Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lille smags prøve.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lille smags prøve.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lille smags prøve.
    Sendt: 17-November-2014 kl. 11:05
Hej Alle.
 
Ja jo langt tid siden jeg har sat noget på her, men tænkte i skulle have lille smagsprøve af noget jeg pt går og hygger lidt med. Senere kommer resten....Wink ( husk dyr og mennesker også kommer på sener)
 
 
Henrik Kunz
Til top
Jesper.Burgdorff Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar
Suppleant i bestyrelsen

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Denmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 2470
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Burgdorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 12:06
Ser rigtig godt ud
Jesper Burgdorff Madsen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 20:20
Lovende Smile til forsiden af hytten med Høvdingen, kunne du måske overveje wedge plates til at blødgøre rundingen.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4319
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 22:12
.

Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 12:57
Adrian Perslow
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 11:50
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Lovende Smile til forsiden af hytten med Høvdingen, kunne du måske overveje wedge plates til at blødgøre rundingen.
 
Har prøvet men synes ikke det blev meget bedre. synes nu også det ser bedre ud live end på billede. Men tak for tippetWink
Henrik Kunz
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 21:19
Måske skulle høvdinge barakken være mere rodet at se på. Den ser lidt for militær agtig ud bortset fra farverne. Lidt blade og grene i grønne og brune farver ville gøre det mere realistisk at se på.
Søren Johansen
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 18-December-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 21:26
det er et dejligt tema. bliver spændende at se mere af
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 21:30
Jeg så billedet første gang en tidlig morgen uden briller på - men jeg kan stadig ikke slippe den tanke jeg fik:
Høvdingens telt ligner en hangar - jeg kan simpelthen ikke få sammenligningen ud af hovedet igen.

Jeg går ud fra at det skal være en wigwam, måske går det galt (i mit hoved) fordi kun siderne er buede, imens front og bag er flade - det burde næsten være buet på alle fire (otte) sider ... hvordan man så lige bygger det i LEGO klodser, det er en helt anden historie.

Wigwam:



Hangar:

Peter Lind
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 21:45
At bygge en wigwam er ikke mega svært. Wedge plates sat i mod hindanden i en spids hvor siderne et hældt indad mod midten ved hjælp af click hinges. Jeg skal prøve at lave en demo imorgen:-)
Søren Johansen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 21:46
Eller hvornår jeg nu går tid:-)
Søren Johansen
Til top
Torben.Rønnebæk Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2013
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1684
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben.Rønnebæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 22:17
En wigwam kan vel bygges som en halv kugle med en åbning?
Torben Rønnebæk
Team KF16
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 09:43
Det er ingen wigwarm og der kan ikke komme grønt når det skal forstille ude i ørknen. Nå men det er en rådshytte, hvor de ældre mødes og diskutere og også der de fortager mandomsprøver. Håber i vil synes bedre om den når i ser hele layoutet. Selv er jeg nu meget glad for den. Peter du har nu givet mig en rigtig god ide og stort tak for det. ( tænker jo her på noget hangar....Tak) Wink
Henrik Kunz
Til top
Jane.Kvint Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 15-Januar-2013
Sted: Roskilde
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 248
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jane.Kvint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 13:45
Det ser spændende ud, jeg glæder mig til at se det færdigt
Jane Kvint
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.