Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Stress
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stress

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3913
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stress
    Sendt: 01-August-2015 kl. 15:31
Stress er en udfordring, som jeg tror mange lever med i det moderne samfund. Og mon ikke de fleste af os kender nogen, der har været gået ned med stress.

Jeg har i denne model prøvet at symbolisere stress. Ofte er det de mange modsatrettede krav og forventninger, som man selv eller andre har, til hvad man skal gøre, der gør, at man går ned med stress.

Vores stakkels ven står over for mange opgaver som han burde gøre.

Lappe cyklen, trøste sin datter, tage opvasken….

Male hegnet, deltage i et vigtigt møde, slå græsset…

Besøge sin gamle mor til hendes fødselsdag, lufte hunden, arbejde

Spille fodbold med sin søn, stryge tøj eller spille tennis med sin ven…

Alle slags mennesker kan blive ramt af stress. Det spreder sig som ringe i vandet.




Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Jakob.Matthiesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 03-April-2011
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Matthiesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 15:36
Genialt
Jeg har kun EGO-klodser.
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 16:10
Virkelig god MOC, som giver et lille indblik i hvordan Stress kan illustreres.

En af dem der giver beskueren noget at tænke over, for stress og stressymptomer er ikke noget man skal slå hen som pjat, det er kroppen der bimler med alarmklokkerne.
Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2062
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 16:46
Super fed model! Virkelig godt tænkt
Castle fan
Til top
Julius.Henriksen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 05-Oktober-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 206
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 16:51
Det er en utrolig flot model meget veldetaljeret og fed brug af de forskellige klodser :)
Julius Henriksen
militante lego modeller fra 1914-1946
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2614
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 18:42
Flot model, og en god visualisering af stress Thumbs Up
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 24-Juli-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 933
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 18:55
Helt enig i, hvad de andre skriver. Timingen lige før sommerferien er ovre for de fleste er også lige i øjet.
K.Gabriel
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 19:24
Meget anderledes, flot illustreret og sigende model.
Poul-Erik Borre
Til top
Helgi.Toftegaard Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Bestyrelsessuppleant

Medlem siden: 20-Februar-2013
Sted: DK
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1509
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helgi.Toftegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 23:37
Flot og begavet byggeri!
Helgi
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7659
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 22:16

Suverænt.. Meget kunstnerisk... Clap

Eneste lille detalje... Rubrikken med arbejde - den giver mening, fordi du skriver det... Men jeg tror, at det kan være lidt utydeligt for en, som ikke får forklaringen... Så bare et forslag - jeg ville udskifte den øverste 2x2 tile med en af de mange med print, der kunne symbolisere, at det er arbejde... En tile med grafer f.eks...
René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Henrik.Ludvigsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7917
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Ludvigsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 09:38
Den har også fundet vej på forsiden af Eurobricks....

Mvh, Henrik
Til top
Brian.Kofod.Jensen Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2015
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 93
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Kofod.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 13:26
Flot
Brian Kofod Jensen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 13:54
Interessant projekt. Ligger der en psykologisk model til grund for dit byggeri eller er det baseret på umiddelbare indfald?
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Thomas.Rehhoff Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 07-Februar-2015
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 286
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Rehhoff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 17:40
Ualmindelig genial omsætning og illustration af relevant emne. Seriøst flot Anne Mette.
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3913
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 19:11
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Interessant projekt. Ligger der en psykologisk model til grund for dit byggeri eller er det baseret på umiddelbare indfald?

Jeg  har aldrig selv været nede med stress. Men jeg har deltaget i kurser om stress og har venner og kollegaer, der har været nede med stress. Og for mange af dem, jeg kender, er det ikke kun arbejdet, der er skyld i det, men kombinationen af mange forskellige krav, som andre eller måske en selv sætter til, hvad man skal gøre, der får bægeret til at flyde over. - Så ja det er min personlige fortolkning af stress....
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 18-December-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 07:24
Den er da genial AnneMette.
Til top
Klaus.Thomsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 06-August-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 834
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 08:38
53 - spot on
Klaus Thomsen
_____________________
Den der LEger GOdt - lever
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 11:12
Citat: Anne.Mette.V Anne.Mette.V skrev:

Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Interessant projekt. Ligger der en psykologisk model til grund for dit byggeri eller er det baseret på umiddelbare indfald?

Jeg  har aldrig selv været nede med stress. Men jeg har deltaget i kurser om stress og har venner og kollegaer, der har været nede med stress. Og for mange af dem, jeg kender, er det ikke kun arbejdet, der er skyld i det, men kombinationen af mange forskellige krav, som andre eller måske en selv sætter til, hvad man skal gøre, der får bægeret til at flyde over. - Så ja det er min personlige fortolkning af stress....
Fedt Thumbs Up
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3069
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 16:12
Må bare tilslutte mig de positive takter. Den taler til mig, jeg synes rigtig godt om udtrykket. Godt gået.
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Klaus.Algreen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 19-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 4024
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Algreen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 22:10
Anne Mette, det er da en totalt fed idé. Det må da nærmest være så kreativt, at det skal klassificeres som kunst.

For mig er det i hvert fald ikke en model, men et værk.  Wink

Respekt!

Klaus Algreen
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.