Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Micropolis - Rådhus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Micropolis - Rådhus

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Micropolis - Rådhus
    Sendt: 25-August-2014 kl. 10:46
Ingen by uden et rådhus, heller ikke i Micropolis. Planen var, at bygge et rådhus med nogle år på bagen - om det er lykkedes, må I vurdere.



Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4423
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 10:57
60 intet mindre.....det er skisme flot!
Jeg er vild med taget!
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 11:51
Flot Smile

Det er da pænt stort når man kigger antal vinduer, i forhold til biler osv ? Smile

Ikke at jeg ikke kan lide det, jeg synes det er rigtigt flot, og ligner et rådhus rigtigt godt Wink
Kenneth Nielsen
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 12:17
Erik du rider da på en bølge af succes. Thumbs Up
Du er s..... god til at bygge småt Clap
 

Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 12:45
Thumbs Up
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Kristian.Ibsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 26-Oktober-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 544
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Kristian.Ibsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 12:49
Super flot. Hug
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 12:54
Citat: Kenneth.N Kenneth.N skrev:

Flot Smile

Det er da pænt stort når man kigger antal vinduer, i forhold til biler osv ? Smile

Ikke at jeg ikke kan lide det, jeg synes det er rigtigt flot, og ligner et rådhus rigtigt godt Wink

Tak! Smile
Hvis man tager udgangspunkt i højden, er rådhuset "kun" omkring 75 meter højt (1 klods~ca. 3 meter). Så i sammenligning med f.eks. Københavns rådhus (105,5 m.) er det stadig relativt lille.
Jeg har faktisk tilføjet to etager i.f.t. første udgave, da jeg syntes at det nemt kunne drukne blandt de nuværende og kommende højhuse i Micropolis' midtby (højeste hus er pt. cirka 35 klodser høj ~ 105 m.).
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 14:30
Citat: Erik.D.Petersen Erik.D.Petersen skrev:

Citat: Kenneth.N Kenneth.N skrev:

Flot Smile

Det er da pænt stort når man kigger antal vinduer, i forhold til biler osv ? Smile

Ikke at jeg ikke kan lide det, jeg synes det er rigtigt flot, og ligner et rådhus rigtigt godt Wink

Tak! Smile
Hvis man tager udgangspunkt i højden, er rådhuset "kun" omkring 75 meter højt (1 klods~ca. 3 meter). Så i sammenligning med f.eks. Københavns rådhus (105,5 m.) er det stadig relativt lille.
Jeg har faktisk tilføjet to etager i.f.t. første udgave, da jeg syntes at det nemt kunne drukne blandt de nuværende og kommende højhuse i Micropolis' midtby (højeste hus er pt. cirka 35 klodser høj ~ 105 m.).

Tja, der kan man bare se!Smile Glæder mig til at se dem alle til LFW Big smile
Kenneth Nielsen
Til top
Klaus.Algreen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 19-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 4024
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Klaus.Algreen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 16:47
Erik, du er da gået helt amok i en rus af kreativitet og produktivitet!

Fantastisk rådhus. Det emmer af prangende offentlig bygning, der vil føre sig frem.

Glæder mig til at se alle dine modeller samlet i "Erik.D.Petersen City". Smile

Klaus Algreen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 03:47
Ja her troede jeg ikke du kunne overgå dig selv og så bygger du den......Jeg mangler ordClapClapClap
Henrik Kunz
Til top
Hans-Christian Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 05-Januar-2014
Sted: Faaborg
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 78
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hans-Christian Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 09:04
Det ser sørme godt ud. Gennemført micro-moc må jeg sige! Smile
Byg og hyg!
Til top
Samuel.Barksdale Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Sted: DK
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Samuel.Barksdale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 10:43
SUPER COOL!!! Nu får jeg lyst til at bygge i micro-scale! :-)


Redigeret af Samuel.Barksdale - 26-August-2014 kl. 10:44
Til top
Lars.H.Sørensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1065
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lars.H.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 14:10
Knagme flot!!
Leg godt :)
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 15:03
Tak for skulderklap og medvind på cykelstien Wink
Citat: Klaus.Algreen Klaus.Algreen skrev:

Erik, du er da gået helt amok i en rus af kreativitet og produktivitet!

Fantastisk rådhus. Det emmer af prangende offentlig bygning, der vil føre sig frem.

Glæder mig til at se alle dine modeller samlet i "Erik.D.Petersen City". Smile


Tak Klaus Smile
Nogle af modulerne har dog mere end et ét år på bagen, de er bare ikke blevet flashet her på forum før nu.
Som nævnt i en anden tråd, så må dem som ikke kommer til LFW, vente med at se det hele samlet, til efter eventet. Men som deltager, er din ventetid jo efterhånden nede på en måned Big smile
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Ja her troede jeg ikke du kunne overgå dig selv og så bygger du den......Jeg mangler ordClapClapClap

Tak Smile
Nogle gange er det blot et spørgsmål om, at opbygge et spændings- og forventningsniveau - og så gemme nogle af ens bedre bud til sidst WinkLOL
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.