Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Gangster par
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gangster par

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenHjortshøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 1206
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHjortshøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gangster par
    Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 21:13

Det her er mine første miniland figurer, et gangster par. Hun i "charlston" kjole og ham med sort/hvide sko og en tommygun.

Morten Hjortshøj Rasmussen
Til top
Michael.TKristiansen Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 12-August-2014
Sted: Holsted
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 85
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.TKristiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 21:22
Super godt lavet. Er helt vild med den gun :-)
Michael Tovborg Kristiansen
Til top
MortenHjortshøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 1206
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHjortshøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 21:31
Tak, vågnede op en morgen og vidste lige hvordan den skulle se ud.
Morten Hjortshøj Rasmussen
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3073
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 21:59

det kan vel ikke ungås at det er lidt inspireret af bonnie og clyde ???
Men nu er du jo også god til gangsterer ik hehe . så må du bare lave et Gangsters paradise i miniland skala hehe.

Det ser godt ud, jeg kan godt lide hans hat og henes kjole, og selvfølgelig også den store klassiske ikoniske og uomgålige Tommy Gun




Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 07-Oktober-2014 kl. 22:01
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 22:15
Super godt lavet Clap, jeg får lyst til at høre Billie Holiday synge "Romance in the dark"

Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 22:15
Figurerne kan jeg rigtig godt li'. Våbnet er jeg knapt så begejstret for - det virker for stort. Men bliv endelig ved med at bygge miniland figurer Smile
Til top
C.Bennedsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 05-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 3765
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Bennedsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 08:14
Præcist som de skal være... Jeg ville måske sætte en 1x1 tile i tan på armene på knopperne der er tættest på albuerne så de får lidt mere fylde.
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional
Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend
Core team - LEGO Festival of Play
Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 22-September-2009
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 1948
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 09:10
super fede, tag dem med til næste byggemøde så vi kan se dem med fingrene Thumbs UpWink
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 18-December-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 13:11
super gode figurer. meget gennemførte
Til top
Gitte.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-Juni-2012
Sted: Danmark
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 13:27
Den kan du godt være stolt af. Kan godt lide at hendes sko og hans skjorte er i samme farve. Så mangler du bare at bygge en bankLOL
Klodsmutter
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 15:35
er det et selvportræt Morten. Ja for der er da en hel del ligheder over ham og digWink Nej fis, super bygget. Dog ville jeg tage bare lidt af løbet så den passer lidt bedre.
Henrik Kunz
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.