Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Village
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Village

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kim.Sørensen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 05-Januar-2009
Sted: Middelfart - DK
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 621
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Village
    Sendt: 03-Juli-2014 kl. 07:30
Hej Folkens.

Min nyeste MOC: Smile

Overview:


Kro / Inn:


Vandfaldet:


Høsten er i fuld gang:


Kirken:


Bjerget:


Og der bliver hugget brænde:


Her er vi inde i Kroen:


Der er gået helt hobby i at lave små skibe og se om de kan flyde: Wink


Der er travlhed på market, hvor dronningen er på visit med en hofdame og prinsen:


Der bliver sørget for at der altid er noget at købe:


Laden: (hvor forskellige ting bliver opbevaret


Håber i synes om værket Big smile
Til top
Lauge.L.C Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 23-Juli-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 347
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauge.L.C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juli-2014 kl. 10:28
Det er da fint. Jeg kan rigtig godt lide broen. Stierne ser lidt for kantede uf i mine øjne, kunne det måske gøres anderledes?
Til top
Kim.Sørensen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 05-Januar-2009
Sted: Middelfart - DK
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 621
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juli-2014 kl. 15:20
Citat: Lauge.L.C Lauge.L.C skrev:

Det er da fint. Jeg kan rigtig godt lide broen. Stierne ser lidt for kantede uf i mine øjne, kunne det måske gøres anderledes?


Sagtens, men kræver nogle flere klodser ;)
Til top
Hans-Christian Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 05-Januar-2014
Sted: Faaborg
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 78
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans-Christian Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juli-2014 kl. 15:29
Det ser godt ud. Kan særligt godt lide bjerget med møllen Smile
Byg og hyg!
Til top
Lauge.L.C Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 23-Juli-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 347
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauge.L.C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juli-2014 kl. 17:03
Citat: Hans-Christian Hans-Christian skrev:


Det ser godt ud. Kan særligt godt lide bjerget med møllen Smile

Godt spottet Den havde jeg ikke set
Til top
Kim.Sørensen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 05-Januar-2009
Sted: Middelfart - DK
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 621
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juli-2014 kl. 18:43
Citat: Hans-Christian Hans-Christian skrev:

Det ser godt ud. Kan særligt godt lide bjerget med møllen Smile


Hehe mange tak, og ja synes også at bjerget lykkedes meget godt, det var faktisk også mit første forsøg på at lave et bjerg uden brug af "den grimme bjergbund" som nogle betegner den som WinkBig smile
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juli-2014 kl. 18:59
Har du lige bygget det? Det er da godt nok gået stærkt, er det ikke? Eller havde du noget liggende i forvejen?

Det er imponerende - jeg synes at det er et rigtig godt layout, og jeg er helt vild med bjerget med møllen!

Og der er masser af liv og små scener - den slags kan jeg slet ikke stå for.

Det eneste negative jeg kan komme på er at det er lidt for "firkantet" - ligesom Lauge antyder om stierne, så kunne der godt trænge til at komme lidt flere ujævnheder og skæve vinkler ind hist og her. F.eks. nogle løse sten/1-knopper rundt ved stierne, nogle "huller" i murværket (f.eks. erstat en 1x1 klods med to 1x1 plates og en 1x1 round plate) og den slags. Bare for at gøre det endnu mere spændende!

Uh, og så skal nogle af dine sorte plader vaskes Big smile
Peter Lind
Til top
Kim.Sørensen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 05-Januar-2009
Sted: Middelfart - DK
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 621
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Juli-2014 kl. 04:29
Citat: Peter.Lind Peter.Lind skrev:

Har du lige bygget det? Det er da godt nok gået stærkt, er det ikke? Eller havde du noget liggende i forvejen?

Det er imponerende - jeg synes at det er et rigtig godt layout, og jeg er helt vild med bjerget med møllen!

Og der er masser af liv og små scener - den slags kan jeg slet ikke stå for.

Det eneste negative jeg kan komme på er at det er lidt for "firkantet" - ligesom Lauge antyder om stierne, så kunne der godt trænge til at komme lidt flere ujævnheder og skæve vinkler ind hist og her. F.eks. nogle løse sten/1-knopper rundt ved stierne, nogle "huller" i murværket (f.eks. erstat en 1x1 klods med to 1x1 plates og en 1x1 round plate) og den slags. Bare for at gøre det endnu mere spændende!

Uh, og så skal nogle af dine sorte plader vaskes Big smile


Takker Smile
Jep, blev færdig med det for en lille uges tid siden, bygget helt op fra bunden, på nær møllen, og ja det bliver så næste teknik jeg skal prøve at få mere ujævnheder ind i stierne, nu fik jeg så prøvet at bygge et bjerg uden brug af bjergbundstykket, er også lidt stolt over resultatet Big smile

Hmm ja ser ikke ligefrem godt ud hehe, men have håbet lidt på at det vil regne så taget blev vasket Tongue


Til top
Michael.B.Poulsen Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 05-August-2011
Sted: Randers
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.B.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Juli-2014 kl. 07:41

Super godt bygget Clap


Dejligt med lidt inspiration Smile

Michael B. Poulsen
Til top
Kim.Sørensen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 05-Januar-2009
Sted: Middelfart - DK
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 621
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Juli-2014 kl. 10:22
Citat: Michael.B.Poulsen Michael.B.Poulsen skrev:

Super godt bygget Clap


Dejligt med lidt inspiration Smile



Takker Big smile

Tag endelig hvad du kan bruge Wink


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.107 sekunder.