Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Føler omkring Byggemøde i Gilleleje
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Føler omkring Byggemøde i Gilleleje

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 10:38
Husk nu at skriv jeg under den dato i synes jeg skal afholde....Wink
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 18:08
Ja men vi gør da som Adrian forslår og den week-end som har flest deltager når jeg er hjemme efter pinse bliver valgt. Lars du kan låne gæsteværelset. Da du var den første som spurte. Jeg har også to 2-3personers telte som jeg gerne sætter op, mod i selv tager sovepose og luftmadras med. Man kan jo også komme og så køre hjem om aften, men så er der jo ikke så meget rødvinWink 

Kan lørdag d.27/6 

1) Mikael med hund og telt og muligvis Liane
2) Jan Smed
3) Henrik C. med campingvogn
4) Anette H. (måske med 3 unger)
5)
6)
7)
8)
9)
10)


kan lørdag d.4/7

1) Mikael med hund og telt 
2) Michael Landsvig
3) Søren Hansen  med hund måske
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)


Vi griller hvor man selv har sit egen kød. Jeg kan afhente folk på Hillerød eller have med fra Valby Hvis det er det som afholder fra at tilmelde og ellers så er der bare dømt hygge/

Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 19:18

Som sådan er der vel flest på til 4/7, da der jo er en del der havde skrevet sig på den første liste.

Af hensyn til bestilling af færge, samt B&B, er det dog nødvendigt at der vælges den ene eller den anden weekend snarest.

Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4438
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 10:15
Ja men vi gør da som Adrian forslår og den week-end som har flest deltager når jeg er hjemme efter pinse bliver valgt. Lars du kan låne gæsteværelset. Da du var den første som spurte. Jeg har også to 2-3personers telte som jeg gerne sætter op, mod i selv tager sovepose og luftmadras med. Man kan jo også komme og så køre hjem om aften, men så er der jo ikke så meget rødvinWink 

Kan lørdag d.27/6 

1) Mikael med hund og telt og muligvis Liane
2) Jan Smed
3) Henrik C. med campingvogn
4) Anette H. (måske med 3 unger)
5) Lene (napper det ene telt du har, Henrik)
6)
7)
8)
9)
10)


kan lørdag d.4/7

1) Mikael med hund og telt 
2) Michael Landsvig
3) Søren Hansen  med hund måske
4) Lene (napper det ene telt du har, Henrik)
5)
6)
7)
8)
9)
10)


Vi griller hvor man selv har sit egen kød. Jeg kan afhente folk på Hillerød eller have med fra Valby Hvis det er det som afholder fra at tilmelde og ellers så er der bare dømt hygge
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 10:52
Den der er flest på tirsdag aften ( 26/5 ) vil blive valgt. Håber det er tids nok Jan. Smile Du kunne jo også lokke et par stykker mere fra det JyskeWink
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 09:11
er der virkelig ikke flere som har lyst til at deltage???? I har lige tid til efter pinsen. Vi skulle da gerne op på en 10 stykker. Ja så kom ud af busken...Smile
Henrik Kunz
Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4319
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 13:08
.

Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 12:42
Adrian Perslow
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 06:27
Kan lørdag d.27/6

1) Mikael med hund og telt og muligvis Liane
2) Jan Smed
3) Henrik C. med campingvogn
4) Anette H. (måske med 3 unger)
5) Lene (napper det ene telt du har, Henrik)
6) Adrian
7)
8)
9)
10)


kan lørdag d.4/7

1) Mikael med hund og telt
2) Michael Landsvig
3) Søren Hansen med hund måske
4) Lene (napper det ene telt du har, Henrik)
5) Adrian
6)
7)
8)
9)
10)


Må desværre melde fra denne gang.
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 11:46
da der ikke er så mange som har lyst, så bliver det desvære ikke til noget. Måske en anden gang. God sommerSmile
Henrik Kunz
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.