Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Micropolis - fabrik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Micropolis - fabrik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Micropolis - fabrik
    Sendt: 15-August-2014 kl. 07:46
Næste Micropolis modul er en fabriksbygning. Farveskalaen er grå og mørk, ligesom mange af virkelighedens industribygninger.


Der kommer nok til at gå en rum tid, før jeg igen laver industribygninger til Micropolis, da jeg pt. vil fokusere på bygninger som passer bedre til bymidten.
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 09:05
Flot ClapSmile

Arh må lige komme med konstruktiv rosWink

Jeg synes vinduerne passer godt til bygningen og tagvinduer er lige i øjet Smile


Redigeret af Kenneth.N - 15-August-2014 kl. 09:06
Kenneth Nielsen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 12:10
Hold op hvor ser de godt ud er. Må sige du har styr på micro byggerierne.Thumbs Up Nu må du jo så i gang med noget villa som adskiller bymidte fra industri.Wink
Henrik Kunz
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 13:17
Citat: Kenneth.N Kenneth.N skrev:

Flot ClapSmile
Arh må lige komme med konstruktiv rosWink
Jeg synes vinduerne passer godt til bygningen og tagvinduer er lige i øjet Smile

Tak Smile
Tagvinduer går igen i en del af mine Micropolis byggerier. De er gode til at bryde større tagflader med, og giver også mulighed for at få lidt detaljer med, trods skalaen.

Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:


... Nu må du jo så i gang med noget villa som adskiller bymidte fra industri.Wink

Et af de næste moduler jeg viser, er med villaer. Ellers er det mest blevet til etageejendomme af forskellig højde og drøjde.
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 04:13
ja men det vil jeg glæde mig til at se.Smile
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 04:18
Fabrikken ser rigtigt livagtigt ud, godt bygget. 
Clap Clap Clap  Clap Clap 

Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 04:19
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

ja men det vil jeg glæde mig til at se.Smile
 
Hvad med at lave et område i City 2, kun med micro byggeri ?

Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 04:26
ikke en dårlig ide. Men så skal vi nok have flere til at lave micro byggeri. Men må ikke Erik måske er med i City2 næste år....Wink
Henrik Kunz
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 05:21
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

ikke en dårlig ide. Men så skal vi nok have flere til at lave micro byggeri. Men må ikke Erik måske er med i City2 næste år....Wink

Man kan aldrig vide sig sikker Wink Men det ville være fint hvis andre også kunne byde ind med moduler Thumbs Up
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7659
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 05:32

Som sædvanlig hæver du lige barren, Erik... Du er kongen af Micropolis! LOL
René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 06:44
Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:


Som sædvanlig hæver du lige barren, Erik... Du er kongen af Micropolis! LOL

Tak! Smile Det er nu en relativt taknemmelig opgave; der er jo ikke andre som er kommet med på vognen for alvor, her i Danmark WinkLOL
Jeg håber at de moduler jeg har med til LFW i år (~8½ baseplates), kan være med til sætte gang i opbakningen.
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 06:53
Citat: Erik.D.Petersen Erik.D.Petersen skrev:


Jeg håber at de moduler jeg har med til LFW i år (~8½ baseplates), kan være med til sætte gang i opbakningen.

Jeg skal i hvert fald hen og se nærmere på dem Smile

Tumler selv lidt med noget micro/mini/småt Star Wars, men det kunne jo være man skulle forsøge sig ud i noget andet også Smile
Kenneth Nielsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.