Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Kolding
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Kolding

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Gitte.Larsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 01-Juni-2012
Sted: Danmark
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1613
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde i Kolding
    Sendt: 16-Februar-2013 kl. 14:06
Jeg vil hermed gerne invitere til byggemøde i Kolding d. 1 marts fra 18.30. Der er plads til 10 personer omkring bordet. Tag et sæt med hjemmefra og ellers er her rigeligt af lego og bygge medWink Jeg byder på kaffe/te og lidt til mavenTongue
Skriv jer på listen:

Gitte Larsen
Til top
John.Høj Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 30-September-2008
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Point: 273
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Høj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 17:51
Skriv jer på listen:

Gitte Larsen
John Høj Nielsen

Redigeret af John.Høj - 16-Februar-2013 kl. 17:52
Til top
Johnny.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 19-September-2007
Point: 1866
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johnny.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 01:58
Skriv jer på listen:

Gitte Larsen
John Høj Nielsen
Johnny Sørensen
Johnny Kølskov Sørensen

*****At være eller ikke at have*****
Til top
Thomas.Tværvang Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-September-2012
Sted: DK
Point: 718
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Tværvang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 12:47
Øv ka' ik Unhappy
Thomas Tværvang
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 12:48
Jamen Thomas, så holder jeg bare et mereLOL
Til top
Thomas.Tværvang Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-September-2012
Sted: DK
Point: 718
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Tværvang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 12:53
Ok, så kommer jeg bare til det næste Wink
Thomas Tværvang
Til top
Mads.Pedersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 16-Januar-2008
Point: 887
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 13:55
Skriv jer på listen:

Gitte Larsen
John Høj Nielsen
Johnny Sørensen
Mads Møller Pedersen
Mads Møller Pedersen
Til top
René.Kampen.Schrøder Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 19-Oktober-2012
Point: 12
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Kampen.Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 10:11
Hej Gitte

Jeg ville gerne komme, men jeg kan desværre ikke, da jeg går til dans om fredagen.
Mvh
René K. Schrøder
Kolding
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 11:45
Må jo se om jeg kan holde det på en anden dag næste gang så både du og Thomas kan være medTongue
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 14:06
Har fundet nogle ikke komplette sæt mm jeg gerne vil sælge/bytte til andet lego og så har jeg selvfølgelig alle mine rodekasserBig smile så kom og kig
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Region: Sønderjylland
Point: 3694
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 15:31
Aaaarrrggg Gitte du lokker Wink Ville gerne komme men konen har fødselsdag dagen efter og jeg har allerede sagt at sønnike og jeg tager til fodboldstævne på dagen sa hvis jeg tager til byggemøde dagen inden så....DeadLOL
Lars Fink Hansen
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 16:45
Jaaa... jeg ved detLOL, men tænker det er ved et byggemøde at I kan lære mig bedre at kende og omvendt. Jeg holder gerne et byggemøde igen og så er der måske bedre tid, hygge45
Til top
Gabriele.Glasse Se drop down
Knop
Knop

Medlem siden: 12-December-2012
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gabriele.Glasse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 12:16
Hej...

Jeg og min kæreste Michael kommer gerne. Vi er selv ret nye medlemmer og vil gerne møde nogen af jer oppe nord på ;)
Til top
John.Høj Se drop down
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Høj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 13:41
Skriv jer på listen:

Gitte Larsen
John Høj Nielsen
Johnny Sørensen
Mads Møller Pedersen
Gabriele Glasse
Michael Møller

Jeg har lige skrev jer på listen...
Til top
Mads.Pedersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 16-Januar-2008
Point: 887
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:19
Er der mulighed for at få en adresse?

Jeg tager min store kasse med forskellige løse klodser, til dem som mangler at få fyldt deres lager opSmile
Mads Møller Pedersen
Til top
John.Høj Se drop down
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Høj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:22
Mads du kan se hendes adresse, hvis du kigge under Danmarkskortet når du er logget ind.
Til top
John.Høj Se drop down
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Høj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 11:57
Jeg har lige fundet et par sæt, som jeg gerne vil bytte/sælge. Jeg tager også min rodekasse med
Til top
Betina.Mønster Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 27-Oktober-2009
Region: Trekantsområdet
Point: 262
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Betina.Mønster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 12:16
arg jeg kan ikke :-( er der nogen som vil bytte med en uge til Gran Canaria mod at jeg så kan komme til byggemøde :-D

Nå kan forhåbentlig komme til det næste så
5000+ minifigures and still counting
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 12:23

God tur BetinaBig smileJeg skal nok holde et mere når du er kommet hjem

Til top
Johnny.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 19-September-2007
Point: 1866
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johnny.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 04:47
Jeg vil gerne takke alle der var med for en hyggelig aften og speciel en stor tak til Giffe for at huse os samt " a damn good cup of coffee"
Johnny Kølskov Sørensen

*****At være eller ikke at have*****
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.086 sekunder.