Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Rainbow Holiday Ceter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rainbow Holiday Ceter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 3 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Online
Point: 3912
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rainbow Holiday Ceter
    Sendt: 27-Juli-2014 kl. 17:15
Så blev billederne af min Friends MOC klar til præsentation.

Efter at have bygget min triste grå by, hvor jeg var meget begrænset af farverne, fik jeg lyst til rigtigt at anvende de mange farver som LEGO har produceret gennem tiderne. 

De mange farver synes jeg passer godt til LEGO Friends temaet. Feriecenteret er derfor blevet indtaget af Friendspigerne og modellen har været med til LEGO Friends dage i LEGOLAND.




rainbow_holiday_center_020.jpg

rainbow_holiday_center_030.jpg

rainbow_holiday_center_180.jpg

rainbow_holiday_center_280.jpg

rainbow_holiday_center_040.jpg



Flere billeder af layoutet kan ses her:

Modellen kan ses live til den store LEGO Udstilling i Hørve den sidste weekend i efterårsferien.



Redigeret af Anne.Mette.V - 27-Juli-2014 kl. 17:18
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 17:30
Hvor er det flot og farverigt og ikke mindst sødtSmile
Jeg kan rigtig godt li' måden du har lavet søen på - hmm hvordan har du egentlig gjort det? Er der en mørkere farve under det blå i midten?
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Online
Point: 3912
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 17:38
Citat: Lennart.Cort Lennart.Cort skrev:

Hvor er det flot og farverigt og ikke mindst sødtSmile
Jeg kan rigtig godt li' måden du har lavet søen på - hmm hvordan har du egentlig gjort det? Er der en mørkere farve under det blå i midten?

TAK. Ja. I midten er det mørkeblå, derefter blå og til sidst lyseblå plates, der ligger under de transblå tiles.
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 18:44
Den er nu "tweeted" til over 7.000 personer Big smile
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 03:42
det ser bare super ud AnneMette. Rart at se nogle som har kastet sig over frinds med moc,s og så i den kvalitet.Clap
Henrik Kunz
Til top
Tomas.Lørup Se drop down
Panel
Panel
Avatar
Suppleant i bestyrelsen

Medlem siden: 17-December-2010
Sted: Danmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1529
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tomas.Lørup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 03:50
Ser rigtig godt ud AnneMette dejligt med en masse hyggelige farver...

Skal vi regne med at se den i Thisted i bededagene?
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Online
Point: 3912
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 04:08
Citat: Tomas.Lørup Tomas.Lørup skrev:


Skal vi regne med at se den i Thisted i bededagene?

Ja. Mon ikke den også kommer med til Klodsfest i Thisted i 2015. Wink
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
ClausPedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 1888
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausPedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 04:47
Rigtig feriehusstemning. Ensartede huse bygget af standardklodser og så en masser detaljer i hvis og lysegrå. Flot.
Super sø - både bundfarver og krusninger på vandoverfladen.
Fine golfkøller og tennisbaner og bordtennisborde og ......
Claus Pedersen





"Klodset" - jeg fatter ikke en brik?
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 08:23
Jeg er vild med det!

Farverne! Genialt med huse i tre nuancer af samme farve, og i det hele taget med regnbuetemaet. Det får virkelig vist hvor dejligt det er at LEGO er begyndt at lave så mange andre farver end brune og grå nuancer!

Og alt det liv der er rundt på centeret - og søen. Wauv hele vejen igennem!!!
Peter Lind
Til top
Jesper.Burgdorff Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar
Suppleant i bestyrelsen

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Denmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 2470
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Burgdorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 10:31
Ikke mindre end
Jesper Burgdorff Madsen
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 11:18

Det bliver nok ikke sidste gang, at du bliver blogget, Anne Mette Big smile

http://friendsbricks.blogspot.dk/2014/07/lego-rainbow-holiday-center.html

Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 16:40
Rigtig flot — farvetemaet går rent igennem. Fræk detalje, at tennisbanerne er i støvede farver.

Har du lavet den selv, eller har Lasse bidraget med noget? (det kan man jo ikke altid vide med jer to LOL)
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3383
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 16:50
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Rigtig flot — farvetemaet går rent igennem. Fræk detalje, at tennisbanerne er i støvede farver.

Har du lavet den selv, eller har Lasse bidraget med noget? (det kan man jo ikke altid vide med jer to LOL)

Til at starte med måtte jeg kun hjælpe med at lægge fliserne. Det var til gengæld også et stort arbejde. 

Men den sidste måned inden layoutet skulle være færdig, havde min mor arbejdsuger på 70-80 timer. Derfor måtte jeg hjælpe hende med at få layoutet bygget færdig. Det er bl.a. mig som har bygget træerne, buskene, bænkene, bålet og bilerne.
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 16:56
Citat: Lasse.Vestergård Lasse.Vestergård skrev:

Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Rigtig flot — farvetemaet går rent igennem. Fræk detalje, at tennisbanerne er i støvede farver.

Har du lavet den selv, eller har Lasse bidraget med noget? (det kan man jo ikke altid vide med jer to LOL)

Til at starte med måtte jeg kun hjælpe med at lægge fliserne. Det var til gengæld også et stort arbejde. 

Men den sidste måned inden layoutet skulle være færdig, havde min mor arbejdsuger på 70-80 timer. Derfor måtte jeg hjælpe hende med at få layoutet bygget færdig. Det er bl.a. mig som har bygget træerne, buskene, bænkene, bålet og bilerne.
Det er i hvert fald flot uanset hvad Smile skiltet tager sig også godt ud i forgrunden Thumbs Up
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lars.H.Sørensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1065
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.H.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 17:34
Meget sød, meget flot, og godt fundet på Smile
Leg godt :)
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 01:53
Hvis jeg var en Friends figur, var det stedet jeg ville holde ferie.
Feriecentret er et så dejligt sted, at jeg bliver helt fyldt med fred og ro.
 
Anne Mette, det er super godt bygget. Clap
 

Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 13:43
den er virkelig flot Clap Clap Clap
 
Anders Dimitri Massigeh
Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1192
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2014 kl. 17:44
flot farvetema og fint at støvnuancerne også er repræsenteret 
Peder Svend Pedersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.