![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
tog |
Besvar
|
| Forfatter | |
rasmus
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: togSendt: 24-April-2013 kl. 11:27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hej en stor stor tak til jan for hjælpen med bilen men nu er den gal igen rasmus har en lille tog bane med to tog så købte vi det grønne tog til klods fest og hade regnet med at det ville køre på skinner men nej der manglede en fjern betjæning i kassen så er det jo svært at få det til at sammer arbejde vi har brug for akut hjælp hilsen mormor og rasmus ![]()
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-April-2013 kl. 12:07 |
|
Det var da kedeligt at den mangler.
Der en dansker der har en til salg her: http://www.bricklink.com/store.asp?p=Lassen&itemID=42653649 Den passer til dette tog, som jeg går ud fra at det er det rigtige? Redigeret af C.Behrens - 24-April-2013 kl. 12:11 |
|
![]() |
|
Rasmus
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-April-2013 kl. 13:10 |
|
Kan jeg på nogen måde få de to toge som Rasmus har og som køre uden mærket til at køre sammen med det grønne tog vi lige har købt uden fjernbetjening nu må i hjælpe mormor fra skive det er lidt for svært til mig
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |