Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lørdags byggemøde hos McDonald's Roskilde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lørdags byggemøde hos McDonald's Roskilde

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lørdags byggemøde hos McDonald's Roskilde
    Sendt: 26-November-2014 kl. 11:22
Jeg har lige snakket med Charlotte fra McDonald's i Roskilde.
Hun skulle spørge fra sin chef om vi har lyst til at holde byggemøde 4 lørdage om året.
Det er meningen med lørdags byggemødet at McDonald's gæster skulle se når vi bygger.
 
Det ville være 24/1 - 25/4 - 25/7 - 24/10. Datoerne har jeg valgt udfra, at det er den første lørdag, efter at Børnepengene er kommet.
 
Dette er et særskilt byggemøde, vi har stadigvæk vores ejet 2. torsdag i måneden, undtagen februar for der er jo LW.
Der har jeg byttet med Henrik Kunz, så det bliver den 1. torsdag, men mere om det senere.
 
 
Jeg vil gerne høre jeres meninger.
 
 
 
 

Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 662
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 16:29
Haha, godt valg Henrik Wink, selvom jeg umiddelbart ikke tror der kommer mange den 25 juli, grundet sommerferie hos mange. Men HEY: Det skal da prøves af. Super initiativ fra Mc´en. 
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 16:40
Så er der vel nogle turist-AFOLs, som kunne tage ideen med hjem. Wink

Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 6233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 17:45
Jeg tænker, at der er rigtig mange mennesker på MD, når børnepengene er kommet i hus... Eller hva'?
Kommer der vel en enkelt gang hver 2. måned, og har ikke børn, så det er et gæt, meeen mon ikke der er en smule hold i det...?

Nå, men vil de så reservere et område til byggeriet, så vi kan sidde samlet?

Redigeret af Palle.Haulrich - 26-November-2014 kl. 17:47
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 17:58
Citat: Palle.Haulrich Palle.Haulrich skrev:

Jeg tænker, at der er rigtig mange mennesker på MD, når børnepengene er kommet i hus... Eller hva'?
Kommer der vel en enkelt gang hver 2. måned, og har ikke børn, så det er et gæt, meeen mon ikke der er en smule hold i det...?

Nå, men vil de så reservere et område til byggeriet, så vi kan sidde samlet?

Ja, men så skulle det blive i underetagen, så kunderne kunne se os bygge.

Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 10:31
Palle vi sidder normalt samlet for os selv på overetagen, så om der er mange eller ej så er det intet problem for os.. Tror det var det du mente.Wink
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 10:32
Glemte lige at skrive at jeg synes vi har nok byggemøder. Vi skal vel også passe på vi ikke udvander det.. Bare min mening. Smile
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 11:25
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Glemte lige at skrive at jeg synes vi har nok byggemøder. Vi skal vel også passe på vi ikke udvander det.. Bare min mening. Smile

Ja men det er jo MD der spørger, og jeg ser det som en chance, for at vifte med flaget. Smile

Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4443
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 11:27
Citat: Henrik.Christensen Henrik.Christensen skrev:

Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Glemte lige at skrive at jeg synes vi har nok byggemøder. Vi skal vel også passe på vi ikke udvander det.. Bare min mening. Smile

Ja men det er jo MD der spørger, og jeg ser det som en chance, for at vifte med flaget. Smile
 
Jeg er enig med Kunz, men det skal jo ikke forhindre andre i at deltage, hvor og hvordan det nu passer ind i deres kalendere Big smile 
 
Hvis McD spørger, så må de vel også give noget tilskud/"betaling" for, at vi kommer? LOLLOL
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 11:32
Citat: Lene.Bøgh.Hansen Lene.Bøgh.Hansen skrev:

Citat: Henrik.Christensen Henrik.Christensen skrev:

Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Glemte lige at skrive at jeg synes vi har nok byggemøder. Vi skal vel også passe på vi ikke udvander det.. Bare min mening. Smile

Ja men det er jo McD der spørger, og jeg ser det som en chance, for at vifte med flaget. Smile
 
Jeg er enig med Kunz, men det skal jo ikke forhindre andre i at deltage, hvor og hvordan det nu passer ind i deres kalendere Big smile 
 
Hvis McD spørger, så må de vel også give noget tilskud/"betaling" for, at vi kommer? LOLLOL

Det lyder som en rigtig god ide Wink



Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.