Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Eurofighter Typhoon (kampfly)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eurofighter Typhoon (kampfly)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Eurofighter Typhoon (kampfly)
    Sendt: 21-Juni-2014 kl. 12:40
Ja så endte det alligevel med at jeg byggede endnu et fly, Jeg havde ellers aftalt med mig selv at bygge noget anderledes... Det må blive næste gangLOL

Den er bygget i forbindelse med danish airshow som er i morgen (søndag d. 22/6/2014)
Den står nu i Eurofighter teltet på airshow's pladsen i Karup, så til dem der skal til airshow i morgen kom ind og kig.

Jeg vil gerne sige 1000-tak til Anne Mette V for at have sat mig i forbindelse med Advice/ eurofighter-gmbh. Det er SÅ nice af dig Anne Mette!

Den er i bygget i størrelsesforhold 1:20
Flere og bedre billeder kan ses på min Flickr






https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3913
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2014 kl. 14:04
Endnu et helt igennem fantastisk fly og skønt at se, at du nåede at få det bygget. 

Med den klasse du altid levere på dette område, så var det helt naturligt. at sende opgaven videre til dig.Smile
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Jesper.Lindbæk Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 17-Januar-2011
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 926
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Lindbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2014 kl. 15:52
Flot lavet! Den får du helt sikkert mange kommentarer på i morgenClap

Hvorfor er bevæbningen forskellig? Er det autentisk eller for at vise flere muligheder?
Jesper Westlund Lindbæk



Oderint dum metuant



I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it!
Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juni-2014 kl. 16:37
Citat: Jesper.Lindbæk Jesper.Lindbæk skrev:

Flot lavet! Den får du helt sikkert mange kommentarer på i morgenClap

Hvorfor er bevæbningen forskellig? Er det autentisk eller for at vise flere muligheder?
Mange tak Jesper. Bevæbningen er lavet på forespørgsel fra Eurofighter. Jeg er 90% sikker på at den er realistisk, men en Eurofighter ville næppe være så bevæbnet på en "rigtig" mission. Den her bevæbning ville være ekstrem tung og begrænse flyets manøvre. 
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2614
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 06:15
Wow den er fed Lennart Thumbs Up
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 12:48
Må sige den er helt fantastisk flot bygget..............Dog vil jeg tillade mig at protestere over at den har fået danske mærker på. Ja for den er jo stadig ikke i det danske forsvar. Nå var nu bare for sjovt. Men godt og flot bygget.Clap
Henrik Kunz
Til top
Niels.Bugge Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 570
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.Bugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 12:58
Nice stuff :) Clap

Kan godt være jeg bliver nødt til at stjæle det 2x2 round plate missil-design, hvad er den store hvide under højre vinge?


Redigeret af Niels.Bugge - 22-Juni-2014 kl. 13:00
Niels Bugge



Forskellen på mænd og drenge er størrelsen på deres legosamling
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3073
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 13:08
Hvor er din Lego version ?? jeg kan kun se 3 billeder af den ægte. TongueWink


Den er fuldstændigt fantastisk godt lavet. desværre er der meget få der laver sådanne ting,
Pga. Lego's No-War-Policy.
Jeg elsker vinge og Cockpit designet , misilerne har også en hel del realisme til dem. godt gået,
Det ender vel med at børne vil op at sidde i den, da de forveksler den med den ægte varer hehe.




Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 22-Juni-2014 kl. 13:12
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 24-Juli-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 933
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 13:22
Næsen er søreme smart fundet på.
K.Gabriel
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7829
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 14:33
Den så godt IRL - og der blev også reklameret for modellen over højttaleranlægget ;)



Redigeret af Peter.Vingborg - 22-Juni-2014 kl. 14:33
Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 17:23
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

.......Dog vil jeg tillade mig at protestere over at den har fået danske mærker på. Ja for den er jo stadig ikke i det danske forsvar
I know. Eurofighter ville gerne have den med danske mærker - de vil jo gerne stå for Danmarks næste kamfly. og takSmile
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 17:28
Citat: Niels.Bugge Niels.Bugge skrev:

Nice stuff :) Clap

Kan godt være jeg bliver nødt til at stjæle det 2x2 round plate missil-design, hvad er den store hvide under højre vinge?
"snup" du bare løsWink. Det er en Storm Shadow.
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 17:33
Citat: Peter.Vingborg Peter.Vingborg skrev:

Den så godt IRL - og der blev også reklameret for modellen over højttaleranlægget ;)

Fedt du var inde at se den. Den blev rigtig godt taget imod og folk fik da skudt nogle billeder af den, må man sige.
Jeg var naturligvis også selv derude, men hørte ikke lige mit fly blive nævnt over anlægget- Hvad sagde de?Smile
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7659
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 18:29

Den er helt suveræn, Lennart! Er modellen nu din, eller Eurofighters ejendom? Jeg håber - ligesom med alle dine andre modeller - at vi kan komme til at se dem på en af vores udstillinger... Thumbs Up
René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7829
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 18:59
Det var så hut jeg visker en der havde været tilknyttet Eurofighter-projektet i var det op mod 17 år, der fyrede af at børn kunne kommer over og se en model bygget i LEGO i Eurofighter-teltet.

Ikke noget sådan vildt stort, men nok til at jeg lige lagde turen ganske kort forbi - havde en utålmodig knægt på ni år med på slæb...

Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 09:19
Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:


Den er helt suveræn, Lennart! Er modellen nu din, eller Eurofighters ejendom? Jeg håber - ligesom med alle dine andre modeller - at vi kan komme til at se dem på en af vores udstillinger... Thumbs Up
Mange tak René. Nu er den EurofightersSmile
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
Samuel.Barksdale Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Sted: DK
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samuel.Barksdale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 09:28
Flot fly. Mon jeg kunne lave den med Technic? Wink
Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 09:36
Citat: Samuel.Barksdale Samuel.Barksdale skrev:

Flot fly. Mon jeg kunne lave den med Technic? Wink
Tak. Jeg tror ikke du kan bygge den i Technic så den ligner min, men du kan "sagtens" bygge et kampfly i Technic, Tjek denne F-14 ud
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
Martin.Sejr.Atzen Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 22-Maj-2014
Sted: Sønderjylland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 87
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Sejr.Atzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 20:08
Super Nice men tror du har ret i at den nok ikke ville være så opladt til en rigtig mission så ville den nok være begranset i tilladt G påvirkning. Igen super Nice
Martin S. Atzen
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 06:01
du er bare mester i kampfly modeller Smile
Anders Dimitri Massigeh
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.