![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde Vorgob-Barde den 18 Maj |
Besvar
|
| Forfatter | |
Johnny.Sørensen
Panel
Medlem siden: 19-September-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1866 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde Vorgob-Barde den 18 MajSendt: 05-Maj-2013 kl. 10:01 |
|
Denne gang slipper deltagerne for at soterer minifigs, så tag et sæt med at bygge, nogle klodser til at soterer eller hvad i ellers kan finde på
Lige hvornår på dagen vi starter er lidt op til de der ønsker at deltage, men hvis det er stemning for det er der kaffe og rundstykker fra kl 10 og holder vejret finder vi nok noget at putte på grillen senerer på dagen |
|
|
Johnny Kølskov Sørensen
*****At være eller ikke at have***** |
|
![]() |
|
John.Høj
Klods
Medlem siden: 30-September-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 273 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Maj-2013 kl. 07:40 |
|
Jeg vil se om ikke jeg kan være der ca. kl.10:20 skal jeg ellers tage noget med op nede fra Torben..?? |
|
![]() |
|
Alex.M.Hansen
Plade
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 83 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Maj-2013 kl. 05:37 |
|
Jeg vil da gerne komme ;)
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Maj-2013 kl. 07:16 |
|
Hanne og Søren Skjødt-Ladefoged ca kl 10
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2318 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Maj-2013 kl. 13:46 |
|
Er der nogle som bliver til frokost?
|
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Maj-2013 kl. 03:05 |
|
Ja stod der ikke noget om en grill hvis vejret var godt??
Hanne og Søren til frokost.
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Johnny.Sørensen
Panel
Medlem siden: 19-September-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1866 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Maj-2013 kl. 07:43 |
|
jow jow såmænd
|
|
|
Johnny Kølskov Sørensen
|
![]() |
|
Alex.M.Hansen
Plade
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 83 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Maj-2013 kl. 03:20 |
|
Hvis jeg kan nå det kommer jeg også ved en 10 tiden og bliver til frokost
|
|
![]() |
|
John.Høj
Klods
Medlem siden: 30-September-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 273 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Maj-2013 kl. 13:00 |
|
Jeg vil gerne sige Johnny og Sandra, tak for en hyggelig dag samt tak til alle andre deltager..
|
|
![]() |
|
Johnny.Sørensen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Maj-2013 kl. 13:12 |
|
Vi vil da også sige tak til alle de opmødte for en hyggelig dag, lidt underligt at vi ikke sad begravet i minifigs som vi plejer
|
|
|
Johnny Kølskov Sørensen
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |