Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - The Simpsons House 71006
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Simpsons House 71006

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stjerne Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stjerne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: The Simpsons House 71006
    Sendt: 09-April-2014 kl. 01:44
Hejsa

Har fået tilbudt en uåbnet Simpsons 71006 til billige penge

Når jeg googler lidt rundt, kan jeg kun finde 2 butikker i Danmark som har den.
Dog har ingen af dem den på lager.

Er det fordi den stadig er så ny, at den ikke er på lager i Danmark?

Den jeg er ved at købe er nemlig i Danmark, så hvor har han den fra......
Til top
Brian.Jacobsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Januar-2009
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 839
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 01:48

Hej

Du kan købe den i Lego butik i Københaven eller på Lego hjemmeside


Brian 

Brian Jacobsen
Til top
Nicki.Carstensen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 30-Juli-2010
Sted: Damark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 586
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicki.Carstensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 02:31
http://shop.lego.com/en-DK/The-Simpsons-House-71006?fromListing=listing

Redigeret af Nicki.Carstensen - 09-April-2014 kl. 02:31
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 04:43
Citat: Stjerne Stjerne skrev:

Er det fordi den stadig er så ny, at den ikke er på lager i Danmark?

Den jeg er ved at købe er nemlig i Danmark, så hvor har han den fra......

Som andre allerede har påpeget, så kan man købe sættet i LEGO Store på Strøget i København, online på shop.lego.com, og vistnok også i butikken i LEGOLAND.

Sættet er et "exclusive" sæt, hvilket betyder at det f.eks. ikke sælges i Bilka og Coop og den slags steder, men kun i udvalgte butikker. Lidt i samme stil som de andre store bygninger i serien "modular buildings".
Peter Lind
Til top
Stjerne Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stjerne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 09:02
okay takker for svarene.

Forstod bare ikke hvor han havde den fra, på pricerunner er den kun 2 steder, som ikke har den på lager

Til den pris den står til på lego store, skal jeg vist være glad for de 800 han forlanger for den, uåbnet
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 10:55
Jeg er vidende om at der er forsvundet varer fra LEGO Store på Strøget, heriblandt Simpsons House, så jeg ville kontakte politiet!
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 14:03
800,- er en yderst mistænkelig pris for så stort et sæt. Spurgte du ikke hvordan det kunne være så billigt?

Ved sidste AFOL Shopping i LEGO Store på Strøget købte jeg et Simpsons House, som jeg troede jeg skulle bygge når LEGO World endeligt var overstået, men jeg må efterhånden erkende, at jeg hellere bare vil MOCe Ermm
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 04-September-2007
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 1970
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 14:54

Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

800,- er en yderst mistænkelig pris for så stort et sæt. Spurgte du ikke hvordan det kunne være så billigt?

Ved sidste AFOL Shopping i LEGO Store på Strøget købte jeg et Simpsons House, som jeg troede jeg skulle bygge når LEGO World endeligt var overstået, men jeg må efterhånden erkende, at jeg hellere bare vil MOCe Ermm

Hej Ulrik,


Hvis du kun vil moc'e vil jeg gerne give 800,- for den LOLLOL

Morten Anker



Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
Steen.H.Mikkelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 320
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Steen.H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 16:15
Om det er PH-kogler, Arne Jacobsen-stole eller store, dyre LEGO-sæt, man får tilbudt mistænkeligt billigt, så bør alle alarmklokker begynde at ringe hos hæderlige personer - og jeg vil give Svend Erik fuldstændigt ret i, at politiet bør underrettes!
Steen Holm Mikkelsen
Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4319
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 16:51
 

Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:27
Adrian Perslow
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 18:18
Citat: Adrian.Perslow Adrian.Perslow skrev:

Der kan umuligt forsvinde sæt fra LEGO Storen - de har jo så meget politi derinde LOL
Desværre er der ikke noget at grine af.
Det gør de i hvert fald ikke inde i butikken.
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 2696
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 18:51
For at der ikke skal være løgn, så har der været stjålet Simpsons huse fra LEGO Storen.
Lige da det nye Mærsk skib var udkommet var vi tre der troppede op ved butikkens åbningstid. Der fik vi af vide, at der havde været indbrud om natten og tyvene var rendt med bl.a. Simpsons huse og mærsk skibe.
Til top
Stjerne Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stjerne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2014 kl. 12:19
Sælger har ikke kvittering, selvom den er uåbnet. 
Han siger han fik den i gave.

Det vil vel altid bare blive påstand mod påstand, hvis man skulle kontante politi?
Gør de overhovedet noget ud af en genstand til 800,- ?
Til top
Steen.H.Mikkelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 320
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2014 kl. 12:37
De sidste oplysninger sammenholdt med, at der rent faktisk har været indbrud hos LEGO Store i København, giver en kraftig lugt af urent trav. Som jeg skrev tidligere i tråden, bør en
urealistisk lav pris på en ellers dyr vare give en mistanke om, at der kan være tale om tyvekoster - "sælger" har meget sandsynligt flere "gaver" på lager, så hvis du vil holde din sti ren, Stjerne, vil jeg (og sikkert også mine klubkammerater her på forum) stærkt råde dig til at spare sammen til at kunne købe The Simpsons' House hos LEGO Store - ærlighed varer nu en gang længst!
Steen Holm Mikkelsen
Til top
Rasmus.Ansbjerg Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 09-Februar-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 2571
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Ansbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2014 kl. 13:44
Det kunne jo også være en LEGO ansat som ikke skulle bruge den alligevel. Så længe prisen ikke er lavere end hvad de koster i Billund for nogle, så vil jeg nu ikke begynde at kriminalisere alle mulige.
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3076
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2014 kl. 14:13

eller også har han bare fået den i gave, jeg er da godt klar over at alarm klokkerne burde ringe, men alligevel.
Folk sælger gaver til under pris hele tiden. bare se DBA fks, der er tons vis af nye ting til lav pris, også selvom sælger har kvitering,
tag for eksempel spil,
Et helt nyt xbox 360 spil koster typisk 550 kr.
Men ca en uge efter det er udkommet er der nogle der sælger det til 200 kr på DBA, da de ikke skal bruge det mere.

det jeg siger er, i er bare misundelige fordi i ikke får det til den pris LOL

Det er jeg også hehe



Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 10-April-2014 kl. 14:43
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4319
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2014 kl. 14:25
 

Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:27
Adrian Perslow
Til top
Brian.Viron.Petersen Se drop down
Knop
Knop


Medlem siden: 06-December-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 11
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Viron.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2014 kl. 17:06
Jeg skal må også indrømme jeg fik min Simpsons hus til de penge, så hold lige den der politi anmeldelse tilbage, personen har vel en kvittering ;-)
Til top
Hans.Pedersen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 25-Oktober-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 131
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2014 kl. 05:43

Interessant tråd, som jeg gerne vil følge op med et spørgsmål. En ting er hvad færdige sæt sælges til. Men hvad med blandet LEGO? Synes jeg tidligere har læst at en blandet LEGO til en kg. pris på 100 kr. er et fornuftigt køb. Hvad hvis man kan købe noget til 66 kr./kg. Skal man så være bekymret? Eller er det bare et "godt køb"?

MVH
Hans

Hans Pedersen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2014 kl. 07:01
Hvis du får det til 66kr/kg så slår du bare til. Ja for så har du gjort et godt køb. Selv er jeg da også så heldig en gang imellem at gøre et godt køb og det skal en jo bare være glad for. Tror Lego klare sig selv om der bliver stjålet en gang imellem. De er sikkert godt forsikret. Vil dog godt slå fast det er ikke ok at stjæle. Men da ok at lave en fin handel.Smile
Henrik Kunz
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.