Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Politi station
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Politi station

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chris.Sune.S.Jensen Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 08-September-2014
Sted: Skive
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 57
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Chris.Sune.S.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Politi station
    Sendt: 16-September-2014 kl. 22:39
Hej, Efter at have kigget med her på siden i lang tid, fik jeg endelig taget mig sammen til at melde mig ind. så her er mit første indlæg på siden Smile

Jeg har bygger denne politistation, nok min klart bedste moduler bygning indtil videre. indtil videre bygger jeg kun på 16x32 plader, da lageret med klodser er begrænset Confused men mon ikke tiden vil lave om på det.







Chris Jensen
Instagram @lego_for_life
Til top
Simon.Priisholm Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 25-Februar-2014
Sted: Vedbæk
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon.Priisholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 23:03
En ting jeg må sige det er at den er fantastisk til moduleart. Du skulle næsten sende den ind til lego ideas.
Simon
Simon Priisholm
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 2693
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 23:14
Den er godkendt den der. Thumbs Up
Til top
Sandra.Almeida Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-September-2009
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 2097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandra.Almeida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 23:20
Den ser godt ud!

Savner kun de huller i siden til de technic pins. ;)
AKA: Cassiebsg

- "There are those who believe that life here began out there..."

- "The Future? He can barely function in the present!"
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 00:01
Flot debut, Chris. Den behøver du ikke skamme dig over. Se at få købt nogle flere klodser Wink
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 08:49
Der er mange måder at debutere på; din er en af de bedre Smile
32*16 moduler giver nogle fordele, frem for 32*32. Som du selv nævner, kan man med en relativt lille klodsbeholdning, komme i gang med at bygge. Og har man en hel stribe af de "halve" moduler, er det nemmere at skabe et varieret gadebillede. Så selvom klodsbeholdningen øges, kan du såmænd fint fortsætte i samme stil som nu.
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 09:23
Super fin debut og dejligt at se at du også tænker på at lave indmad i husene
Lars Fink Hansen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 11:25
Flot flot. Nu er smag og behag jo forskellig. Men får du flere klodser så mangler jeg lige lidt fliser på gulvet, men det er jo som sagt bare en smags sag. Ellers rigtig flot bygget og glæder mig meget til at se mere. Husk du også er velkommen til at usdtille sammen med os andre i City2 Næste sommer. Der vil din Politi station være oplagt.Clap
Henrik Kunz
Til top
Lauge.L.C Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 23-Juli-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 347
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauge.L.C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 15:02
Fedt MOC. Flot debut
Til top
Chris.Sune.S.Jensen Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 08-September-2014
Sted: Skive
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 57
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Sune.S.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 19:51
Mange tak for de rosende ord Smile 
Chris Jensen
Instagram @lego_for_life
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 04-September-2007
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 1970
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 20:07
Hej Chris Thumbs Up
 
Den er rigtig flot, rigtig flot front du har fået bygget, som de andre skriver, se at få købt nogle flere klodser, du kan jo godt....Wink
Morten Anker



Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.