![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Hist hvor vejen slår en bugt |
Besvar
|
| Forfatter | |
Daniel.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 18-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 3358 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Hist hvor vejen slår en bugtSendt: 01-Juni-2013 kl. 10:39 |
|
Så fik jeg taget billeder af det hus jeg havde med til klodsfest2013. Huset er siden flyttet over til et andet landskab, som passer i størrelse til montren i legostore Kbh. Jeg har 4 billeder til flicker. Her er linket til det første <span style="font-family: Helvetica; font-size: 15px; line-height: 19px; white-space: nowrap; -webkit-tap-highlight-color: rgba26, 26, 26, 0.296875; -webkit-com-fill-color: rgba175, 192, 227, 0.230469; -webkit-com--color: rgba77, 128, 180, 0.230469; ">http://www.flickr.com/photos/63937532@N04/8921559116/in/photostream</span> Redigeret af Daniel.Andersen - 27-Juli-2015 kl. 21:34 |
|
|
At bygge med LEGO er som at male i 3D
|
|
![]() |
|
Jacob.Sparre
Klods
Medlem siden: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 225 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Juni-2013 kl. 10:44 |
|
Flot bindingsværk!
|
|
![]() |
|
Peter.Petersen
Klods
Medlem siden: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 212 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Juni-2013 kl. 11:46 |
|
Ser rigtigt godt ud - glæder mig til at se flere billeder.
|
|
|
Peter Mikael Petersen
Når der hygges, skal der bygges |
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Juni-2013 kl. 02:32 |
|
Rigtig flot, selv om det ikke er et tog
|
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Juni-2013 kl. 03:45 |
|
Rigtigt flot lavet, med masser af flotte detaljer :-)
|
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Juni-2013 kl. 04:51 |
|
Det er virkelig fedt.
Jeg kan godt lide at der er så mange detaljer - man kan kigge og kigge i "timevis", og alligevel opdage noget nyt næste gang man kigger. Det er fedt at du bruger Friends-dyr sammen med de almindelige - og også Friends-blomsterne som stok-roser. Jeg er i det hele taget vild med den tætte beplantning du har. Det ser godt ud! Og så er det jo fantastisk med alle de små detaljer fra sangen - døren der "synker halvt i knæ", katten der står og skyder ryg, svalereden under tagskægget, og så videre og så videre. Hvis jeg endelig skulle finde et kritikpunkt - og det skal jeg vel - så ville jeg have valgt en anden løsning til barnet. Enten noget med et hoved i en turban (jeg tror at Lasse Vestergård brugte noget i den stil i sin julekrybbe), eller måske en minifig-baby fra Citizen Block. http://shop.citizenbrick.com/Minifig-Baby-91278.htm - det går selvfølgelig ikke hvis man vil være purist (og/eller udstille i LEGO Store), men det passer bedre ind end Oscar-statuetten.
NB: Har du mulighed for at sangteksten kommer til at være med i udstillingen? Så folk virkelig kan se hvor præcist dit byggeri rammer? |
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Juni-2013 kl. 05:56 |
|
Ja jeg må jo bare lige sige jeg er vild med det. Giver gode ider til fremtidig byg, så tak tak. Henrik Kunz
Redigeret af Henrik.Kunz - 02-Juli-2013 kl. 07:01 |
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Sacha.Erhardtsen
Panel
Medlem siden: 18-Januar-2013 Region: Fyn Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Juni-2013 kl. 06:06 |
|
Rigtig fint og virkelig stemningsfuldt.
Lige som en tur i den fynske landsby eller frilandsmuseet. |
|
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
|
![]() |
|
Daniel.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 18-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 3358 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Juli-2013 kl. 16:33 |
|
Først tak for alle de fine kommentarer. Angående barnet på moders arm. Det SKAL være lego. Jeg har prøvet alternativer til statuen, synes det bliver for klodset
![]() Nu er modellen sat op i Storen. |
|
|
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Juli-2013 kl. 16:49 |
|
Jeg har også fået mit layout klar til Lug Showcase. Men efter de mål jeg anden steds på siden har fået oplyst, er det 4 cm for bredt...:-( Hvor bredt har du bygget det i knopper?? Det ser ellers rigtig godt ud:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Daniel.Andersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Juli-2013 kl. 17:14 |
71 knopper, tror jeg. Men der var plads til 2-3 knopper mere. Havde brugt Peters regne metode, som du spurte ind til i en anden tråd.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Juli-2013 kl. 17:57 |
|
Ja det havde jeg også, men efter jeg var forbi Lego Storen idag, blev jeg nød til at tjekke efter, og gudskelov passede det...
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |