Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO Store Displays 7208 + 6243
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO Store Displays 7208 + 6243

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brian K. Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LEGO Store Displays 7208 + 6243
    Sendt: 23-Maj-2015 kl. 12:07
Hej,
Mon nogle af Jer eksperter kan guide mig en smule mht. vurdering af ovenstående?

De er i pæn stand, begge med LED-lys i toppen af displayet.
Brandstationens lys kører på batteri. Ingen lyd.
Piratskibet kræver 220V - har bølgeskvulp og piratens hæse latter på lydsiden. 
Alle er velkomne til og skrive til abis@mail.dk, hvorfra jeg også kan sende billeder.

På forhånd tak!
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 6233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 13:52
Umiddelbart 250-300,- for 7208

6243 derimod, (syntes jeg) er ret fed! Her ville den rette køber, nok kunne stramme sig op til 500-600,- måske endda højere på auktion...

Jeg ved ikke så meget om disse, men har set et par stykker på auktion for nylig og der lå prislejet deromkring...

Men igen... Jeg kender da min. een i foreningen, der kunne være interesseret i 6243
Du har muligheden for, at oprette auktioner på forum, hvis du er medlem. Ellers ikke...

Hvis du skriver en realistisk pris her, kan det være du får dem afsat.
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24
Til top
Brian K. Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 13:58
Mange tak for svar.
Jeg vil overveje auktion.
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3073
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 18:49
Mail sendt
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Torben.Rønnebæk Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2013
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1684
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben.Rønnebæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 22:02
Den billigste 6243 der er til salg i Europa koster 812 kr plus forsendelse. Der står at det er i pæn stand men det er uden æsken.
Den billigste hvor æske, instruktioner og alle delene er samler koster 1.111 kr plus forsendelse fra Portugal. Men der står at sættet er nyt og forsejlet. Så en pris et sted derimellem (812 til 1.111 kr ) må vel være et fornuftigt bud.
Torben Rønnebæk
Team KF16
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Maj-2015 kl. 23:53
Citat: Torben.Rønnebæk Torben.Rønnebæk skrev:

Den billigste 6243 der er til salg i Europa koster 812 kr plus forsendelse. Der står at det er i pæn stand men det er uden æsken.
Den billigste hvor æske, instruktioner og alle delene er samler koster 1.111 kr plus forsendelse fra Portugal. Men der står at sættet er nyt og forsejlet. Så en pris et sted derimellem (812 til 1.111 kr ) må vel være et fornuftigt bud.


Nu snakker vi jo limede klodser, i en plexiglas kasse. Så det kan nok ikke sammenlignes
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Torben.Rønnebæk Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2013
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1684
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben.Rønnebæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Maj-2015 kl. 06:01
Citat: Daniel.Andersen Daniel.Andersen skrev:

Citat: Torben.Rønnebæk Torben.Rønnebæk skrev:

Den billigste 6243 der er til salg i Europa koster 812 kr plus forsendelse. Der står at det er i pæn stand men det er uden æsken.
Den billigste hvor æske, instruktioner og alle delene er samler koster 1.111 kr plus forsendelse fra Portugal. Men der står at sættet er nyt og forsejlet. Så en pris et sted derimellem (812 til 1.111 kr ) må vel være et fornuftigt bud.


Nu snakker vi jo limede klodser, i en plexiglas kasse. Så det kan nok ikke sammenlignes


Nååå, det havde jeg jo lige overset :-). Jeg så kun særnummerne og søgte efter priser. Men ja, så ændrer det jo på prisen. Og i min optik i negativ retning.
Torben Rønnebæk
Team KF16
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.