Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Formiddags byggemøde d.8/10 i Valby
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Formiddags byggemøde d.8/10 i Valby

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Formiddags byggemøde d.8/10 i Valby
    Sendt: 15-September-2014 kl. 09:16
Ja så er det blevet tid til at starte formiddags byggemøderne op igen. Som altid åbner vi imellem kl.8-9 og slutter omkring kl.14 Du medbringer klodser til at samle og frokost hvis du skal spise. Jeg giver kaffe og the og så hygger vi. Håber at se nogle morgen friske menneskerWink
1) Finn Olsen
2) Henrik Christensen
3)
4)
5)
6)
7)
 
Kom og byg med os andre nørder. Ja klodser er skønneTongue


Redigeret af Henrik.Kunz - 16-September-2014 kl. 16:47
Henrik Kunz
Til top
Carsten.Pedersen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 06-December-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 130
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 17:36
Ja så er det blevet tid til at starte formiddags byggemøderne op igen. Som altid åbner vi imellem kl.8-9 og slutter omkring kl.14 Du medbringer klodser til at samle og frokost hvis du skal spise. Jeg giver kaffe og the og så hygger vi. Håber at se nogle morgen friske menneskerWink
1) Finn Olsen
2) Henrik Christensen
3) Carsten Pedersen
4)
5)
6)
7)
 
Kom og byg med os andre nørder. Ja klodser er skønneTongue
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 499
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 18:14
Ja så er det blevet tid til at starte formiddags byggemøderne op igen. Som altid åbner vi imellem kl.8-9 og slutter omkring kl.14 Du medbringer klodser til at samle og frokost hvis du skal spise. Jeg giver kaffe og the og så hygger vi. Håber at se nogle morgen friske menneskerWink
1) Finn Olsen
2) Henrik Christensen
3) Carsten Pedersen
4) Lars Lyager Olsen
5)
6)
7)
Lars Lyager Olsen
Til top
Lone.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-September-2013
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 467
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 08:54
Ja så er det blevet tid til at starte formiddags byggemøderne op igen. Som altid åbner vi imellem kl.8-9 og slutter omkring kl.14 Du medbringer klodser til at samle og frokost hvis du skal spise. Jeg giver kaffe og the og så hygger vi. Håber at se nogle morgen friske menneskerWink
1) Finn Olsen
2) Henrik Christensen
3) Carsten Pedersen
4) Lars Lyager Olsen
5) Lone Marcussen 
6)
7)
Lone Marcussen

Let's play together
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 2694
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 08:58
Ja så er det blevet tid til at starte formiddags byggemøderne op igen. Som altid åbner vi imellem kl.8-9 og slutter omkring kl.14 Du medbringer klodser til at samle og frokost hvis du skal spise. Jeg giver kaffe og the og så hygger vi. Håber at se nogle morgen friske menneskerWink
1) Finn Olsen
2) Henrik Christensen
3) Carsten Pedersen
4) Lars Lyager Olsen
5) Lone Marcussen 
6) Jakob Hestbæk (selv om at jeg ikke kender min arbejdstid den dag)
7)
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 12:25
Der stadig en plads ledig til dette utrolige hyggelige møde så prøv detWink
Henrik Kunz
Til top
Finn.Olsen Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 25-Maj-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Finn.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 13:29
Ja så er det blevet tid til at starte formiddags byggemøderne op igen. Som altid åbner vi imellem kl.8-9 og slutter omkring kl.14 Du medbringer klodser til at samle og frokost hvis du skal spise. Jeg giver kaffe og the og så hygger vi. Håber at se nogle morgen friske menneskerWink
1)
2) Henrik Christensen
3) Carsten Pedersen
4) Lars Lyager Olsen
5) Lone Marcussen
6) Jakob Hestbæk (selv om at jeg ikke kender min arbejdstid den dag)
7)
Finn Olsen
Til top
Jesper.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-September-2014
Sted: Ballerup
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1547
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 19:41
Ja så er det blevet tid til at starte formiddags byggemøderne op igen. Som altid åbner vi imellem kl.8-9 og slutter omkring kl.14 Du medbringer klodser til at samle og frokost hvis du skal spise. Jeg giver kaffe og the og så hygger vi. Håber at se nogle morgen friske menneskerWink
1)
2) Henrik Christensen
3) Carsten Pedersen
4) Lars Lyager Olsen
5) Lone Marcussen
6) Jakob Hestbæk (selv om at jeg ikke kender min arbejdstid den dag)
7) Jesper Petersen (nyt medlem)
Jesper Petersen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 09:21
Herligt. Velkommen til Jesper. Vil glæde mig til at hilse på dig. Du kan altid have lidt større sæt med om onsdagen for der er god plads.Smile

Redigeret af Henrik.Kunz - 05-Oktober-2014 kl. 09:21
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 11:28
Tusinde tak for et skønt byggemøde. Herligt igen at få hilst på et nyt medlem. Jesper jeg håber så at se dig til aften byggemøder nu du skal til at arbejde. Pøj pøj med det. Til jer andre håber vi ses anden onsdag i November.
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 11:51
Jeg takker også, og jeg undskylder hvis jeg fyldte for meget, med klodser både i stuen og på byggebordet.

Til top
Carsten.Pedersen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 06-December-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 130
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 14:42
Tak iligemåde Henrik endnu et hyggeligt møde, ses igeen.
Til top
Jesper.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-September-2014
Sted: Ballerup
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1547
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 20:51
Også tak fra mig. Det var særdeles udbytterigt. Jeg fik en masse at vide, som jeg ikke lige kunne læse mig til på forum.

Det var også rart at se nogle af jer ansigt til ansigt. Og så føler jeg mig pludseligt slet ikke så nørdet - endnu da.
Jesper Petersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.