Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - CS Spaceport Ticondaroga
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CS Spaceport Ticondaroga

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: CS Spaceport Ticondaroga
    Sendt: 16-April-2015 kl. 18:15
Nå det er ved at være på tide at vise hvad jeg har gået og fiflet med herhjemme det seneste halve år, sådan cirka:-) Efter alle de mindre rumskibe, gik jeg igang med at bygge selve basen, som fungerer som en lufthavn. Den er næsten færdig, kun små detaljer og et par enkelte steder mangler at blive lavet. Rundt om selve fundamentet skal der laves landings pladser til alle rumskibene. Den kan ses til Skærbæk, Hørve og måske LW 2016. 










Søren Johansen
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 498
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 18:33
Spændende. Jeg glæder mig til at se det samlede layout.
Lars Lyager Olsen
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 19:47
Ser godt ud - er der interiør - har du lidt statistisk på det enorme byggeri - størrelse osv
Lars Fink Hansen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 19:57
Der er ikke noget indvendigt andet end bærende elementer. Det er 4x4 32x32 baseplates hele vejen rundt. Jeg tror måske 50000 elementer cirka:-)
Søren Johansen
Til top
Jesper.Lindbæk Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 17-Januar-2011
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 925
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Lindbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 20:38
Du er ikke rigtig klog! og det er bare så fedtClap
Jesper Westlund Lindbæk



Oderint dum metuant



I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it!
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 22:50
Hah! Nu ved jeg hvad vi skal lege med til Skærbæk om aftenen når de andre har drukket sig i hegnet ! LOL

Det dælme nice det der Søren Big smile Jeg glæder mig til at se det Smile
Kenneth Nielsen
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2062
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 11:25
Sweet! Den er totalt fed. Det layout kunne gå hen og bliver absurt fedt.
Castle fan
Til top
Tomas.Lørup Se drop down
Panel
Panel
Avatar
Suppleant i bestyrelsen

Medlem siden: 17-December-2010
Sted: Danmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1529
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tomas.Lørup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 07:58
Er sikker på vi kunne en sidste chance plads til den til Klodsfest i Thy ;)
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 10:33
Citat: Tomas.Lørup Tomas.Lørup skrev:

Er sikker på vi kunne en sidste chance plads til den til Klodsfest i Thy ;)


Tomas det vill jeg også rigtig gerne, men jeg har et problem som hedder transport. Jeg har transport mulighed til KF med det jeg har tilmeldt men der er ikke plads til mere der.
Søren Johansen
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 13:34
Jeg synes at den er vildt fed!

Det kan sikkert misforståes, men den ligner sådan noget man ville ønske at man ville have kunnet bygge som knægt. Altså den ligner det jeg så for mig selv inde i hovedet, da jeg som 8-9 årig byggede månebaser til mine rumskibe.

Og det er fedt! Det er både et flot byggeri, og noget der ser ud til at være fedt at lege med - ikke bare "baggrund" eller "udstilling". Det kan jeg godt lide.

Det kribler helt  i fingrene for at sætte figurer og små maskiner rundt omkring på basen og lave en historie der udspiller sig på den.
Peter Lind
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 24-Juli-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 933
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 09:35
Citat: Peter.Lind Peter.Lind skrev:

Jeg synes at den er vildt fed!

Det kan sikkert misforståes, men den ligner sådan noget man ville ønske at man ville have kunnet bygge som knægt. Altså den ligner det jeg så for mig selv inde i hovedet, da jeg som 8-9 årig byggede månebaser til mine rumskibe.

Og det er fedt! Det er både et flot byggeri, og noget der ser ud til at være fedt at lege med - ikke bare "baggrund" eller "udstilling". Det kan jeg godt lide.

Det kribler helt  i fingrene for at sætte figurer og små maskiner rundt omkring på basen og lave en historie der udspiller sig på den.

Helt enig - en historie der involverede nogle spektakulære crash Smile.
K.Gabriel
Til top
Lars.H.Sørensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1065
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.H.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2015 kl. 10:23
Stort! Smile
Leg godt :)
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 2987
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2015 kl. 10:38
Super fed base, det blå farve som giver indtryk af en stabil ramme og der nærmest fremhæver de grå tekniske installationer.
De gule vinduer der der matcher den blå farve, men også får det hele til at fremstå som om de har en særlig funktion, eks. beskyttelse mod stråling af en eller anden art.
De flotte landingsplatforme der stikker ud fra selv basen uden brug af søjler eller anden støtte, giver en illusion af at tyngdekraften er ret begrænset på planeten/månen.
Og så er der noget classic space over den blå farve som man ikke rigtigt kan tage fra den.

Meget flot og glæder mig helt til at se den til klodsfesten - håber der vil være nogle rumskibe på platformene og måske lidt liv og aktiviteter.

Super fedt.
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Alexander.S.Würtz Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 205
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alexander.S.Würtz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 08:13
Cool MOC, godt bygget!
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 11:51
Det lover jo rigtig godt Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.