Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hotel d'Angleterre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hotel d'Angleterre

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
C.Bennedsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 05-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 3765
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér C.Bennedsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hotel d'Angleterre
    Sendt: 21-April-2015 kl. 11:18


Igår afleverede jeg modellen af d'Angleterre til hotellet. Den blev straks sat ind i receptionen, hvor den nu står og pryder vinduet ud med Kgs. Nytorv.

Jeg vil ikke skrive så meget om modellen lige nu, da jeg venter lidt på nogle billeder fra en prof. fotograf...

Der kan ses et billede af modellen i receptionen på d'Angleterres Facebook side.

Håber I syntes om den. For og bagside er ens...

Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional
Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend
Core team - LEGO Festival of Play
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 2988
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 11:32
Wauv, kæben røg lige gennem gulvet.

Det ser næsten ud som om at hotellet kun lige kan stå i din byggehule, men det er sikkert et optisk bedrag.

Flot er det, det kan du godt være stolt af.


Redigeret af Casper.Hansen - 21-April-2015 kl. 11:32
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Rune.Kokholm Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 21-August-2013
Sted: DK
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 522
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rune.Kokholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 11:55
Det ser super godt ud - det bliver spændende at se den IRL.

:-)

Rune Kokholm
Til top
Steen.H.Mikkelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 320
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 13:30
Jeg må flux ned og nyde synet - hotellet ligger 5 min. gang herfra (så må næste patient finde sig i at skulle vente lidtWink)
Steen Holm Mikkelsen
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4443
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 14:02
Nu har jeg fulgt byggeriet fra dag 1 og fået billeder tilsendt løbende, men intet forberedte mig dog på dette...Caspar kan med rette være super stolt af sig selv, den er så flot!! Og fedt at se hotellets glæde og iver da han afleverede den store hvide dame 😄
Til top
Jakob.Matthiesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 03-April-2011
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Matthiesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 14:02
Citat: Steen.H.Mikkelsen Steen.H.Mikkelsen skrev:

Jeg må flux ned og nyde synet - hotellet ligger 5 min. gang herfra (så må næste patient finde sig i at skulle vente lidtWink)

Ha ha ha, godt at se at der er styr på prioriteterne :-D
Jeg har kun EGO-klodser.
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2614
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 06:46
Det er intet mindre end imponerende Thumbs Up
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Alexander.S.Würtz Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 205
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alexander.S.Würtz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 08:12
Fantastisk imponerende, ville ønske at jeg havde klodser nok til sådan noget :) Godt bygget!

Redigeret af Alexander.S.Würtz - 22-April-2015 kl. 08:12
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 08:38
en fattes ordClapClapClapClapClapClap Thumbs Up
Henrik Kunz
Til top
Nicolai.Kej.Zinck Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 25-November-2013
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1852
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolai.Kej.Zinck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 08:51
Super fedt byggeri!!!  Clap
Ærgeligt man ikke lige bor i København, så man kunne se den i 'levende live'.
- Medhjælper på BYGGEBLADET (blad@byggepladen.dk)
Til top
Lone.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-September-2013
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 467
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 08:57
Fantastisk flot.
Lone Marcussen

Let's play together
Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 22-September-2009
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 1947
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 10:20
Thumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs Up
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
MortenHjortshøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 1206
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHjortshøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 12:21
Super fedt, jeg håber at jeg får chancen til at se det live en dag.
Morten Hjortshøj Rasmussen
Til top
Steen.H.Mikkelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 320
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 16:54
Jeg kan i hvert fald varmt anbefale et "smut" omkring Hotel d'Angleterre - men jeg havde lidt svært ved at samle min underkæbe op fra Kongens Nytorv i går. Modellen er simpelthen et mesterværk med mange fine detaljer og lækre byggeteknikkerSmile
Steen Holm Mikkelsen
Til top
Esben.K Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-Februar-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1817
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Esben.K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 19:49
Jeg var også forbi hotellet i dag og det er en meget imponerende model som heldigvis også har fået det podie og den placering den har fortjent.

Caspar, når du præsenterer modellen med de gode billeder, vil du så ikke fortælle lidt om de designvalg du har taget, eksempelvis hvorfor vinduerne er bygget med trans plates isf. standard vinduer? De grå søjler i stueetagen har du også bygget ind i facaden selv om de står mere frit i virkeligheden?
Og er der klippet i klodserne hist og her? (Over vinduerne på 1. sal, øverst ifm. rækværket på de skrå hjørnestykker og baseplates)

Esben

Redigeret af Esben.K - 22-April-2015 kl. 19:49
Til top
Martin.Anker.Hansen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Sted: Danmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 361
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Anker.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 11:55
Super flot - ville ønske at jeg skulle forbi Kgs. Nytorv.
Martin Anker Hansen

"Imagination is more important than knowledge." - Albert Einstein
Til top
Lone.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-September-2013
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 467
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 14:25
Var lige forbi her til formiddag. Fik lov (af en synlig stolt dørmand) at gå ind i receptionen for at se byggeriet. Det er bare så flot.52 Fattes ord. Dumt spørgsmål: Hvordan fik du den transporteret derind, den er jo stor?
Lone Marcussen

Let's play together
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4443
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-April-2015 kl. 11:04
Citat: Lone.Marcussen Lone.Marcussen skrev:

Var lige forbi her til formiddag. Fik lov (af en synlig stolt dørmand) at gå ind i receptionen for at se byggeriet. Det er bare så flot.52 Fattes ord. Dumt spørgsmål: Hvordan fik du den transporteret derind, den er jo stor?
 
En lille varebil. Soklen var ét stykke og selve hotellet stod lige bag ved fører- og passagersædet, der var lige plads - 10cm længere og den havde ikke kunnet være der Smile Så kom der to gutter fra hotellet og hjalp med at bære ind - meget forsigtigt, mens jeg spærrede trafikken for eventuelle cyklister Confused
 
Dørmanden, Preben, hvis det var ham med den høje hat - så ja, han var meget stolt over at være med, og minifig'en skal forestille ham Wink Det har hele tiden været meningen, at han skulle være med. Han hører jo til Smile 
 
 
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-April-2015 kl. 17:00
Glæder mig til at se nogle flere billeder, for det ser fantastisk lovende ud Smile
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 11:40
Rigtig flot resultat — elegance på højde med selve hotellet Thumbs Up Jeg må ind og beundre, når jeg engang er tilbage fra Billund. Kan det passe at bilerne foran blev droppet? Ikke at det i så fald gør noget for helhedsindtrykket.

Citat: Esben.K Esben.K skrev:

... eksempelvis hvorfor vinduerne er bygget med trans plates isf. standard vinduer?
Esben
Jeg gætter på at de transparente plader er benyttet for at sløre indsynet samtidig med at der kan komme lys ud. Fik jeg nævt at det indbyggede lys er fantastisk effektfuldt?? Smile

Citat: Alexander.S.Würtz Alexander.S.Würtz skrev:

Fantastisk imponerende, ville ønske at jeg havde klodser nok til sådan noget :) Godt bygget!
Hvis du påtager dig sådan en tjans, bliver klodserne naturligvis betalt af dem du bygger for Smile det er mere det med at kunne forudse/planlægge klodsforbruget samt kende mekanikken i at bestille klodser på kundens regning Wink
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.