Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Pick-a-brick butikker i DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pick-a-brick butikker i DK?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders.P.Amsnæs Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 13-Oktober-2013
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.P.Amsnæs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pick-a-brick butikker i DK?
    Sendt: 15-September-2014 kl. 20:43
Jeg har brugt for nogen bestemte klodser til en firmagave. Jeg ville have bestilt på nettet, men der er desværre for lang leveringstid - og er derfor lidt i panik nu . Jeg vil prøve at finde et sted med enkelt-klods slag. Jeg kender Strøgets butik og den i Billund, men er der evt andre - og hvor er der det største udvalg?

På forhånd tak for hjælp!!
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 20:55
Det er de enste steder, som du nævner.

Men fortæl hvad du mangle, det kan være du er heldig at nogen kan hjælpe
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3076
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 21:21
ellers skal du håbe på der er nogle, der har hvad du søger, og kommer til byggemøde på torsdag i tåsstrup =)
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Anders.P.Amsnæs Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 13-Oktober-2013
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.P.Amsnæs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 21:40
Jeg skal bruge en del så ikke sikkert det er hensigtsmæssigt. Ca. 75 x 50 klodser.

Er det Billund der har det største udvalg?
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 23:59
Billund har et lidt større udvalg, men klodserne er MEGET dyrere!
Der betaler man nemlig efter vægt, ca 700 kr pr kg. Det kan kun betale sig med meget store klodser der også er meget dyre.

Ellers så er der http://shop.lego.com/pab, som faktisk ofte er billigere end Bricklink når det drejer sig om små (1x1) klodser og plader.

Og endelig så er der jo Bricklink.

Men fortæl da hvad det er du søger - måske er der en i foreningen der har et for stort lager, eller ved hvor de gemmer sig!
Peter Lind
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 00:10
Da du afviser den hjælp andre medlemmer af Byggepladen kan give dig er der nok kun mulighed for at få løst dit problem ved at købe selve LEGO Wink
Men selv her vil der være problemer med omstilling af maskinerne på Kornmarken til at producere hvad du ønsker i den ønskede mængde. 
Hvis ikke forhandlerne på Bricklink kan levere indenfor den tid du ønsker er du for sent ude. 
Har lige bestilt elementer til levering på hotellet når jeg skal til NY med konen. 
Og de ligger allerede på hotellet og venter på mig. Og jeg er stadig i Danmark.  Lidt sjovt, men fin og hurtig service  Over There. 
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.