Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde Odense efterlyses
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde Odense efterlyses

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren.Worm Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 17-Januar-2014
Sted: Odense M
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 514
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren.Worm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde Odense efterlyses
    Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 18:23
Hej
Er tilflytter fra Aalborg til Odense og efterlyser et byggemøde i Odense og omegn. Har aldrig selv været til et og kan desværre ikke selv være vært pga. Pladsmangel.

Vh. Søren Worm
Søren Worm
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 20:39
Prøv at lave et på den lokale McDonald's
 
Man kan fx starte med at spise (frivilligt) mellem kl. 18-19 og så bygge fra kl. 19

Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Kasserer og LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 14529
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 20:47
Citat: Henrik.Christensen Henrik.Christensen skrev:

Prøv at lave et på den lokale McDonald's
 
Man kan fx starte med at spise (frivilligt) mellem kl. 18-19 og så bygge fra kl. 19

Husk at lave aftale med stedet først.

Søren Skjødt-Ladefoged.

Kasserer & LUGBULK General
Til top
Jane.Birgitte.Larsen Se drop down
Knop
Knop


Medlem siden: 06-April-2012
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 8
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jane.Birgitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 12:57

hej,

bor selv i Odense og har heller ikke deltaget i et byggemøde så jeg er også nysgerrig Smile

vh Jane Larsen

Jane Birgitte Larsen
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 13:59
Jane og Søren.
Nu er i 2 som gerne vil mødes, det er et byggemøde.
Tag en æske Lego med, lav noget kaffe/the, bestil noget mad udefra og hyg jer.
Så skal i bare lave rammerne for hvordan, hvornår og hvor det skal holdes.
Jeg ved at der er flere fra Fyn som rejser langt for at komme til byggemøde.
De vil helt sikkert være med.
 
Det er bare at komme i gang.
 
God fornøjelse Smile

Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 15:59
Ja, selvom jeg er flyttet fra Odense, så deltager jeg afgjort gerne også i et byggemøde Smile

Redigeret af Dennis.Tomsen - 15-Oktober-2014 kl. 15:59
Til top
Gitte.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-Juni-2012
Sted: Danmark
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1607
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 17:33
Hej alle i folk fra Odense. Jeg holder byggemøde i Kolding og toget går næsten til døren. Tongue
Klodsmutter
Til top
Thomas.Tværvang Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 26-September-2012
Sted: DK
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 718
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Tværvang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 22:03
Rio'en kører også lige til døren, desværre er december weekenderne allerede overbookede Unhappy
Thomas Tværvang
Til top
Gitte.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-Juni-2012
Sted: Danmark
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1607
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 12:32
Kender jeg godt men I skal have tilbuddet alligevel. Jeg holder nok et mere om nogle måneder.
Klodsmutter
Til top
Mads.Nylev Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 08-Februar-2008
Sted: Denmark
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 66
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads.Nylev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 16:14
Jeg har før for søgt at starte nået på Fyn uden hel.

Jeg er dog villig til at ligge lokaler til i Stenstrup 200m fra stationen.

Kunne det være nået vi skulle se på i det nye år.


Mads Nylev
Til top
Søren.Worm Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 17-Januar-2014
Sted: Odense M
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 514
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren.Worm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 19:53
Det lyder godt. Vil godt bakke op. Har dog selv begrænset plads. Lad os snakkes ved i det nye år.
Søren Worm
Til top
Hans-Christian Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 05-Januar-2014
Sted: Faaborg
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 78
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans-Christian Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 20:32

For lige at bygge videre på denne tråd, så er jeg også helt med på at vi skal have gang i nogle byggemøder her på Fyn! Jeg kører gerne til Odense for at deltage i et.

Gætter på at Faaborg er for meget udkant til rigtig at samle nogen, men Odense eller Stenstrup må kunne samle nogle Byggeplade-medlemmer.

Byg og hyg!
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 22:00
Jeg ved ikke hvordan McDonaldsbyggemøderne i Roskilde har fungeret, men det ville være oplagt at undersøge den mulighed i Odense.

For jeg har desværre ikke pokkers meget plads til et byggemøde i det Odenseanske.
Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 22:37

Citat: Sacha.Erhardtsen Sacha.Erhardtsen skrev:

Jeg ved ikke hvordan McDonaldsbyggemøderne i Roskilde har fungeret, men det ville være oplagt at undersøge den mulighed i Odense.

For jeg har desværre ikke pokkers meget plads til et byggemøde i det Odenseanske.


De er gode og hyggelige.

Selv fra Kalundborg og København kommer der medlemmer, så vi tæller ca. 20 medlemmer hver gang.

Tag ned og spørg om i må holde et byggemøde på den lokale MD.

Jeg har en aftale Med MD om at holde et byggemøde den 2. torsdag i måneden.

Den MD som jeg bruger har et særskilt lokale med plads til godt 50 personer.


Godt Nytår 


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.