![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Model af FÆNGSLET |
Besvar
|
| Forfatter | |
Anders, FÆNGSLET
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Model af FÆNGSLETSendt: 22-April-2013 kl. 09:38 |
|
Hej!
Jeg arbejder på FÆNGSLET i Horsens. Det er en kulturinstitution beliggende i det gamle statsfængsel.
Vi er gået igang med et projekt, som måske skal udmønte sig i en model af fængslet bygget i LEGO.
LEGO foreslog os at tage kontakt til jer herinde, og nu vil jeg så spørge om der er nogen der kunne tænke sig at deltage i et sådan projekt.
Hvis dette har vakt jeres interesse, er I velkomne til at kontakte mig på mail ; andra@faengslet.dk
De bedste hilsner
Anders Rasmussen
FÆNGSLET, Horsens
|
|
![]() |
|
Christian.Vils
Tagsten
Medlem siden: 15-Februar-2011 Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 619 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-April-2013 kl. 11:14 |
|
Jeg kunne da godt være interesseret i at hjælpe med at bygge. Hvad er tidsrammen og budgettet for projektet?
Hvilken skala har i tænkt det skal være og er det "kun" en arkitektmodel eller skal der være interiør, liv og bevægelse?
|
|
|
Christian Vils
|
|
![]() |
|
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 218 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-April-2013 kl. 15:17 |
|
Hej Anders og Christian
Jeg har skrevet dig en mail. Og spurgt indtil projektet. Christian, kan du ikke sende mig en pm med din mail. Så tager jeg lige kontakt til dig.
|
|
![]() |
|
Anders, FÆNGSLET
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-April-2013 kl. 03:10 |
|
Tak for responsen!
Jeg har fået en del mails, og skal se og få svaret på dem i dag.
Jeg kontakter Svend på telefon, da han har sendt en række spørgsmål, som vil være gode at få svar på.
Vil poste nyt her i tråden, når jeg ved mere.?
Som så meget andet afhænger dette projekt også af økonomien. Så jeg kan desværre ikke love at det bliver til noget. Men jeg er fortrøstningsfuld, og synes det kunne være rigtig sjovt at få sat i værk.
Er der flere der har lyst til at byde ind skal I være meget velkomne.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |