Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Formiddagsbyggemøde i Valby d.13/8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Formiddagsbyggemøde i Valby d.13/8

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Formiddagsbyggemøde i Valby d.13/8
    Sendt: 28-Juli-2014 kl. 03:58

Hej Alle.

Ja da jeg nu er blevet lokket til at starte byggemøder op en månede før tid, så må vi jo også starte formiddagsmøderne op. døren er åben fra 0800-10 og så slutter vi ca.14 og som altid førest til mølle og gratis the og kaffe. Du medbringer selv frokost og noget at bygge. Må godt være større ting da vi jo ikke er så mange. Glæder mig til at se jer.
 
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
 
Husk at medbring godt humør.
Henrik Kunz
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 498
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 12:46
Hej Alle.
Ja da jeg nu er blevet lokket til at starte byggemøder op en månede før tid, så må vi jo også starte formiddagsmøderne op. døren er åben fra 0800-10 og så slutter vi ca.14 og som altid førest til mølle og gratis the og kaffe. Du medbringer selv frokost og noget at bygge. Må godt være større ting da vi jo ikke er så mange. Glæder mig til at se jer.
 
1) Lars Lyager Olsen
2)
3)
4)
5)
6)
7)
 
Husk at medbring godt humør.
Lars Lyager Olsen
Til top
Finn.Olsen Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 25-Maj-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Finn.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 08:35

Ja da jeg nu er blevet lokket til at starte byggemøder op en månede før tid, så må vi jo også starte formiddagsmøderne op. døren er åben fra 0800-10 og så slutter vi ca.14 og som altid førest til mølle og gratis the og kaffe. Du medbringer selv frokost og noget at bygge. Må godt være større ting da vi jo ikke er så mange. Glæder mig til at se jer.

1) Lars Lyager Olsen
2) Finn Olsen
3)
4)
5)
6)
7)

Husk at medbring godt humør.
Finn Olsen
Til top
Julius.Henriksen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 05-Oktober-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 206
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 08:37
Jeg kan ikke tilfældigvis lokke jer der er meldt til dette møde også dig Henrik til at komme til mit byggemøde samme dag bare senere?
Det ville betyde meget for mig endelig at få mit byggemøde til at blive en realitet.
Julius Henriksen
militante lego modeller fra 1914-1946
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 15:16
Nej det kan du desvære ikke, for så havde jeg skrevet mig på. Jeg kan nemlig kun om formiddagen. Du må se om du kan lokke nogle andre.
Henrik Kunz
Til top
Julius.Henriksen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 05-Oktober-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 206
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 21:14
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Nej det kan du desvære ikke, for så havde jeg skrevet mig på. Jeg kan nemlig kun om formiddagen. Du må se om du kan lokke nogle andre.
Når øv men jeg håber der er flere tilmeldinger :)

Julius Henriksen
militante lego modeller fra 1914-1946
Til top
Lone.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-September-2013
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 467
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-August-2014 kl. 06:16

Ja da jeg nu er blevet lokket til at starte byggemøder op en månede før tid, så må vi jo også starte formiddagsmøderne op. døren er åben fra 0800-10 og så slutter vi ca.14 og som altid førest til mølle og gratis the og kaffe. Du medbringer selv frokost og noget at bygge. Må godt være større ting da vi jo ikke er så mange. Glæder mig til at se jer.

1) Lars Lyager Olsen
2) Finn Olsen
3)Lone Marcussen
4)
5)
6)
7)
Lone Marcussen

Let's play together
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 08:44
der er stadig nogle pladser ledige hvis der er nogle som er friske. der er frisk kaffeSmile
Henrik Kunz
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 2690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 10:34
Ja da jeg nu er blevet lokket til at starte byggemøder op en månede før tid, så må vi jo også starte formiddagsmøderne op. døren er åben fra 0800-10 og så slutter vi ca.14 og som altid førest til mølle og gratis the og kaffe. Du medbringer selv frokost og noget at bygge. Må godt være større ting da vi jo ikke er så mange. Glæder mig til at se jer.

1) Lars Lyager Olsen
2) Finn Olsen
3)Lone Marcussen
4) Jakob Hestbæk
5)
6)
7)
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 03:37
Herligt Jacob. Glæder mig til i Morgen. Der er stadig 2 pladser ledig hvis nogle er friske......
Henrik Kunz
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.