Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Telefonnr. ved indmeldelse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telefonnr. ved indmeldelse?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KSJ Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Telefonnr. ved indmeldelse?
    Sendt: 18-Juli-2014 kl. 18:47
Hej allesammen.

Nu har jeg læst med her på forummet som gæst i omkring et års tid, og tænkte at jeg nu ville melde mig ind i foreningen for resten af året for at se om det er noget for mig.

Men ved indmeldelsesformularen skal man oplyse sit telefonnr. med mindre man har hemmeligt nr. eller slet ikke har nogen telefon.

Jeg har ikke hemmeligt nr. men derimod blot udeladt nr. således at man ikke kan slå mig op på sider som f.eks. krak.dk.

Hvis jeg oplyser min nr. ved indmeldingen, bliver dette så offentligt tilgængeligt fra byggepladen.dk og derved også kan findes via google eller er det kun medlemmer/bestyrelsen der kan se det?

Hilsen et kommende medlem.
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 18:55
Din adresse og telefonnummer kan kun ses af medlemmer der er logget ind på hjemmesiden, så det vil aldrig være tilgængeligt for f.eks. Google.
Men man kan også vælge at gå skridtet videre og skjule adresse og telefonnummer, så den kun er synligt fir en selv og bestyrelsen.

På denne side: http://www.byggepladen.dk/medlemmer.asp kan du se hvordan medlemsinfo ser ud for udefrakommende. Se f.eks. mig, Peter Lind, der har skjult min adressen helt, og min far. Ole Lind, der har den synlig for medlemmer.

Og velkommen ombord!

Mvh
Peter Lind
Peter Lind
Til top
KSJ Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Juli-2014 kl. 16:59
Super... mange tak for svaret :)
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.