.Verup John.Verup skrev:

Jeg får nok brug for en adresse når det nærmer sigWink Men det bliver spændende glæder mig.
Adressen er
Cæciliavej 21 st,tv
2500 Valby

John du kan se adresser og numre, ved at trykke på deres navn og se medlems profilen på byggepladen
Simon Priisholm
Til top
John.Verup Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-Januar-2016
Sted: Hvidovre
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 409
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Verup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 08:32
Citat: Simon.Priisholm Simon.Priisholm skrev:

Citat: John.Verup John.Verup skrev:

Jeg får nok brug for en adresse når det nærmer sigWink Men det bliver spændende glæder mig.
Adressen er
Cæciliavej 21 st,tv
2500 Valby

John du kan se adresser og numre, ved at trykke på deres navn og se medlems profilen på byggepladen

Ahhh selvfølgelig, tusind tak for detSmile så lærte man også noget nyt idagEmbarrassed
John Verup
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 10:34
Citat: John.Verup John.Verup skrev:

Citat: Simon.Priisholm Simon.Priisholm skrev:

Citat: John.Verup John.Verup skrev:

Jeg får nok brug for en adresse når det nærmer sigWink Men det bliver spændende glæder mig.
Adressen er
Cæciliavej 21 st,tv
2500 Valby

John du kan se adresser og numre, ved at trykke på deres navn og se medlems profilen på byggepladen

Ahhh selvfølgelig, tusind tak for detSmile så lærte man også noget nyt idagEmbarrassed

John har du ellers spørgsmål så saml dem sammen til byggemødet så vil jeg gerne hjælpe det jeg kan og ellers er du altid velkommen til at slå på tråden ( 28937710 ) så hjælper jeg gerne det jeg kan. Det gælder for alle.
Vi ses. Smile
Henrik Kunz
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 12:31
Ja så er jeg blvet rask og synes da vi igen skal prøve et byggemøde i Valby. Døren åbner kl.16 og vi bestiller mad fra Pitzzaria omkring kl.17.45 for egen regning. Der vil være kaffe,thee, og sodavand på min regning. Husk det er jer som skriver jer først på. Håber at se nogle af jer nye medlemmer. Smile

1) Priisholm
2) Lone M (glæder mig du har det bedre)
3) Martin Nørregaard Hansen
4) Michael
5) Søren Hansen
6) John Verup
7)Anders Dimitri
8)
9)
10)
11)
12)

Husk kom med godt humør og noget du kan bygge.Wink
Vel mødt.
Anders Dimitri Massigeh
Til top
Kim.Petersen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 31-Januar-2013
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 213
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 15:05
Ja så er jeg blvet rask og synes da vi igen skal prøve et byggemøde i Valby. Døren åbner kl.16 og vi bestiller mad fra Pitzzaria omkring kl.17.45 for egen regning. Der vil være kaffe,thee, og sodavand på min regning. Husk det er jer som skriver jer først på. Håber at se nogle af jer nye medlemmer. Smile

1) Priisholm
2) Lone M (glæder mig du har det bedre)
3) Martin Nørregaard Hansen
4) Michael
5) Søren Hansen
6) John Verup
7)Anders Dimitri
8)Kim Petersen
9)
10)
11)
12)

Kim Petersen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 10:15
Dejligt at se 2 nye medlemmer kommer til byggemødet. Glæder mig til at hilse på jer.

Der er stadig ledige pladser på adressen Cæciliavej 21 st.tv 2500 Valby. Håber at flere nye vil med eller gammel. Wink ser frem til en hyggelig aften. Smile
Henrik Kunz
Til top
René.Askham Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-Januar-2016
Sted: Dragør
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 316
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Askham Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 23:11
Øv, jeg arbejder da :-(

Jeg er en af de nye og er lige begyndt at snuse rundt her på forum og har læst et par numre af byggebladet :-) Jeg har planer om at komme til et byggemøde på et eller andet tidspunkt - har stadig små børn og gang i ombygning + arbejde, så det svinger lidt hvor meget tid der er til LEGO!

Hvad har I med til byggemøder? Små sæt der kan bygges på en aften, store sæt, egne projekter?

:-)



René Askham
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 23:27
Velkommen til foreningen Rene Big smile
vi plejer at tage noget Lego med nyt eller gammelt, stort eller småt.
du kan også tage noget med du vil skille ad, eller bygge ud fra en bunke løse klodser du tager med.
eller et projekt du er i gang med, så du kan få respons, kritik, ris ros, og ideer.

man behøver ikke at tage meget mere end et sæt med hvis du får mulighed for at komme til byggemøde hos Henrik, han vil altid vise en rundt og se alt hvad han er i gang med af projekter Wink, så tiden går alt for hurtigt Smile
Anders Dimitri Massigeh
Til top
René.Askham Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-Januar-2016
Sted: Dragør
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 316
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Askham Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 23:42
Tak Smile

Jeg vil forsøge at nå det næste gang Smile

Ellers kigger jeg forbi LEGO world - nok om torsdagen.
René Askham
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 04:55
Jeg havde på et tidspunkt et Technic-sæt med ud til Henrik, som skulle skilles ad, så det kan man også bruge tiden på mens man sidder og deler røverhistorier Smile

Man kan også tage en kasse klodser med som skal sorteres – husk store, mellem og små ziplock-poser.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 07:41
Citat: René.Askham René.Askham skrev:

Øv, jeg arbejder da :-(

Jeg er en af de nye og er lige begyndt at snuse rundt her på forum og har læst et par numre af byggebladet :-) Jeg har planer om at komme til et byggemøde på et eller andet tidspunkt - har stadig små børn og gang i ombygning + arbejde, så det svinger lidt hvor meget tid der er til LEGO!

Hvad har I med til byggemøder? Små sæt der kan bygges på en aften, store sæt, egne projekter?

:-)



Ja der er også nogle som intet har med, men bare er med på en hygger. Ellers så synes jeg et lille sæt første gang. for der er jo altid en masse nye indtryk. Du skal dog være velkommen når du en gang har tid. Vi ses så måske til Lego World. Kom endelig og hils. Wink Ja der er stadig ledige pladser til Byggemødet hvis nogle skulle have lyst.Smile
Henrik Kunz
Til top
Mikael.Jørgensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 17-Marts-2012
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 1235
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 21:34
Ja så er jeg blvet rask og synes da vi igen skal prøve et byggemøde i Valby. Døren åbner kl.16 og vi bestiller mad fra Pitzzaria omkring kl.17.45 for egen regning. Der vil være kaffe,thee, og sodavand på min regning. Husk det er jer som skriver jer først på. Håber at se nogle af jer nye medlemmer. Smile

1) Priisholm
2) Lone M (glæder mig du har det bedre)
3) Martin Nørregaard Hansen
4) Michael
5) Søren Hansen
6) John Verup
7)Anders Dimitri
8)Kim Petersen
9)Mikael 
10)Liane og lille hund i box
11)
12)

Mikael Jørgensen
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.