![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lego sælges |
Besvar
|
| Forfatter | |
Susanne
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lego sælgesSendt: 03-Maj-2013 kl. 02:53 |
|
Håber det er ok jeg prøver at sælge min søns Lego herinde ?
For mange tusinde kroners Lego. Stor kasse med Lego, bla. Lego Mindstorm Robot (Nypris 2100,-), Pirats of the Caribbian, Starwars og meget meget mere. Modelnr. bla. 8547 + 4195 + 5886 + 7325 + 8016 + 8086 + 10131 + 21013 + 7899 + 7094 + 2260, men der er dog mange flere. Giv et bud.
|
|
![]() |
|
Susanne
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2013 kl. 02:56 |
|
Jeg håber jeg kan få mellem 2500-3000 for kassen med Lego.
Skulle der være interesse kan jeg kontaktes på sorensusanne@gmail.com
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2013 kl. 11:13 |
|
Svært at give et seriøst bud, når du skriver "blandt andet", og ikke lægger et billede op.
|
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Asger.Lindeblad
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1774 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2013 kl. 11:41 |
|
Redigeret af Asger.Lindeblad - 08-December-2024 kl. 23:08 |
|
![]() |
|
Susanne
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Maj-2013 kl. 07:48 |
|
Jeg bor i Ribe.
Lego'et er ikke samlet, derfor har jeg ikke lagt billeder op. Og så kan jeg ikke lige se hvor jeg kan ligge billeder op. Mvh Susanne
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Maj-2013 kl. 09:31 |
|
Det er heller ikke så ligetil at lægge billeder op herinde - det nemmeste er faktisk at lægge dem op et andet sted på nettet (f.eks. på flickr.com) og så linke til dem her i forummet.
Men tag endelig nogle billeder af de usamlede klodser - hvis du har flere (pap)kasser med LEGO, så tag et billede af hver kasse udefra, og et nærbillede af kassens indhold. Skriv derudover hvad kasserne vejer - mange er glade for at købe blandede sæt baseret på vægt. Hvis du gerne vil sælge sættene enkeltvis, så behøves der måske ikke ligefrem et billede, men skriv hvilket sæt du har til salg, og hvad du gerne vil have for det (lav en lang liste) - og om man selv skal komme og hente i Ribe, eller om du sender ud i landet. med venlige hilsner
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |