Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Halløj på Lego hotellet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Halløj på Lego hotellet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Michael.Landsvig Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1181
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.Landsvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Halløj på Lego hotellet
    Sendt: 21-August-2014 kl. 09:54
her er et par foto fra the Poke
af Fawlty Towers bygget i Lego...
af en kaldet  007...
http://www.thepoke.co.uk/2014/08/21/have-you-seen-this-lego-fawlty-towers-hotel/
 og her er foto fra Eurobricks
http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=98582#entry1959658




Redigeret af Michael.Landsvig - 21-August-2014 kl. 09:55
M Landsvig
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4443
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 09:56
WOW  Clap
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 10:21
Mangler kun Basil
Lars Fink Hansen
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2614
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 13:07
klasse Tongue
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Henrik.Cwarzko Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 10-Januar-2011
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 339
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Cwarzko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 13:52
Det er dejligt at der er en der - endnu en gang - har bygget noget, der minder mig om, hvorfor jeg skal se at blive færdig med mine husprojekter, så jeg får tid til vinter, til LEGO projekterne, der venter - tak for at du lagde linkede op på forum!


Henrik Cwarzko
Til top
Torben.Rønnebæk Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2013
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1684
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben.Rønnebæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 15:04
Fine detaljer, men er det mon meningen at geviret på rensdyret delvist er bøjet nedad?
Torben Rønnebæk
Team KF16
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 15:05

Han har virkelig udviklet sig (Nathan)...

Fawlty Towers har høj klasse.

Til top
Steen.H.Mikkelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 320
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 15:49
Citat: Torben.Rønnebæk Torben.Rønnebæk skrev:

Fine detaljer, men er det mon meningen at geviret på rensdyret delvist er bøjet nedad?
Ja, Torben - den er god nok. Jeg husker ikke navnet på episoden - men efter at det med møje og besvær er lykkedes for Basil at få hængt elghovedet op, mister den venstre tak "rejsningen", om man så må sige.
Steen Holm Mikkelsen
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 18:38
Citat: Steen.H.Mikkelsen Steen.H.Mikkelsen skrev:

Citat: Torben.Rønnebæk Torben.Rønnebæk skrev:

Fine detaljer, men er det mon meningen at geviret på rensdyret delvist er bøjet nedad?
Ja, Torben - den er god nok. Jeg husker ikke navnet på episoden - men efter at det med møje og besvær er lykkedes for Basil at få hængt elghovedet op, mister den venstre tak "rejsningen", om man så må sige.

Det er i "Don't mention the war"-afsnittet. Det slutter med at elg-hovedet falder ned over Manuel, og knækker det ene gevir. Men så vidt jeg husker er der konstant noget med at det ene gevir hænger nedaf.
Peter Lind
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7659
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2014 kl. 17:27

Åhr - selvom den er fedt bygget - så er det ikke det bedste, jeg har set.... Men ALLIGEVEL kommer den nok på min Top 10 over mine yndlings-mocs nogensinde... Jeg ELSKER den serie - har set den mindst 10 gange - og ånden i serien er rigtig godt fanget... Clap
René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-August-2014 kl. 05:50
Flot MOC. Først tænkte jeg: Hvor er resten, men der er jo kun gangen ovenpå, nogle få rum og så udendørsbillederne Smile

Selve serien... den er sjov, men jeg bliver simpelthen svimmel af hvor meget han dummer sig at jeg ikke kan komme igennem et helt afsnit Confused
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 662
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-August-2014 kl. 15:41
Mega flot lavet og et utroligt arbejde at bygge Smile
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.