Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Formiddags Byggemøde onsdag d.10/12
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Formiddags Byggemøde onsdag d.10/12

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Formiddags Byggemøde onsdag d.10/12
    Sendt: 16-November-2014 kl. 19:02
Hej Alle.
Ja så er det sidste chance for byggemøde i Valby for et godt stykke tid, Døren åbner for den friske kl.0800 og ellers dukker du bare op i løbet af formiddagen. Jeg tænker at jeg vil hente rundstykker hos bageren som vi nupper kl.0900 og så er der kaffe og the. Da det jo er sidste gang vil der være lidt brød og pålæg kl.ca 1200. Som altid førest til mølle. Håber at se nogle friske.Smile
 
1)
2)
3)
4)
5)
6)
 
 
Vel mødt.Wink
Henrik Kunz
Til top
Lone.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-September-2013
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 467
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 21:15
Hej Alle.
Ja så er det sidste chance for byggemøde i Valby for et godt stykke tid, Døren åbner for den friske kl.0800 og ellers dukker du bare op i løbet af formiddagen. Jeg tænker at jeg vil hente rundstykker hos bageren som vi nupper kl.0900 og så er der kaffe og the. Da det jo er sidste gang vil der være lidt brød og pålæg kl.ca 1200. Som altid førest til mølle. Håber at se nogle friske.Smile
 
1) Lone Marcussen
2)
3)
4)
5)
6)
Lone Marcussen

Let's play together
Til top
Jane.Kvint Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 15-Januar-2013
Sted: Roskilde
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 248
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jane.Kvint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 21:25
Hej Alle.
Ja så er det sidste chance for byggemøde i Valby for et godt stykke tid, Døren åbner for den friske kl.0800 og ellers dukker du bare op i løbet af formiddagen. Jeg tænker at jeg vil hente rundstykker hos bageren som vi nupper kl.0900 og så er der kaffe og the. Da det jo er sidste gang vil der være lidt brød og pålæg kl.ca 1200. Som altid førest til mølle. Håber at se nogle friske.Smile
 
1) Lone Marcussen
2) Jane Kvint
3)
4)
5)
6)
Jane Kvint
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 499
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 22:04
Hej Alle.
Ja så er det sidste chance for byggemøde i Valby for et godt stykke tid, Døren åbner for den friske kl.0800 og ellers dukker du bare op i løbet af formiddagen. Jeg tænker at jeg vil hente rundstykker hos bageren som vi nupper kl.0900 og så er der kaffe og the. Da det jo er sidste gang vil der være lidt brød og pålæg kl.ca 1200. Som altid førest til mølle. Håber at se nogle friske.Smile
 
1) Lone Marcussen
2) Jane Kvint
3) Lars Lyager Olsen
4)
5)
6)
Lars Lyager Olsen
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 22:25
Hej Alle.
Ja så er det sidste chance for byggemøde i Valby for et godt stykke tid, Døren åbner for den friske kl.0800 og ellers dukker du bare op i løbet af formiddagen. Jeg tænker at jeg vil hente rundstykker hos bageren som vi nupper kl.0900 og så er der kaffe og the. Da det jo er sidste gang vil der være lidt brød og pålæg kl.ca 1200. Som altid førest til mølle. Håber at se nogle friske.Smile
 
1) Lone Marcussen
2) Jane Kvint
3) Lars Lyager Olsen
4) Henrik Christensen
5)
6)

Til top
Carsten.Pedersen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 06-December-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 130
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 07:56
Hej Alle.
Ja så er det sidste chance for byggemøde i Valby for et godt stykke tid, Døren åbner for den friske kl.0800 og ellers dukker du bare op i løbet af formiddagen. Jeg tænker at jeg vil hente rundstykker hos bageren som vi nupper kl.0900 og så er der kaffe og the. Da det jo er sidste gang vil der være lidt brød og pålæg kl.ca 1200. Som altid førest til mølle. Håber at se nogle friske.Smile
 
1) Lone Marcussen
2) Jane Kvint
3) Lars Lyager Olsen
4) Henrik Christensen
5) Carsten Pedersen
6)
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 2694
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 09:21
Hej Alle.
Ja så er det sidste chance for byggemøde i Valby for et godt stykke tid, Døren åbner for den friske kl.0800 og ellers dukker du bare op i løbet af formiddagen. Jeg tænker at jeg vil hente rundstykker hos bageren som vi nupper kl.0900 og så er der kaffe og the. Da det jo er sidste gang vil der være lidt brød og pålæg kl.ca 1200. Som altid førest til mølle. Håber at se nogle friske.

1) Lone Marcussen
2) Jane Kvint
3) Lars Lyager Olsen
4) Henrik Christensen
5) Carsten Pedersen
6) Jakob hestbæk
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 10:51
Hej Alle.
Ja så er det sidste chance for byggemøde i Valby for et godt stykke tid, Døren åbner for den friske kl.0800 og ellers dukker du bare op i løbet af formiddagen. Jeg tænker at jeg vil hente rundstykker hos bageren som vi nupper kl.0900 og så er der kaffe og the. Da det jo er sidste gang vil der være lidt brød og pålæg kl.ca 1200. Som altid førest til mølle. Håber at se nogle friske.

1) Lone Marcussen
2) Jane Kvint
3) Lars Lyager Olsen
4) Henrik Christensen
5) Carsten Pedersen
6) Jakob hestbæk
7)
 
Herligt at se vi bliver nogle til frokost. Har lige lavet en sidste plads da i meldte jer så hurtigt på. Jeg vil så smutte i kødbyen om tirsdagen og solde lidt super herligt pålæg så vi rigtig kan smovse. Glæder mig til at se jer alle.Smile
Henrik Kunz
Til top
Michael.Landsvig Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1181
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.Landsvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 14:19
Hej Alle.
Ja så er det sidste chance for byggemøde i Valby for et godt stykke tid, Døren åbner for den friske kl.0800 og ellers dukker du bare op i løbet af formiddagen. Jeg tænker at jeg vil hente rundstykker hos bageren som vi nupper kl.0900 og så er der kaffe og the. Da det jo er sidste gang vil der være lidt brød og pålæg kl.ca 1200. Som altid førest til mølle. Håber at se nogle friske.

1) Lone Marcussen
2) Jane Kvint
3) Lars Lyager Olsen
4) Henrik Christensen
5) Carsten Pedersen
6) Jakob hestbæk
7) Michael Landsvig
 
Herligt at se vi bliver nogle til frokost. Har lige lavet en sidste plads da i meldte jer så hurtigt på. Jeg vil så smutte i kødbyen om tirsdagen og solde lidt super herligt pålæg så vi rigtig kan smovse. Glæder mig til at se jer alle.Smile
M Landsvig
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 12:22
Ja så er vi jo fuldt bokket og jeg vil glæde mig til at hygge for sidste gang i et stykke tid. Ja så der skal også smovses den dag. HUSK Frokost og Rundstykker sørger jeg for.
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 12:49
Vi kommer med buldrende tomme maver. LOL

Til top
Lone.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-September-2013
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 467
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 17:01
Med blødende hjerte må jeg melde afbud til dette enestående byggemøde da jeg skal arbejde denne dag. Ønsker god jul og godt nytår til dem jeg ikke ser i Taastrup. Og til dig Henrik ønsker jeg desuden held og lykke med operationen.

Hej Alle.
Ja så er det sidste chance for byggemøde i Valby for et godt stykke tid, Døren åbner for den friske kl.0800 og ellers dukker du bare op i løbet af formiddagen. Jeg tænker at jeg vil hente rundstykker hos bageren som vi nupper kl.0900 og så er der kaffe og the. Da det jo er sidste gang vil der være lidt brød og pålæg kl.ca 1200. Som altid førest til mølle. Håber at se nogle friske.

1) 
2) Jane Kvint
3) Lars Lyager Olsen
4) Henrik Christensen
5) Carsten Pedersen
6) Jakob hestbæk
7) Michael Landsvig
Lone Marcussen

Let's play together
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-November-2014 kl. 07:59
Takker Lone og god arbejdslyst. Ja men så er der en plads ledig til et hyggeligt byggemøde og en gratis frokost. Kom frit fremWink
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 16:03
Stadig en ledig plads.......................Ingen til en gratis frokost og en gang bygge gygge????
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 10:50
Husk så er det på onsdag årets sidste Byggemøde i Valby løber af stablen og der er stadig en plads ledig. Kl.0900 vil der være kaffe og rundstykker. kl.1200 vil der være en herlig lille frokost og alt er ganske gratis. Vi ses.Tongue
Henrik Kunz
Til top
Rolf.Ingdahl.Jensen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 29-Januar-2014
Region: Bornholm
Status: Offline
Point: 263
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf.Ingdahl.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 14:39
Jeg er aldrig hurtigt nok til de der byggemøder. Confused
Rolf Ingdahl Jensen
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4443
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 14:40
Der er da stadig én ledig plads
Til top
Rolf.Ingdahl.Jensen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 29-Januar-2014
Region: Bornholm
Status: Offline
Point: 263
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf.Ingdahl.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 14:42
Tak Lene, det havde jeg ikke lige set! ;-)
Så nupper jeg da den plads.

1) Rolf I. Jensen
2) Jane Kvint
3) Lars Lyager Olsen
4) Henrik Christensen
5) Carsten Pedersen
6) Jakob hestbæk
7) Michael Landsvig
Rolf Ingdahl Jensen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 15:50
Ja men det var da herligt med udsolgt. Glæder mig til at se jer alle. Smile
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 16:40

Jeg køre fra Roskilde ca. 07.30, så hvis der er nogle som vil have et lift, så skriv jer på.

1.

2.

3.

4.




Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.