Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hist hvor vejen slår en bugt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hist hvor vejen slår en bugt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hist hvor vejen slår en bugt
    Sendt: 01-Juni-2013 kl. 10:39

Så fik jeg taget billeder af det hus jeg havde med til klodsfest2013. Huset er siden flyttet over til et andet landskab, som passer i størrelse til montren i legostore Kbh.

Jeg har 4 billeder til flicker. Her er linket til det første

<span style="font-family: Helvetica; font-size: 15px; line-height: 19px; white-space: nowrap; -webkit-tap-highlight-color: rgba26, 26, 26, 0.296875; -webkit-com-fill-color: rgba175, 192, 227, 0.230469; -webkit-com--color: rgba77, 128, 180, 0.230469; ">http://www.flickr.com/photos/63937532@N04/8921559116/in/photostream</span>

Redigeret af Daniel.Andersen - 27-Juli-2015 kl. 21:34
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Jacob.Sparre Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 07-Maj-2009
Point: 225
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob.Sparre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Juni-2013 kl. 10:44
Flot bindingsværk!
Til top
Peter.Petersen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 26-Februar-2009
Region: Østjylland
Point: 212
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Juni-2013 kl. 11:46
Ser rigtigt godt ud - glæder mig til at se flere billeder.
Peter Mikael Petersen
Når der hygges, skal der bygges
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Marts-2006
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3910
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 02:32
Rigtig flot, selv om det ikke er et tog
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Point: 2691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 03:45
Rigtigt flot lavet, med masser af flotte detaljer :-)
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-November-2012
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 04:51
Det er virkelig fedt. 
Jeg kan godt lide at der er så mange detaljer - man kan kigge og kigge i "timevis", og alligevel opdage noget nyt næste gang man kigger.
Det er fedt at du bruger Friends-dyr sammen med de almindelige - og også Friends-blomsterne som stok-roser. Jeg er i det hele taget vild med den tætte beplantning du har. Det ser godt ud!

Og så er det jo fantastisk med alle de små detaljer fra sangen - døren der "synker halvt i knæ", katten der står og skyder ryg, svalereden under tagskægget, og så videre og så videre.

Hvis jeg endelig skulle finde et kritikpunkt - og det skal jeg vel - så ville jeg have valgt en anden løsning til barnet. Enten noget med et hoved i en turban (jeg tror at Lasse Vestergård brugte noget i den stil i sin julekrybbe), eller måske en minifig-baby fra Citizen Block. http://shop.citizenbrick.com/Minifig-Baby-91278.htm - det går selvfølgelig ikke hvis man vil være purist (og/eller udstille i LEGO Store), men det passer bedre ind end Oscar-statuetten.

NB: Har du mulighed for at sangteksten kommer til at være med i udstillingen? Så folk virkelig kan se hvor præcist dit byggeri rammer?
Peter Lind
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 05:56

Ja jeg må jo bare lige sige jeg er vild med det. Giver gode ider til fremtidig byg, så tak tak.ClapClap

Henrik Kunz

Redigeret af Henrik.Kunz - 02-Juli-2013 kl. 07:01
Henrik Kunz
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 06:06
Rigtig fint og virkelig stemningsfuldt.
Lige som en tur i den fynske landsby eller frilandsmuseet.
Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 16:33
Først tak for alle de fine kommentarer. Angående barnet på moders arm. Det SKAL være lego. Jeg har prøvet alternativer til statuen, synes det bliver for klodset Wink

Nu er modellen sat op i Storen.

Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 6201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 16:49
Jeg har også fået mit layout klar til Lug Showcase. Men efter de mål jeg anden steds på siden har fået oplyst, er det 4 cm for bredt...:-( Hvor bredt har du bygget det i knopper?? Det ser ellers rigtig godt ud:-)
Søren Johansen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 17:14
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Jeg har også fået mit layout klar til Lug Showcase. Men efter de mål jeg anden steds på siden har fået oplyst, er det 4 cm for bredt...:-( Hvor bredt har du bygget det i knopper?? Det ser ellers rigtig godt ud:-)

71 knopper, tror jeg.  Men der var plads til 2-3 knopper mere. Havde brugt Peters regne metode, som du spurte ind til i en anden tråd.
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 6201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 17:57
Ja det havde jeg også, men efter jeg var forbi Lego Storen idag, blev jeg nød til at tjekke efter, og gudskelov passede det...
Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.