Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > International Announcements
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hispabrick Magazine No. 19
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hispabrick Magazine No. 19

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hispabrick Magazine No. 19
    Sendt: 06-April-2014 kl. 17:03
Det nye nummer er ude - denne gang med en pæn omtale af LEGO World 2014 i Bella Center...
Til top
Jakob.Matthiesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 03-April-2011
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Matthiesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 10:12
Under artiklen The Minifig: A Cult Object har de formået at omdøbe lejetøjskæden BR til R. Det er sikkert bare en type-o da der lige over er et billede af Fætter BR hvor der jo som bekendt står BR på hans bjørneskindshue.

Plejer man ikke at kunne downloade disse magasiner? Den vil have mig til at logge på facebook og alt muligt andet snask for at hente det.
Jeg har kun EGO-klodser.
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 11:27
Citat: Jakob.Matthiesen Jakob.Matthiesen skrev:

Plejer man ikke at kunne downloade disse magasiner? Den vil have mig til at logge på facebook og alt muligt andet snask for at hente det.
Jeg har hentet noget derfra før, og der brugte jeg vist også facebook-konto i stedet for at oprette en profil hos dem specifikt.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 11:30
Citat: Jakob.Matthiesen Jakob.Matthiesen skrev:

Plejer man ikke at kunne downloade disse magasiner? Den vil have mig til at logge på facebook og alt muligt andet snask for at hente det.

Inde på http://www.hispabrickmagazine.com/ kan man hente det i alle fire udgaver (spansk og engelsk i preview og trykkeklar PDF) oppe til højre. Det kræver ikke noget facebook-login så vidt jeg oplever.

Peter Lind
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 13:20
Facebook er ikke nødvendig... Smile
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 13:35
God artikel om LW 2014. Den der technic snowspeeder kunne jeg godt se Lego lave en udgave af.
Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.