Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Model af FÆNGSLET
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Model af FÆNGSLET

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders, FÆNGSLET Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders, FÆNGSLET Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Model af FÆNGSLET
    Sendt: 22-April-2013 kl. 09:38
Hej!

Jeg arbejder på FÆNGSLET i Horsens. Det er en kulturinstitution beliggende i det gamle statsfængsel.

Vi er gået igang med et projekt, som måske skal udmønte sig i en model af fængslet bygget i LEGO.

LEGO foreslog os at tage kontakt til jer herinde, og nu vil jeg så spørge om der er nogen der kunne tænke sig at deltage i et sådan projekt.

Hvis dette har vakt jeres interesse, er I velkomne til at kontakte mig på mail ; andra@faengslet.dk

De bedste hilsner

Anders Rasmussen

FÆNGSLET, Horsens
Til top
Christian.Vils Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 15-Februar-2011
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 619
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.Vils Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 11:14
Jeg kunne da godt være interesseret i at hjælpe med at bygge. Hvad er tidsrammen og budgettet for projektet?
Hvilken skala har i tænkt det skal være og er det "kun" en arkitektmodel eller skal der være interiør, liv og bevægelse?
Christian Vils
Til top
Svend.Sørensen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 218
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 15:17
Hej Anders og Christian 
Jeg har skrevet dig en mail. Og spurgt indtil projektet. 

Christian, kan du ikke sende mig en pm med din mail. Så tager jeg lige kontakt til dig.
Til top
Anders, FÆNGSLET Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders, FÆNGSLET Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 03:10
Tak for responsen!

Jeg har fået en del mails, og skal se og få svaret på dem i dag.

Jeg kontakter Svend på telefon, da han har sendt en række spørgsmål, som vil være gode at få svar på.

Vil poste nyt her i tråden, når jeg ved mere.?

Som så meget andet afhænger dette projekt også af økonomien. Så jeg kan desværre ikke love at det bliver til noget. Men jeg er fortrøstningsfuld, og synes det kunne være rigtig sjovt at få sat i værk.

Er der flere der har lyst til at byde ind skal I være meget velkomne.
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede